SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination
16quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
En hoe oud is meneer de bondage dan?
Ga je ook?quote:
Pax schijnt perfect zindelijk te zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:21 schreef Etsu het volgende:
Johannes, denk je dat ik mijn beddengoed moet verschonen? Paxcon komt namelijk ook, en dan blijft die vast ook wel slapen en dan tja..
In mei 30 geworden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
En hoe oud is meneer de bondage dan?
Ik ook hoor.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax schijnt perfect zindelijk te zijn.
Ben toch niet uitgenodigd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga met Toto mee vanuit Almelo.
quote:
Oh elke FOK!ker die ik tot nu toe heb gemeet is aardigquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Maak je geen zorgen. Ik kan extreem heel aardig zijn IRL. Weten Paxcon en Johannes vast alles van.
User die een onterechte ban heeft. Beste chick.quote:
Ahquote:
Oehquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Maak je geen zorgen. Ik kan extreem heel aardig zijn IRL. Weten Paxcon en Johannes vast alles van.
quote:
quote:
Oke.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
User die een onterechte ban heeft. Beste chick.
Ik ben nieuw en vreemd en eng.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Het beste paard van de stal, hoe kan dat nou
Waarom vroeg je het niet dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou het 10 delen terug al vragen
Iedereen is vreemd en eng. Nieuw not so muchquote:
Oh. Waarom staat ze dan in de OP?quote:
ik ben niet vreemd noch engquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen is vreemd en eng. Nieuw not so much
Gebanned kennelijk. Ken hem/haar verder ook niet.quote:
Maar ik snap het wel hoor. Ik ga me ook niet opdringen binnen een groep ofzo. Dat is niet chill.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen is vreemd en eng. Nieuw not so much
welk filmpje?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
Waarom wil iedereen opeens bij mij thuis komen? Heb ik iets raars in het filmpje gezegd waardoor iedereen hierheen wil komen?
Een paar jaar terug leek 30 me nog bizar oud, nu al een stuk minder hoorquote:
Welk filmpjequote:Op donderdag 3 juli 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
Waarom wil iedereen opeens bij mij thuis komen? Heb ik iets raars in het filmpje gezegd waardoor iedereen hierheen wil komen?
Dus je wil niet naar Etsu, ondanks zijn lieflijke karakter?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben toch niet uitgenodigd.
Was trouwens ook maar een grapje.
Ik las lasagnequote:Op donderdag 3 juli 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
Jawel.quote:
Het filmpje waarin ik mijn huisje rondleidde en vertelde wat ik allemaal tegenkwam. Voornamelijk in de koelkast.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Een meet in de beschaafde bewoonde wereld?
Ohja dat is wel een goed idee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gebanned kennelijk. Ken hem/haar verder ook niet.
Zullen wij onze eigen roomlasagne meet houden. Een meet in de beschaafde bewoonde wereld?
Gewoon netjes volgens het protocol. Raam open en per ongeluk mijn portie door de opening schuiven alsof ik er niet ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |