quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:29 schreef WcPot het volgende:
Ik kreeg net een mailtje dat iemand had gereageerd op één van mijn plakotim filmpjes
allereerste reactie ooit?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:29 schreef WcPot het volgende:
Ik kreeg net een mailtje dat iemand had gereageerd op één van mijn plakotim filmpjes
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik heb een FOK! documentaire op Youtube staan, daar krijg ik nog af en toe reacties op
Nee dat niet maar ik krijg niet heel veel reactie'squote:
veel ' : ') ' reacties?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik heb een FOK! documentaire op Youtube staan, daar krijg ik nog af en toe reacties op
Hoe kan je dat doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:31 schreef Studiotje het volgende:
Ik heb 1ct verdient met mijn youtjoeb kanaal
Heb ik ook wel eens voorbij zien komen ik heb er nooit wat mee gedaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kreeg ooit een mail om dat in te stellen. Weet me god niet meer hoe.
Dit was de reactiequote:Loved it! I have the same bike but I can never drive it at those speeds here.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens voorbij zien komen ik heb er nooit wat mee gedaan.
ipv reacties geven op computerspellen, reacties geven op sbs programmas en dat uploadenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]!
Ik wil zoveel volgens als Pewdiepie op Youtube, die gast verdient 4 miljoen door zijn filmpjes per jaar.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ipv reacties geven op computerspellen, reacties geven op sbs programmas en dat uploaden
Serieus nog nooit van gehoord, filmpjes zijn ook niet echt tof zo te zienquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]!
Ik wil zoveel volgens als Pewdiepie op Youtube, die gast verdient 4 miljoen door zijn filmpjes per jaar.
Games reviewd die. Best grappig soms. Maar mega veel volgers en mega veel views dus centenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Serieus nog nooit van gehoord, filmpjes zijn ook niet echt tof zo te zien
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:37 schreef Stickertje het volgende:
mensen die youtube zien als hun ' werk '![]()
er zijn van die idioten bij die gaan klagen als hun kijkers ad block gebruiken omdat ze dan inkomsten mislopen
nog erger, die een kickstarter openen om dingen te kunnen kopen of een amazon wishlist hebben
[/KLB]
heb ik gelezen jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]!
Die gast met 4 miljoen doneert fucking veel van zijn opbrengsten
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:40 schreef Pizzalucht het volgende:
Volgens mij maakt het echt niet uit wat je op Youtube zetEr zijn altijd wel mensen die naar je willen kijken. Ik ga denk ik gewoon 24/7 met een GoPro streamen wat ik de hele dag doe
Streamen hoe je foktquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:40 schreef Pizzalucht het volgende:
Volgens mij maakt het echt niet uit wat je op Youtube zetEr zijn altijd wel mensen die naar je willen kijken. Ik ga denk ik gewoon 24/7 met een GoPro streamen wat ik de hele dag doe
Zolderkamerbeeldenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:40 schreef Pizzalucht het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:40 schreef Pizzalucht het volgende:
Doe eensch een linkje dan ga ik je volgenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]!
Ik stream soms mijn faalheid met spelletjes spelen
met eurotruck simulator kom je uit in rotterdam ipv amsterdam?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]!
Ik stream soms mijn faalheid met spelletjes spelen
Watch Dogsquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
met eurotruck simulator kom je uit in rotterdam ipv amsterdam?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:47 schreef WcPot het volgende:
Ik heb met real eurotruck ook wel eens een foutje gemaakt. Hengelo (ov) en Hengelo (gld) door elkaar gehaald
Full price voor PS4 versie gehaald. Zonde zonde zonde.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:49 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Tijdens Steam sale gekocht, maar nog steeds teveel voor betaald
Jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:50 schreef Pizzalucht het volgende:
Ergste is nog de besturing van voertuigen
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja
En het hacken, wat is dat minimaal zeg.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:54 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ben weg, morgen weer vroeg naar Den Haag, latah
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:54 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ben weg, morgen weer vroeg naar Den Haag, latah