quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Onder de juiste omstandigheden is zweten heel oké
Ja ja geef ons maar weer de schuld.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Slokske nog, maar al gedaan...jullie hebben slechte invloed op me...
Mandelbrot , fractalsquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:49 schreef rico80 het volgende:
[..]
Heel simpel maar toch ook niet. Als je het over het begrip eindigheid wil hebben, of over tijd, of over patronen van macro naar micro, dan kom je telkens weer op een zeer beperkt aantal wiskundige vergelijkingen uit die echt overal in doorsijpelen. Het mooiste voorbeeld is wel de Mandelbrot set, of de Julia sub-set. Heel mooi visueel voorbeeld van (on)eindigheid.
Pics?quote:
Pics?quote:
En pics?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Onder de juiste omstandigheden is zweten heel oké
En geil..??quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik gebruik ook een stuk minder in een jointje, wil niet stoned zijn, wel rustig in mijn hoofd.
Fantasie gebruiken is een kunstvorm..probeer het eensquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Fantasie gebruiken is een kunstvorm..probeer het eens
Ja, maar de natuur in jouwe beperkte minuscule wereldje hoeft geen antwoord te geven op zaken op het niveau van het onmetelijke universum. Je zit in een terrarium m'n beste en de omstandigheden die daar gelden zijn of hoeven helemaal geen blauwdruk te zijn voor het Universum. "als we er vanuit gaan dat, dan .........." paradigma en verschuivingen. Echte wetenschappers kennen echt hun beperkingen wel het zijn andere mensen die van stellingen ultieme (onweerlegbare) wetmatigheden van maken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is de natuur juist heel logisch en daarom toch ook makkelijk te begrijpen.
okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:52 schreef isax het volgende:
[..]
ok![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nou... ik vind het anders behoorlijk tenenkrommend dat "we" nog steeds op zoek zijn naar planeten in de goldilocks zone naar op water gebaseerd leven.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar de natuur in jouwe beperkte minuscule wereldje hoeft geen antwoord te geven op zaken op het niveau van het onmetelijke universum. Je zit in een terrarium m'n beste en de omstandigheden die daar gelden zijn of hoeven helemaal geen blauwdruk te zijn voor het Universum. "als we er vanuit gaan dat, dan .........." paradigma en verschuivingen. Echte wetenschappers kennen echt hun beperkingen wel het zijn andere mensen die van stellingen ultieme (onweerlegbare) wetmatigheden van maken.
Al jaren niets meer gerookt... Maar de laatste keren kon ik nog geen halve joint aan, van die kant&klaar joints... had wat gekocht met 3 Finse ladies , want die wilden dat wel eens proberen .. Leuke avond geworden, maar ik word er te oud voor, voor die shit ..quote:
Bij CF kan ik wel al wat plakken en knippen in me hoofd...quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Fantasie gebruiken is een kunstvorm..probeer het eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omdat het wk tijd is heb ik oranje handoeken gekocht![]()
Ik weet dat ik die tegenkwam met de wortel uit een negatief getal. Toch?quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:52 schreef isax het volgende:
[..]
ok![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt. En echte wetenschappers durven verder dan die wetmatigheden te kijken. Hypotheses drijven de wetenschap ( helaas commerciële belangen ook)quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar de natuur in jouwe beperkte minuscule wereldje hoeft geen antwoord te geven op zaken op het niveau van het onmetelijke universum. Je zit in een terrarium m'n beste en de omstandigheden die daar gelden zijn of hoeven helemaal geen blauwdruk te zijn voor het Universum. "als we er vanuit gaan dat, dan .........." paradigma en verschuivingen. Echte wetenschappers kennen echt hun beperkingen wel het zijn andere mensen die van stellingen ultieme (onweerlegbare) wetmatigheden van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |