quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik til meestal met rechterbeen even op als ze naast mij zit op de bank. Op een manier zoals honden hun poot optillen als ze zeiken. Ze moet hem niet alleen horen, maar ook ruiken.
Hehe of onder de dekens zo'n warme gluipende stinkscheet laten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik til meestal met rechterbeen even op als ze naast mij zit op de bank. Op een manier zoals honden hun poot optillen als ze zeiken. Ze moet hem niet alleen horen, maar ook ruiken.
Dat heet 'the dutch oven'quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hehe of onder de dekens zo'n warme gluipende stinkscheet laten.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je blijft me verbazen ouwe draak. Ik neem het mee voor een volgende keer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
even randje vd deken over der neus leggen, en goed knetteren, gauw omdraaien en zacht snurken en.intern kapot gaan vh lachen als ze kotsend wakker schriktquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:14 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Dat heet 'the dutch oven'
Ja, serieus
Maar jij hebt al je haar afgeknipt en een vlotte bril gekocht?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:06 schreef ZarB het volgende:
Hoi Fokkertjes,
Zo leuk en integer relaties altijd beginnen, zo uitgezakt en niksverhullend is het enige tijd later. Mijn vriend is sinds kort in de "ik kan wel scheten laten waar m'n vriendin bij is" fase beland. Eerst dacht ik nog: oke kan gebeuren. Inmiddels heeft het extreme vormen aangenomen en laat ie een dikke scheet als ie naast me zit op de bank waarna hij sneaky uit z'n ooghoek kijkt naar mijn reactie.
Om vervolgens op te staan en terwijl ie z'n zaakje goed legt "kan ik zo op de playstation?" vraagt.
Zucht. Ik heb altijd nette mannen gehad, maar is dit nou wat ze een alfa noemen?![]()
Ik heb uitmuntende ogen dus zelfs al zou ik een vlotte bril willen dan kan het nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:17 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Maar jij hebt al je haar afgeknipt en een vlotte bril gekocht?
Dan vraag je erom![]()
kan wel, vensterglas erinquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik heb uitmuntende ogen dus zelfs al zou ik een vlotte bril willen dan kan het niet
Nee te saaiquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:31 schreef eRKa het volgende:
Een man zoeken die wél is opgevoed? Toegegeven, dat zijn meestal niet de knapste/sterkste/ruigste mannen.
Maar bij vrouwen is de relatieschoonheid:bitchness normaal ook omgekeerd (knappe meiden zijn meestal bitches)
watquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:31 schreef eRKa het volgende:
Een man zoeken die wél is opgevoed? Toegegeven, dat zijn meestal niet de knapste/sterkste/ruigste mannen.
Maar bij vrouwen is de relatieschoonheid:bitchness normaal ook omgekeerd (knappe meiden zijn meestal bitches)
Kwestie van prioriteiten. Hier leer ik wel mee levenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef eRKa het volgende:
[..]
Okee, maar dan niet janken dat je gespierde lul op pootjes geen fatsoen heeft.
En ik constateer nu dat je ook zo'n gruwelijk lekker wijf bent, en denkt dat je de eisen kunt stellen omdat je lekker bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
Kijken hoe lang je hebt uithoudt met je hersenloze orang-oetang.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:37 schreef ZarB het volgende:
[..]
Kwestie van prioriteiten. Hier leer ik wel mee leven
Wow. Heb ik een trauma opgerakeld met dit topic?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:39 schreef eRKa het volgende:
[..]
Kijken hoe lang je hebt uithoudt met je hersenloze orang-oetang.
Die scheten wen je wel aan (NOT!). En zodra je denkt dat je gewend bent, dan begint hij met boeren en vreemdgaan.
quote:
Ik heb toch al gezegd dat het me spijt, wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:39 schreef eRKa het volgende:
[..]
Kijken hoe lang je hebt uithoudt met je hersenloze orang-oetang.
Die scheten wen je wel aan (NOT!). En zodra je denkt dat je gewend bent, dan begint hij met boeren en vreemdgaan.
Haar zaakje goed leggen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:08 schreef Chinless het volgende:
Dat doet mijn meisje nou ook altijd. Maar ze wilt dan tv kijken ipv op de PS.
Als ze dat niet fijn vinden, dan hoeft het voor mij al niet meer. Kom op, je hebt toch een band, of niet dan?quote:
ze hebben een band met mijn darmen jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:50 schreef eRKa het volgende:
[..]
Als ze dat niet fijn vinden, dan hoeft het voor mij al niet meer. Kom op, je hebt toch een band, of niet dan?
Niet bij mij. Maar ik zie het vaak zo gaan in mijn kennissenkring.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wow. Heb ik een trauma opgerakeld met dit topic?
Hm nee doe ik eigenlijk niet... Dat tweede doet hij gelukkig ook niet. Maar wie weet komt het nogquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:44 schreef snakelady het volgende:
Ach, hij voelt zich bij jou op zijn gemak.
Maar misschien als jij ook scheten laat in zijn bijzijn en af en toe je string tussen je billen vandaan haalt begrijpt hij dat het niet zo heel charmant is.
Hoewel ik moet zeggen dat het mij absoluut niet kan storen als mijn vriend het in mijn bijzijn doet, en zelf als hij mijn hoofd onder de dekens stopt nadat hij een scheet heeft gelaten kunnen we daar hartelijk om lachen.
wat een faggotquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:55 schreef ZarB het volgende:
Hij heeft wel heel schattig koekjes meegenomen waar 'i love you' op staat![]()
Stille stinkerds laten op het werkquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:54 schreef Hi_flyer het volgende:
Collega's die scheten laten en dan zeggen: "ach, allemaal een neusje vol, dan is die zo weg"
![]()
Dat is ook smerig.quote:
Frustiequote:Op donderdag 3 juli 2014 22:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Haha ik heb fok relaasie en ga ff theekransje/inside crowd topiekje maken, hihihihi :$
Nooit van m'n leven dat ik in een Vinex beland.quote:
- Iedere Vinex bewoner.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nooit van m'n leven dat ik in een Vinex beland.
Ik ben allergisch voor carports,2 onder 1 kap, nieuwbouw en gesnoeide buxussen in de vorm van een willekeurig dier.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waar denk je waar al die Vinex bewoners vandaan komen?
Pik je dit ZarB?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:11 schreef Aberella het volgende:
Misschien lok je het ook wel uit door in je joggingbroek en uitgewassen trui naast hem 2 kilo chicken wings weg te werken terwijl je SBS6 kijkt hè.
- Iedere aanstaande Vinex bewoner.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:03 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor carports,2 onder 1 kap, nieuwbouw en gesnoeide buxussen in de vorm van een willekeurig dier.
Jahoor. Want ik ben vegetarisch en ik heb geen joggingpak dus het komt niet eens in de buurt van de waarheidquote:
Oke oke maar ik woon er nu nog niet dus Chroetsjov zijn reactie is niet relevant.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
- Iedere aanstaande Vinex bewoner.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nooit van m'n leven dat ik in een Vinex beland.
Heel Purmerend, Almere en Lelystad zijn opgebouwd met gedeporteerd volk uit de Jordaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:03 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor carports,2 onder 1 kap, nieuwbouw en gesnoeide buxussen in de vorm van een willekeurig dier.
Jammerlijk doch verstandig antwoordquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:08 schreef ZarB het volgende:
[..]
Jahoor. Want ik ben vegetarisch en ik heb geen joggingpak dus het komt niet eens in de buurt van de waarheid
Ik ga later in het oosten wonenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Heel Purmerend, Almere en Lelystad zijn opgebouwd met gedeporteerd volk uit de Jordaan.
Datzelfde lot staat jou ook te wachten.
Ja ik heb gehoord dat jullie eerst BFF waren maar daar is iets tussen gekomen, ik ben nog aan het uitzoeken wat het is. Mijn vermoedens gaan uit naar jemapellefrikadele, dat hij er iets mee te maken heeft.quote:
Jawel. Dit is pretentieuze interessantdoenerij. Je vriend is een fokker. Je zou hem ook gewoon kunnen aansprekenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:51 schreef ZarB het volgende:
[..]
FrustieEr is geen enkele incrowd reactie. Get a life.
Oh wat spannend. Laat het ons weten als je meer hebt uitgevogeld!quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja ik heb gehoord dat jullie eerst BFF waren maar daar is iets tussen gekomen, ik ben nog aan het uitzoeken wat het is. Mijn vermoedens gaan uit naar jemapellefrikadele, dat hij er iets mee te maken heeft.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jawel. Dit is pretentieuze interessantdoenerij. Je vriend is een fokker. Je zou hem ook gewoon kunnen aansprekenMaar iedereen moet even meegenieten, ja toch?
![]()
![]()
Rustig aan hequote:Op donderdag 3 juli 2014 23:12 schreef Aberella het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te stoken gevederde vlegel
Zo zie je maar weer wat vriendschap oplevert.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:11 schreef Aberella het volgende:
Misschien lok je het ook wel uit door in je joggingbroek en uitgewassen trui naast hem 2 kilo chicken wings weg te werken terwijl je SBS6 kijkt hè.
Hoera meneer baggeraar himselfquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer wat vriendschap oplevert.
Nee, lieve FOK!kers, begin er maar niet aan.
Ik bagger nietquote:
We kunnen haar wel gericht tips geven. We weten dat jmf niet de snuggerste is, dus ZarB heeft zijn snode plan vast wel een keer op tijd door.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jawel. Dit is pretentieuze interessantdoenerij. Je vriend is een fokker. Je zou hem ook gewoon kunnen aansprekenMaar iedereen moet even meegenieten, ja toch?
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooiquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:24 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb de hood gepresent maar hoe ga ik verder
straatkennis is niet alles voor een echte rapper
maar bullshit gebeurd wel popo aan deurbel
mams zeg dat ik haar teleurstel
denk aan mn broeders in Palestina
waarom geven aandacht aan vermoorden isreeliesch jongeren
en vermoorden palestijnse jongeren nix
is die leven minder waard is dat waar westers media achter staat
daarom zingen wij op fok in kor
free Palestina tot de dood
voor onze broeders
die elke dag in angst leven
het land wat elke dag stuk voor stuk kleiner word
en niemand stopt dit
daarom zingen we in koor free Palestina tot de dood
fok staat achter jullie tot de dood
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:24 schreef Gulmez het volgende:
voor onze broeders
en niemand stopt dit
voor onze broeders
en niemand stopt dit
Welquote:
Lekker doorzichtig Guus/Eend. Je kan dat wel iets discreter aanpakken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer wat vriendschap oplevert.
Nee, lieve FOK!kers, begin er maar niet aan.
Ach, zolang je niet weet dat ik een kloon ben van jmf is het goed.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:28 schreef ZarB het volgende:
[..]
Lekker doorzichtig Guus/Eend. Je kan dat wel iets discreter aanpakken.
Weet ik al wel maar maakt niet uitquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ach, zolang je niet weet dat ik een kloon ben van jmf is het goed.
ai ok rustig ciao xquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
He chai ik ben vef slim man doe, normaal, oke. Mooi, haha.
Haha ik had hoger dan Prem #137quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja ik weet niet hoe werkt met die kommaas enzo. Ik had diezelfde iq als prem.
Ey kulmez pik boks! Wij samen tegen armania.
Robben en ataturk zitten samen in minn dreamteam snapje;)
Als je echt om hem geeft snuif je ze helemaal op.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:06 schreef ZarB het volgende:
Inmiddels heeft het extreme vormen aangenomen en laat ie een dikke scheet als ie naast me zit op de bank waarna hij sneaky uit z'n ooghoek kijkt naar mijn reactie.
voor onze broeders
en niemand stopt dit
Ik kan nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Robben en ataturk zitten samen in minn dreamteam snapje;)
Telkens opnieuw dezelfde fout maken, en er niks van leren. Typisch een vrouw.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:06 schreef ZarB het volgende:
.....Zo leuk en integer relaties altijd beginnen, zo uitgezakt en niksverhullend is het enige tijd later.
[knip]---blaat,huil,blaat,huil---[/knip]
Ik heb altijd nette mannen gehad
Ga erheen en vechten danquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:24 schreef Gulmez het volgende:
voor onze broeders
en niemand stopt dit
Gastquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:37 schreef eRKa het volgende:
[..]
En ik constateer nu dat je ook zo'n gruwelijk lekker wijf bent, en denkt dat je de eisen kunt stellen omdat je lekker bent.
Tegen de tijd dat je dat zelf ook inziet, zit je alleen op de bank, geen kinderendie je graag gehad hebt, en te oud om opnieuw te beginnen. En dan ontdek je dat je je leven verprutst hebt. Succes ermee.
Nee hoor, al 20 jaar samen met een vrouw met eigenschap 2 & 3.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:09 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Gast
Ben je zo'n maagdje ofzo? Altijd gepasseerd?
Ja dat is wel waar. Vrouwen zeiken altijd dat ze een foute man hebben gevonden ofzo, maar iets wat ze totaal niet zien aankomenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:12 schreef eRKa het volgende:
[..]
Nee hoor, al 20 jaar samen met een vrouw met eigenschap 2 & 3.
Maar ik kom 1-2x per maand meiden van vroeger tegen, en het bekende "mooiste meisje van de klas" (die ik vroeger idd niet kon krijgen...) zit dan alleen thuis. Achtergelaten door de zoveelste die uiteindelijk ontdekte dat ze dom of een bitch is. Nu ineens willen die meiden dan alsnog wat van mij. Laatst vroeg er 1 of ik nog steeds met dezelfde was. Toen ik JA zei, liep ze snel weg '(
is dat zo ja?!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:31 schreef eRKa het volgende:
Ik denk dat jij gefrustreerd bent omdat je al 20 jaar hetzelfde saaie kutje hebt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:12 schreef eRKa het volgende:
[..]
Nee hoor, al 20 jaar samen met een vrouw met eigenschap 2 & 3.
Maar ik kom 1-2x per maand meiden van vroeger tegen, en het bekende "mooiste meisje van de klas" (die ik vroeger idd niet kon krijgen...) zit dan alleen thuis. Achtergelaten door de zoveelste die uiteindelijk ontdekte dat ze dom of een bitch is. Nu ineens willen die meiden dan alsnog wat van mij. Laatst vroeg er 1 of ik nog steeds met dezelfde was. Toen ik JA zei, liep ze snel weg '(
Nee dat zegt hij omdat de lekkere chicks hem niet moesten en hij nu een 100 kg wegend kort pittig kapsel op de bank heeft.quote:
wiltquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:08 schreef Chinless het volgende:
Dat doet mijn meisje nou ook altijd. Maar ze wilt dan tv kijken ipv op de PS.
Oh ging ik vanuit omdat hij zo'n alpha boi isquote:
Oh ja dat is jammer voor jmf dan hahaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ging ik vanuit omdat hij zo'n alpha boi ishij komt niet mooier uit de verf tho door dit topic
Dat hoop je nu nog wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:53 schreef ZarB het volgende:
[..]
Mijn vriend is alles behalve een tokkie of een foute man
Er zijn ook zat meiden die gewoon scheten laten waar hun vriend bij is. Is niet specifiek mannengedrag. Mijn ex begon er zelfs mee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:06 schreef ZarB het volgende:
Hoi Fokkertjes,
Zo leuk en integer relaties altijd beginnen, zo uitgezakt en niksverhullend is het enige tijd later. Mijn vriend is sinds kort in de "ik kan wel scheten laten waar m'n vriendin bij is" fase beland. Eerst dacht ik nog: oke kan gebeuren. Inmiddels heeft het extreme vormen aangenomen en laat ie een dikke scheet als ie naast me zit op de bank waarna hij sneaky uit z'n ooghoek kijkt naar mijn reactie.
Om vervolgens op te staan en terwijl ie z'n zaakje goed legt "kan ik zo op de playstation?" vraagt.
Zucht. Ik heb altijd nette mannen gehad, maar is dit nou wat ze een alfa noemen?![]()
Ja idd.quote:
Jeetje, wat een verbittering al op jouw leeftijd.quote:
Terechte klacht!!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat een verbittering al op jouw leeftijd.
Overigens niet geheel onverstandig. Dat is beter dan al die naïeve halzen die nog denken dat alles geweldig en leuk is.quote:
Dat vind ik erg mooi gezegdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Overigens niet geheel onverstandig. Dat is beter dan al die naïeve halzen die nog denken dat alles geweldig en leuk is.
Maar ik vraag me dan wel af of je het plezier uit je leven haalt wat je kunt halen op jouw leeftijd. Soms is het weleens handig om een zonnebril op te zetten als het regent want dan zie je de regen wat minder.
Want omdat hij scheten laat is hij per definitie gedoemd een tokkie te worden? Of heb jij sowieso een bepaalde mannenhaat?quote:
Tussen naief zijn en verbitterd zijn zit gelukkig nog een heel grote middenweg van mensen die gewoon genieten van de liefde, samen met iemand die dat net zo hard doet. Gelukkig behoor ik tot die groepquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Overigens niet geheel onverstandig. Dat is beter dan al die naïeve halzen die nog denken dat alles geweldig en leuk is.
Maar ik vraag me dan wel af of je het plezier uit je leven haalt wat je kunt halen op jouw leeftijd. Soms is het weleens handig om een zonnebril op te zetten als het regent want dan zie je de regen wat minder.
en jij bent ?!?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:12 schreef mtchel112 het volgende:
Frank drebinaltijd zn afwijkende mening klaar hebben terwijl zn cholesterol zo hoog is dat elke post van hem de laatste kan zijn ...
Wie de FUCK ben jij?quote:
*eens.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:53 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wie de FUCK ben jij?
Wat maakt t uit wie ik ben, die frank drebin moet is een keer wat nittigs gaan doen.
Eens.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:53 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wie de FUCK ben jij?
Wat maakt t uit wie ik ben, die frank drebin moet is een keer wat nittigs gaan doen.
ik had je een ban gegeven. je bent er goed vanaf gekomen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:53 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wie de FUCK ben jij?
Kneusje.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:53 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wie de FUCK ben jij?
Lastig hé? De waarheid horen.quote:
Sukkeltje, je bedoelt bloeddruk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:12 schreef mtchel112 het volgende:
....terwijl zn cholesterol zo hoog is...
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:08 schreef Bijna het volgende:
Dit is het moment in je relatie dat je weet dat het goed zit tussen jullie, TS.
Way hebben mensen toch tegen de vierde nota extra van vrom.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:03 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wat een gefrustreerd mannetje moet jij zijn zeg. Is je vrouw ernstig verstandelijk beperkt dat ze het zolang met je uithoudt? Ik snap sowieso niet dat je niet doorhebt dat je allemaal bullshit uitkraamt aangezien je noch van mijn uiterlijk, noch van mijn innerlijk op de hoogte bent, waarmee je jezelf dus eigenlijk zwaar voor joker zet. Het spijt me voor je dat je zwaar beschadigd bent, maar wellicht kan een goede therapeut de brokstukken nog bij elkaar rapen. En excuse me, ik ga even van mijn welopgevoede vriend genieten die er ook nog eens fantastisch uitziet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:09 schreef eRKa het volgende:
[..]
Lastig hé? De waarheid horen.
Met je lekkere kontje en leuke koppie ben je altijd positief gediscrimineerd. Hier zien we je niet en beoordelen je op je echte innerlijke waarden. En die zijn beneden alle peil, dus dat krijg je nu te horen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:32 schreef 16meter het volgende:
"op de playstation"
wat een mongooltje als hij dat zegt
sowieso toestemming vragen daarvoor
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:39 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Inderdaad.
Snap niet waarom meiden alleen al met zo'n kerel willen daten.
Ga jij even koud bier halen voor de mannen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:06 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wat een gefrustreerd mannetje moet jij zijn zeg. Is je vrouw ernstig verstandelijk beperkt dat ze het zolang met je uithoudt? Ik snap sowieso niet dat je niet doorhebt dat je allemaal bullshit uitkraamt aangezien je noch van mijn uiterlijk, noch van mijn innerlijk op de hoogte bent, waarmee je jezelf dus eigenlijk zwaar voor joker zet. Het spijt me voor je dat je zwaar beschadigd bent, maar wellicht kan een goede therapeut de brokstukken nog bij elkaar rapen. En excuse me, ik ga even van mijn welopgevoede vriend genieten die er ook nog eens fantastisch uitziet.
Ciao
Welopgevoede mensen laten geen scheten in bijzijn van andere mensen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:06 schreef ZarB het volgende:En excuse me, ik ga even van mijn welopgevoede vriend genieten die er ook nog eens fantastisch uitziet.
Ben je boos pluk een roos.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:56 schreef eRKa het volgende:
Welopgevoede mensen laten geen scheten in bijzijn van andere mensen.
Maar ach, misschien hoor jij inderdaad niet bij de normale mensen of ben je inderdaad alleen op uiterlijk ingesteld.
In het Engels is een goede typering voor jou bedacht: Shallow bitch
quote:Op zondag 6 juli 2014 13:01 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik ken stelletjes die al jaren samenwonen en nog steeds niet/weinig scheten in elkaars bijzijn. Want het is zóó smerig. Hoe hou je dat in vredesnaam vol? Gewoon föhnen die aambeien, samen goed snuiven die penetrante damp, en je weet dat het goed zit met de relatie.
Misschien hebben ze darmproblemen en zijn hun gassen nogal sterk van geur en vervluchtigen ze niet binnen enkele seconden, maar vullen ze de hele ruimte.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:01 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik ken stelletjes die al jaren samenwonen en nog steeds niet/weinig scheten in elkaars bijzijn. Want het is zóó smerig. Hoe hou je dat in vredesnaam vol? Gewoon föhnen die aambeien, samen goed snuiven die penetrante damp, en je weet dat het goed zit met de relatie.
Dit. Ken stellen met meerdere kinderen die al jaaaaren samen zijn en dit nog niet doenquote:Op zondag 6 juli 2014 13:01 schreef Sfeermaker het volgende:
Nee maar van die overdreven acties erbij hoeft ook niet.. been optillen o.i.d.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:28 schreef Victuss het volgende:
Hoe moet jouw vriend volgens jou omgaan met anaal luchtverkeer, dan, ZarB? Eerst de tuin in lopen of zo?
Blijvertje. Mijn vriendin krijgt ieder morgen een Dutch oven en als ze het niet langer dan een minuut uithoudt mag ze de rest van de dag in de bezemkast.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee maar van die overdreven acties erbij hoeft ook niet.. been optillen o.i.d.
Mijn vriendin deed dat een keerquote:Op zondag 6 juli 2014 13:40 schreef ZarB het volgende:
Nee maar van die overdreven acties erbij hoeft ook niet.. been optillen o.i.d.
Gewoon ff naar de toilet lopen?quote:Op zondag 6 juli 2014 13:28 schreef Victuss het volgende:
Hoe moet jouw vriend volgens jou omgaan met anaal luchtverkeer, dan, ZarB? Eerst de tuin in lopen of zo?
Ze is een beetje een 'boers' type, om zo maar te zeggen.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:10 schreef niels0 het volgende:
Nou, dan vind ik je vriendin echt een viswijf hoor.
Dit.quote:
Als je er niet mee zit maakt het niet uit.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:16 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ze is een beetje een 'boers' type, om zo maar te zeggen.
Nja ben erachter gekomen dat het niet heel abnormaal is in die kleine dorpen, ik zie meiden hier uit de stad het in ieder geval niet doen.quote:
Ik hoop dat niemand ooit in de val trapt die 'met Supergirl samenwonen' heet.quote:
Wat is dezequote:Op zondag 6 juli 2014 22:05 schreef Victuss het volgende:
[..]
Ik hoop dat niemand ooit in de val trapt die 'met Supergirl samenwonen' heet.
Thaise ladyboys hebben alleen een anus om piemel erin te stoppen.dus?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nou, dan vind ik je vriendin echt een viswijf hoor.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Thaise ladyboys hebben alleen een anus om piemel erin te stoppen.dus?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |