quote:
hey jijquote:
Wist ik al lang ahahahquote:
haha eerlijk gekke gozertquote:
Wat drink je het liefst?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:14 schreef chroestjov het volgende:
Zou alleen wijn drinken als er echt niets anders is waar alcohol in zit.
\Hoe is het met je stiefzusje?quote:
Watquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja. Achten. En een zeven, waardoor ik van streek raakte
jij?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja. Achten. En een zeven, waardoor ik van streek raakte
jij?
Heeft het leven dan nog wel zin?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
Watik heb 8,3 voor scriptie nodig voor cum laude
ga ik nooit halen
nee ripquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heeft het leven dan nog wel zin?
Ik heb hier nog wel wat witte wijn voor jequote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Een droge witte. Ben verder niet zo'n snob.
Ik heb doosje Chileense Sauvignon Blancquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Een droge witte. Ben verder niet zo'n snob.
gayboyquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:26 schreef anti-loper het volgende:
ik heb sap van de alberthein
sinaasappel en aardbei
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:24 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat witte wijn voor je
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb doosje Chileense Sauvignon Blanc![]()
Ok, vooruit. Stuur het doosje dan maar opquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh sorry hoor. Het komt uit een goed hart
Spaghetti met aubergine, basilicum en ricottaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:30 schreef anti-loper het volgende:
Wat doen jullie?
Hoth wat heb je gegeten vanavond
Dat je dat nog weetquote:
Allerlei soorten bier (waarbij de brouwer allesbepalend is want niet al het bier is lekker) maar over het algemeen zou ik zeggen dat des te zwaarder des te beter (tripel, speciaal, dubbel, bock), daarnaast ook wodka en rum.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ok, vooruit. Stuur het doosje dan maar op
Ja heeft een speciaal plaatsje in mijn hart :$quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:33 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet
Maar denk wel goed, geen idee eigenlijk want ik spreek haar nooit
Geloof me is niks voor jou broerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Ja heeft een speciaal plaatsje in mijn hart :$
Geen gin?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Allerlei soorten bier (waarbij de brouwer allesbepalend is want niet al het bier is lekker) maar over het algemeen zou ik zeggen dat des te zwaarder des te beter (tripel, speciaal, dubbel, bock), daarnaast ook wodka en rum.
de molen brouwerij en de uil rocken mad lekkere zware biertjesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Allerlei soorten bier (waarbij de brouwer allesbepalend is want niet al het bier is lekker) maar over het algemeen zou ik zeggen dat des te zwaarder des te beter (tripel, speciaal, dubbel, bock), daarnaast ook wodka en rum.
Voor een keertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:49 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben nachtje doortrekken
houden jullie me wakker
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor een keertjeAls we een keer meeten laat ik je wel pics zien je zal niet teleurgesteld zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Is deze anticipatie niet genoeg om je een slapeloze nacht te bezorgen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:49 schreef Dimachaerus het volgende:
in ochtend kom ik haar misschien tegen
Hehequote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:50 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als we een keer meeten laat ik je wel pics zien je zal niet teleurgesteld zijn
Gaan jullie niet naar een clubba danquote:
zeker zekerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is deze anticipatie niet genoeg om je een slapeloze nacht te bezorgen?
Nee is niet doorgegaan johquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:53 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gaan jullie niet naar een clubba dan
Wie waren er allemaal?
spannend levenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zeker zeker
daarom ben ik nu tentamen leren
kwam haar vandaag tegen bij een herkansing
morgen is zwaarste vak van jaar maar had de reguliere tentamen geskipped dacht is te moeilijk
miss gaat ze die ook morgen herkansen
ja ik zit nu ook echt in de zonequote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:56 schreef housesoftheholy het volgende:
jongens ik heb ook geen spannend leven hoor
Succes met je tentamen!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik zit nu ook echt in de zone
straks als morgen laatste tentamen voorbij is val ik in diep zwart gat
omdat ik dan geen doelen meer heb en niks anders te doen
ik voel me altijd eerst heel stressig bij tentamens maar zodra ik eenmaal rol voel ik me euforisch kheb nu ook echt zo'n winningstreak
Ik ook niet. Ben een stoffig jongquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:56 schreef housesoftheholy het volgende:
jongens ik heb ook geen spannend leven hoor
Nee man gin tonic met schijfje citroen of limoen drink ik ook altijdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat drink ik het liefst, maar iedereen schijnt het smerig te vinden.
Mijn opa dronk altijd een paar glazen jenever weg voordat hij ging slapen, doe jij dat ook?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat drink ik het liefst, maar iedereen schijnt het smerig te vinden.
Nee, maar bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mijn opa dronk altijd een paar glazen jenever weg voordat hij ging slapen, doe jij dat ook?
Het was niet mijn bedoeling om jou aan te sporen tot alcoholisme.quote:
Als je nou gf had gewacht had ik hem gemaaktquote:
makarna met patlicanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Spaghetti met aubergine, basilicum en ricotta
jij?
Was geen makarna, het is een bekend Siciliaans gerechtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:15 schreef anti-loper het volgende:
[..]
makarna met patlican?
ik heb manti gegeten
ja wist niet of iemand hem kendequote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als je nou gf had gewacht had ik hem gemaakt
Dat ik die shit niet in 1 keer kan verwijderenquote:
manti mijn lievelingsetenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was geen makarna, het is een bekend Siciliaans gerecht![]()
Manti
Dat is wel kut, ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja wist niet of iemand hem kende
[..]
Dat ik die shit niet in 1 keer kan verwijderen
Goed, veel aan het lezen nu ik daar alle tijd voor heb.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
manti mijn lievelingseten
zit nu zo vol , pff
how is life goink
mooimooiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Goed, veel aan het lezen nu ik daar alle tijd voor heb.
Nee, misschien moet ik weer eens aan het daten gaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
mooimooi
heb je al een man in je leven
behalve oblomov
hij heeft quality time met zijn gfquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:21 schreef Mortaxx het volgende:
Maar waar is deadprez als je hem nodig hebt
Waarschijnlijk gewoon snel erop en erafquote:
Ligt eraan hoeveel zin zij heeftquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon snel erop en eraf
Gewoon 3 keer per week een anderequote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:26 schreef Dimachaerus het volgende:
lijkt me echt saai om laten we zeggen 3-4x pw vaste meid te neuken
jij bent gewoon pussyquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:33 schreef Dimachaerus het volgende:
ja groot gelijk
ja daarom spreek ik trienmeisje ook nooit aan
je maakt altijd in je hoofd mooier dan is
Als je van klassiek houdt:quote:
waarom.afkappen? Loverboys haar assquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:30 schreef anti-loper het volgende:
Het is inderdaad best saai.
Ik ben nu al 1,5-2 maanden 'samen' met een meid en ik vind het niet meer leuk.
Ze is niet de ware. Volgende week maar eens afkappen
Ze is echt veelste lief om fucked up tegen te doen.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:37 schreef anti-loper het volgende:
Ik heb het wel leuk met haar , maar ik zie ons echt niet samen
Ik ben nog niet toe aan iets vast en ze is gewoon veelste lief.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |