Dat is klote ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:08 schreef isax het volgende:
[..]
mijn medicijnen zijn het er niet mee eens
en nu heb ik dikke vingers.
klote weer.
Doorvraag: Groepsverband? Hebben we het dan over voetballen? Of over steuteltje wisselen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zweet: Zweten of transpireren is het verlies van lichaamsvocht via de zweetklieren in de huid.
Hoe: Tijdens lichamelijke activiteiten
Waar: Overal
Wie: alleen, met zijn tweeën of in groepsverband.
Weinig zout, veel water drinken kan helpenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:08 schreef isax het volgende:
[..]
klote weer.
Worstvingertjes .......quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:08 schreef isax het volgende:
[..]
klote weer.
2-3 liter per dagquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Weinig zout, veel water drinken kan helpen
Steuteltje wisselen? stoelendans?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Doorvraag: Groepsverband? Hebben we het dan over voetballen? Of over steuteltje wisselen?
top spelquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ook leuk voor feesten!![]()
[ afbeelding ]
Wat heb ik nu weer gedaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je alweer voor opschudding gezorgd?
Ja goed hè, nu moet jij me alleen nog lief gaan vinden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij en Babu zijn "vriendjes"? ik heb weer van alles gemist! Maar, i feel the love
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ook leuk voor feesten!![]()
[ afbeelding ]
Nee joh.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij en Babu zijn "vriendjes"? ik heb weer van alles gemist! Maar, i feel the love
Jij gaat wel weer heel erg ver hoor.quote:
ik zou zijn nummer even vragen als ik jou was.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij gaat wel weer heel erg ver hoor.
Oh nee, dat niet. Ben al blij dat ie normaal doet tegen me.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:18 schreef isax het volgende:
[..]
ik zou zijn nummer even vragen als ik jou was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |