maar zomaar al dingen beslissenquote:
Ik ben kawaii as fuck dus jammer etsuquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
HA, dat dacht jij. jij woont niet in groningen dus ik heb sowieso een streepje voor
hoe veel nu weerquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb mijn dagrecord alweer verbrokenJezus ik heb echt geen leven de laatste 2 dagen
Ga L4D2 doen met dat meisje.quote:
so much lobi allesquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, mensen die liefde niet snappenZure kutten dit dat
ga je weer op me schieten :squote:Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja kan mss ook. Eerst even l4d2 ok? :$
Goed bezig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb mijn dagrecord alweer verbrokenJezus ik heb echt geen leven de laatste 2 dagen
Jij hebt toch altijd 30 cm?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar zomaar al dingen beslissen![]()
:$$$
bij subway?
iemand van ons moet toch 30 cm hebben?
ehehheehe
Vannacht ik blijkbaar de kans. Kom je vannacht weer?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon een aanloop zou nemen en hem droog in mijn kakkert zou drukken
Ja er zijn altijd mensen/stelletjes waar je je gewoon mateloos aan irriteert.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fucking irritant gewoon als je het `te'' overdreven doet
wel ander broodje nemen dit keerquote:
wtf is kawaii?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben kawaii as fuck dus jammer etsu
Toen ik hem opmat, was hij niet groter dan 28 anders.quote:
Weekend, nachtdiensten zijn voorbij gelukkig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vannacht ik blijkbaar de kans. Kom je vannacht weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |