Verras me, Johannes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hihi.
[..]
Welke lingerie ik ga dragen is nog een verrassing, niet verklappen hoor Ess
Ik vind sowieso het gevoel van stoned zijn fijner dan dronken/aangeschoten zijnquote:
Waarom is mijn reactie in je sig weg?quote:
Oké, ik zal de foto's die je naar me DM'de niet tot in detail hier aan iedereen beschrijvenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hihi.
[..]
Welke lingerie ik ga dragen is nog een verrassing, niet verklappen hoor Ess
Etsu is oké hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je wil niet naar Etsu, ondanks zijn lieflijke karakter?
Je kent me niet.quote:
Jouw tijd is geweest, je bent niet leuk genoeg meer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom is mijn reactie in je sig weg?![]()
Mijn maag kan er ook niet altijd even goed tegen. Soms word ik misselijk na één biertjequote:Op donderdag 3 juli 2014 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind sowieso het gevoel van stoned zijn fijner dan dronken/aangeschoten zijn
Uh, oke.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jouw tijd is geweest, je bent niet leuk genoeg meer.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook te snel misselijk, lig ik zo een week te kotsen in bedquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn maag kan er ook niet altijd even goed tegen. Soms word ik misselijk na één biertje
Misschien moet je wat anders dan bier drinken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn maag kan er ook niet altijd even goed tegen. Soms word ik misselijk na één biertje
Grapje schatje. Als je over een tijdje weer een leuke post plaatst, heeft Elan pech.quote:
Ik heb ook al gezegd dat het van mij mag, nu jij je ook inzet zal Etsu vast geen nee meer kunnen zeggen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:31 schreef Amarantha het volgende:
Etsu, Toto wilt ook? Kan dat? *voor dat het zo lullig overkomt dat hij geen reactie krijgt haha*
Vooruit dan maar. Het doet mij pijn te moeten wedijveren met Elan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Grapje schatje. Als je over een tijdje weer een leuke post plaatst, heeft Elan pech.
Ik kan maar 2 posts in plaatsen, helaas.
Daar moet ik even over nadenken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:31 schreef Amarantha het volgende:
Etsu, Toto wilt ook? Kan dat? *voor dat het zo lullig overkomt dat hij geen reactie krijgt haha*
sorryquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo kan ik niet trots op je zijn hoor.
Lekker ouderwets op de bank eten?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar moet ik even over nadenken.IK HEB MAAR EEN VIERKANTE TAFEL EN PAXCON NEEMT AL DE HALVE tafel in beslag en en en en dan word ik gek omdat niemand past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |