Dat is klote ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:08 schreef isax het volgende:
[..]
mijn medicijnen zijn het er niet mee eens
en nu heb ik dikke vingers.
klote weer.
Doorvraag: Groepsverband? Hebben we het dan over voetballen? Of over steuteltje wisselen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zweet: Zweten of transpireren is het verlies van lichaamsvocht via de zweetklieren in de huid.
Hoe: Tijdens lichamelijke activiteiten
Waar: Overal
Wie: alleen, met zijn tweeën of in groepsverband.
Weinig zout, veel water drinken kan helpenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:08 schreef isax het volgende:
[..]
klote weer.
Worstvingertjes .......quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:08 schreef isax het volgende:
[..]
klote weer.
2-3 liter per dagquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Weinig zout, veel water drinken kan helpen
Steuteltje wisselen? stoelendans?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Doorvraag: Groepsverband? Hebben we het dan over voetballen? Of over steuteltje wisselen?
top spelquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ook leuk voor feesten!![]()
[ afbeelding ]
Wat heb ik nu weer gedaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je alweer voor opschudding gezorgd?
Ja goed hè, nu moet jij me alleen nog lief gaan vinden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij en Babu zijn "vriendjes"? ik heb weer van alles gemist! Maar, i feel the love
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ook leuk voor feesten!![]()
[ afbeelding ]
Nee joh.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij en Babu zijn "vriendjes"? ik heb weer van alles gemist! Maar, i feel the love
Jij gaat wel weer heel erg ver hoor.quote:
ik zou zijn nummer even vragen als ik jou was.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij gaat wel weer heel erg ver hoor.
Oh nee, dat niet. Ben al blij dat ie normaal doet tegen me.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:18 schreef isax het volgende:
[..]
ik zou zijn nummer even vragen als ik jou was.
En telefoonnummers is jouw ding.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:18 schreef isax het volgende:
[..]
ik zou zijn nummer even vragen als ik jou was.
Ons minuscule wereldje is al een ondenkbare onmetelijke oneindige grootte.. Relatief is de afstand naar het verst meetbare punt in het heelal dichterbij dan het kleinste deeltje tot nu toe ontdekt. En alle antwoorden over het universum kun je uit die deeltjes halen en dat zit volkomen logisch en voorspelbaar in elkaar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar de natuur in jouwe beperkte minuscule wereldje hoeft geen antwoord te geven op zaken op het niveau van het onmetelijke universum. Je zit in een terrarium m'n beste en de omstandigheden die daar gelden zijn of hoeven helemaal geen blauwdruk te zijn voor het Universum. "als we er vanuit gaan dat, dan .........." paradigma en verschuivingen. Echte wetenschappers kennen echt hun beperkingen wel het zijn andere mensen die van stellingen ultieme (onweerlegbare) wetmatigheden van maken.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Helaas voor jou ben je al topmodel.
Niet zwelgen in zelfmedelijden.quote:
Klinkt interessant dit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ons minuscule wereldje is al een ondenkbare onmetelijke oneindige grootte.. Relatief is de afstand naar het verst meetbare punt in het heelal dichterbij dan het kleinste deeltje tot nu toe ontdekt. En alle antwoorden over het universum kun je uit die deeltjes halen en dat zit volkomen logisch en voorspelbaar in elkaar.Of zoiets dergelijks.
Lees ff terug, ze zijn heel de tijd al zo bezig.quote:
Dit soort inzichten heb ik ook gehad, met ayahuasca en DMT roken. Anders is dit gewoon bijna niet te visualiseren. Diep hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ons minuscule wereldje is al een ondenkbare onmetelijke oneindige grootte.. Relatief is de afstand naar het verst meetbare punt in het heelal dichterbij dan het kleinste deeltje tot nu toe ontdekt. En alle antwoorden over het universum kun je uit die deeltjes halen en dat zit volkomen logisch en voorspelbaar in elkaar.Of zoiets dergelijks.
GTST, dat valt me nou weer een beetje tegen, dacht dat je zo intelligent was.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:24 schreef Jian het volgende:
GTST wordt wel fucking spannend hoor, ik zag net een voorstukje van de laatste aflevering van het seizoenIk geloof dat Sjors verzuipt, zou een topscript zijn voor Billy
Daar ben ik te lui voor, dus ze zullen door moeten gaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lees ff terug, ze zijn heel de tijd al zo bezig.
En ik geef hierbij toe dat ik er geen reet van snap allemaal
Yup, God dobbelt niet .......quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jawel. Kort sprintje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:25 schreef isax het volgende:
[..]
jij bent zeker nooit wat vergeten als je al bij de kassa staat
taboe brekerquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:24 schreef Jian het volgende:
GTST wordt wel fucking spannend hoor, ik zag net een voorstukje van de laatste aflevering van het seizoenIk geloof dat Sjors verzuipt, zou een topscript zijn voor Billy
Higgsdeeltjesquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
ben een vrouwquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee joh. Stel je niet zo aan. Man the fuck up.
Dat zullen ze vast nog wel even doen, volgens mij waren ze nog niet klaar ermee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor, dus ze zullen door moeten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |