quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bij CF kan ik wel al wat plakken en knippen in me hoofd...Maar jij zou wel een tipje van de sluier mogen lichten... Ik heb weinig nodig om mee aan de slag te gaan.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:54 schreef isax het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omdat het wk tijd is heb ik oranje handoeken gekocht![]()
![]()
Ja echt hè, ze vallen iedere keer stil.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
FF visualiseren.... maar gesprek loopt hier weer dood......sorry folks...
Is het niet meer het rekenen in de dimensie tussen getallen...( ik moet ook de boeken in duiken!)quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:55 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik weet dat ik die tegenkwam met de wortel uit een negatief getal. Toch?
T wordt tijd dat ik weer in de boeken ga kijken
Complexe getallen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is het niet meer het rekenen in de dimensie tussen getallen...( ik moet ook de boeken in duiken!)
Wat jij zegt klinkt ook bekend..
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Complexe getallen?
Ik ga er maar van dromen. Latersss.
Fijn, ik ga niet kijkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
Afijn over mij hoef je niet meer te fantaseren want ik heb inmiddels een foto geplaatst in mijn fobo.
Er is nu juist een moeilijk onderwerp bezig hier dus simpel gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef Gert het volgende:
Even bijgepraat worden sinds vanmiddag sinds vanmiddag zit er zeker niet in hè?![]()
Maar mocht iemand toch zo aardig zijn: ik ben al half zat dus doe het simpel en overzichtelijk.
Ja? Heb je de wet er op aan gepast?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:55 schreef Jian het volgende:
Zelfs de wetmatigheid; Voetbal is een spel met 22 spelers en een bal en aan het eind winnen de Duitsers gaat niet meer op. Die wetmatigheid is overgegaan op Oranje
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bij CF kan ik wel al wat plakken en knippen in me hoofd...Maar jij zou wel een tipje van de sluier mogen lichten... Ik heb weinig nodig om mee aan de slag te gaan.
[ afbeelding ]
Wetmatigheden; Morgen winnen de Duitsers van de Fransen, inzetten en geld verdienen. Da was 'mquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef Gert het volgende:
Even bijgepraat worden sinds vanmiddag sinds vanmiddag zit er zeker niet in hè?![]()
Maar mocht iemand toch zo aardig zijn: ik ben al half zat dus doe het simpel en overzichtelijk.
Een paradigma verschuiving, een nieuw inzicht dat de wereld op zijn kop zet, althans de voetbalwereldquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja? Heb je de wet er op aan gepast?
Ik hoop het zo!
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef Gert het volgende:
Zweet: Zweten of transpireren is het verlies van lichaamsvocht via de zweetklieren in de huid.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zweet, hoe, wat , waar en belangrijkste met wie?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zweet: Zweten of transpireren is het verlies van lichaamsvocht via de zweetklieren in de huid.
Hoe: Tijdens lichamelijke activiteiten
Waar: Overal
Wie: alleen, met zijn tweeën of in groepsverband.
Het is een religie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Een paradigma verschuiving, een nieuw inzicht dat de wereld op zijn kop zet, althans de voetbalwereld
mijn medicijnen zijn het er niet mee eensquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zweet: Zweten of transpireren is het verlies van lichaamsvocht via de zweetklieren in de huid.
Hoe: Tijdens lichamelijke activiteiten
Waar: Overal
Wie: alleen, met zijn tweeën of in groepsverband.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |