Ik heb vertrouwen in je Fok-It.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Het doet mij pijn te moeten wedijveren met Elan.
Breezersquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Al gedaan, getest met Breezers, werd ik na een paar ook misselijk van.
Wowowow. Wat een haat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfs als je er voor betaald krijgt moet je niet in zo`n shirt willen lopen
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik word momenteel verkracht op curvefever doro moira
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lijkt me ook ja,
meestal als ik teveel gedronken heb ga ik een paar keer over mn nek en dat is het het dan,
eventjes niet eten en dan gaat het leven weer door
Bedant Johannes. Dit brengt een zonnetje in mijn bestaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in je Fok-It.
Paxje wil ook bij jou op schoot hoor, de slet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]Eerst mijn lasagne eten en dan ook nog Paxje van mij afpakken. Ik toleer dit niet, Johannes.
Je gaat dit bijstellen en zorgen dat Paxcon bij mij op schoot gaat zitten, of je bent niet meer welkom.
Breezers..quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Al gedaan, getest met Breezers, werd ik na een paar ook misselijk van.
quote:
dat was echt de zonquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon de zon de schuld geven toch.
Ik ga meestal melk zuipen, werkt redelijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lijkt me ook ja,
meestal als ik teveel gedronken heb ga ik een paar keer over mn nek en dat is het het dan,
eventjes niet eten en dan gaat het leven weer door
Melk is neutraliserendquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga meestal melk zuipen, werkt redelijk.
Paxcon is inderdaad dé slet van ons vier.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxje wil ook bij jou op schoot hoor, de slet.
ik reageer tochquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar even reageren ho maar.
Sorry ben in een kut bui![]()
Daar was anders weinig van te merkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar even reageren ho maar.
Sorry ben in een kut bui![]()
Doe gewoon even normaal aubquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon is inderdaad dé slet van ons vier.Echt niet normaal.
En ik heb nog wel mijn best gedaan om hem te opvoeden.
Wat een nare teksten worden hier over mij verspreidquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxje wil ook bij jou op schoot hoor, de slet.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]Eerst mijn lasagne eten en dan ook nog Paxje van mij afpakken. Ik toleer dit niet, Johannes.
Je gaat dit bijstellen en zorgen dat Paxcon bij mij op schoot gaat zitten, of je bent niet meer welkom.
Ik zeg maar even niksquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Maak je geen zorgen. Ik kan extreem heel aardig zijn IRL. Weten Paxcon en Johannes vast alles van.
Ik denk dat johannes en ik kunnen gaan genieten van twee botsende persoonlijkhedenquote:
Soms heb ik mezelf niet in de handquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:21 schreef Etsu het volgende:
Johannes, denk je dat ik mijn beddengoed moet verschonen? Paxcon komt namelijk ook, en dan blijft die vast ook wel slapen en dan tja..
wat dacht je hiervan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:33 schreef Flippiee het volgende:
Omg, AZ had een gratis t-shirt in mijn woonstad verstopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |