What's up?quote:
Ik weet haast zeker dat Paxcon en Johannes gaan morsen op mijn gloednieuwe, mooie bank. Dit is wat ik wil voorkomen eigenlijk.quote:
Mooi zo, Littlerabbit is erg aan zijn privacy gehecht namelijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké, ik zal de foto's die je naar me DM'de niet tot in detail hier aan iedereen beschrijven
Groepsdrukquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook al gezegd dat het van mij mag, nu jij je ook inzet zal Etsu vast geen nee meer kunnen zeggen.
Aah wat een vertrouwenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet haast zeker dat Paxcon en Johannes gaan morsen op mijn gloednieuwe, mooie bank. Dit is wat ik wil voorkomen eigenlijk.
Ik weet haast zeker dat je netjes bent.
Hoofdpijn heb juist wel last van. Klote is dat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nooit echt last van kater
hoofdpijn dan
Dan weet je in ieder geval wel zeker dat je houdbaarheidsdatum zijn einde nadertquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Het doet mij pijn te moeten wedijveren met Elan.
Is het uitshirt nou al uitgelekt? Als het groen-geel is ben ik definitief overstag.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:33 schreef Flippiee het volgende:
Omg, AZ had een gratis t-shirt in mijn woonstad verstopt.
Zelfs als je er voor betaald krijgt moet je niet in zo`n shirt willen lopenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:33 schreef Flippiee het volgende:
Omg, AZ had een gratis t-shirt in mijn woonstad verstopt.
Dat begreep ik na de laatste foto's die je me stuurde ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooi zo, Littlerabbit is erg aan zijn privacy gehecht namelijk.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval wel zeker dat je houdbaarheidsdatum zijn einde nadertTijd om te vernieuwen Fok-it
Paxje wil wel bij mij op schoot heb ik vernomen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar moet ik even over nadenken.IK HEB MAAR EEN VIERKANTE TAFEL EN PAXCON NEEMT AL DE HALVE tafel in beslag en en en en dan word ik gek omdat niemand past
Nee, idd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:33 schreef Amarantha het volgende:
Ook al toont Toto nu niet echt meer enorme interesse?
Mee eensquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Zelfs als je er voor betaald krijgt moet je niet in zo`n shirt willen lopen
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval wel zeker dat je houdbaarheidsdatum zijn einde nadertTijd om te vernieuwen Fok-it
Al gedaan, getest met Breezersquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moet je wat anders dan bier drinken.
lijkt me ook ja,quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoofdpijn heb juist wel last van. Klote is dat.
Kan zoiets ook mij gebeuren?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh dan is er een plek over jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxje wil wel bij mij op schoot heb ik vernomen.
Hij zag het als een subtiele afwijzing.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik word momenteel verkracht op curvefever doro moiraquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:33 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxje wil wel bij mij op schoot heb ik vernomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |