welk filmpjequote:Op donderdag 3 juli 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
Waarom wil iedereen opeens bij mij thuis komen? Heb ik iets raars in het filmpje gezegd waardoor iedereen hierheen wil komen?
Rondleiding door zijn huis met batterijen in de koelkast. Etsu leeft het wilde leven.quote:
Dat moet dan wel lukken inderdaadquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat is wel een goed idee.
Heb jij weer eens een gezonde voedzame maaltijd
koelkastfilmpje kan ik me nog wel vaag herinnerenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het filmpje waarin ik mijn huisje rondleidde en vertelde wat ik allemaal tegenkwam. Voornamelijk in de koelkast.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
welk filmpje
die met die batterijen?![]()
Aha. Klinkt interessant, en geestverruimendquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rondleiding door zijn huis met batterijen in de koelkast. Etsu leeft het wilde leven.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Rondleiding door zijn huis met batterijen in de koelkast.
Sinds wanneer vind jij het erg dat er mensen in je huis willen komen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
Waarom wil iedereen opeens bij mij thuis komen? Heb ik iets raars in het filmpje gezegd waardoor iedereen hierheen wil komen?
Haha jij zei komen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds wanneer vind jij het erg dat er mensen in je huis willen komen?![]()
Maar dat is vermoeiend. Moet je al je rondslingerende lingerie opruimen enzo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds wanneer vind jij het erg dat er mensen in je huis willen komen?![]()
Wij willen dit gewoon meebeleven. Hoe zeg je thrill-seeker in het Nederlands?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rondleiding door zijn huis met batterijen in de koelkast. Etsu leeft het wilde leven.
[..]
Dat moet dan wel lukken inderdaad
Ik hou van de emogifquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie ik nou een emogif?
Ik denk dat ik je uitnodiging intrek.
Hihi.quote:
Welke lingerie ik ga dragen is nog een verrassing, niet verklappen hoor Essquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat is vermoeiend. Moet je al je rondslingerende lingerie opruimen enzo.
Oh, dan blijft je uitnodiging staan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou van de emogifKan er niks aandoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |