quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:40 schreef Pizzalucht het volgende:
Volgens mij maakt het echt niet uit wat je op Youtube zetEr zijn altijd wel mensen die naar je willen kijken. Ik ga denk ik gewoon 24/7 met een GoPro streamen wat ik de hele dag doe
Streamen hoe je foktquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:40 schreef Pizzalucht het volgende:
Volgens mij maakt het echt niet uit wat je op Youtube zetEr zijn altijd wel mensen die naar je willen kijken. Ik ga denk ik gewoon 24/7 met een GoPro streamen wat ik de hele dag doe
Zolderkamerbeeldenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:40 schreef Pizzalucht het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:40 schreef Pizzalucht het volgende:
Doe eensch een linkje dan ga ik je volgenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]!
Ik stream soms mijn faalheid met spelletjes spelen
met eurotruck simulator kom je uit in rotterdam ipv amsterdam?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]!
Ik stream soms mijn faalheid met spelletjes spelen
Watch Dogsquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
met eurotruck simulator kom je uit in rotterdam ipv amsterdam?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:47 schreef WcPot het volgende:
Ik heb met real eurotruck ook wel eens een foutje gemaakt. Hengelo (ov) en Hengelo (gld) door elkaar gehaald
Full price voor PS4 versie gehaald. Zonde zonde zonde.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:49 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Tijdens Steam sale gekocht, maar nog steeds teveel voor betaald
Jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:50 schreef Pizzalucht het volgende:
Ergste is nog de besturing van voertuigen
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja
En het hacken, wat is dat minimaal zeg.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:54 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ben weg, morgen weer vroeg naar Den Haag, latah
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:54 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ben weg, morgen weer vroeg naar Den Haag, latah