SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 04-07-2014 20:18:23 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Klote Brighteyes, maar ik zou inderdaad ook naar de fysio gaan met een zweepslag in het achterhoofd je kuit
Terug van loopje, dat viel niet mee zeg... Bekertjes in Endokloto kloppen natuurlijk weer niet omdat mijn Garmin weer de GPS kwijt was de hele tijd. Toch maar mee terug![]()
Nu ook wel last van een gespannen kuit, zometeen even lekker lang douchen en nog wat meer stretchen. Was ook wat veel na de sprintjes van gisteren. Overmorgen gewoon 30´hobbelen op het programma gelukkig![]()
En dan te bedenken dat de pro´s hier gewoon nóg harder lopen dan mijn 2x snelle 3 minuten en dat rustig 10km volhouden
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Jaaa, over 3 weken misschien alquote:
Moet alleen mijn baas me even laten gaan midden in de vakantie (we hebben al een afspraak over een flexibele opzegtermijn) en ik moet nog even aangenomen worden natuurlijk.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Detailsquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:07 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Jaaa, over 3 weken misschien al
Moet alleen mijn baas me even laten gaan midden in de vakantie (we hebben al een afspraak over een flexibele opzegtermijn) en ik moet nog even aangenomen worden natuurlijk.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Precies een kniesoor die daar op let.quote:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Mijn wedstrijdseizoen is afgelopen en ik ben nu aan het overwegen wat ik komend seizoen wil doen: een stapje terug naar de BSC of nog een seizoen afzien en naar de knoppen gaan in de RUC. Ik neig toch naar het laatste, maar dan wil ik de komende maanden wel keihard gaan trainen.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Poeh wat warm nog buiten. Kreeg ook nog wat last van m'n been wat gelukkig snel weer wegtrok, maar klein rondje leek me nu wel prima.![]()
Tx allen!quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:47 schreef pijll het volgende:
[..]
Wat ik zou doen: Ik zou geen professional erbij houden, maar gewoon effe rust houden en dan weer beginnen met een paar snelle wedstrijdjes.
Wat verstandig is: Iets anders.![]()
Probeer je grappig of sarcastisch te zijn? Of ontgaat me hier iets?
Ik loop nu vier jaar hard zonder ooit eerder een blessure, zat op de drie kwartier non-stop, moest eig dat weekend een tien doen maar kwam niet uit en een week later dit.
Was jij dan meteen naar een fysio gegaan na wat in eerste instantie een flinke kramp lijkt?
En ja, rennen naar de trein lijkt idd niet slim, maar in the spurof the moment, kinderen van kdv halen etc doe je wel eens iets niet handigs.
Maar goed, fysio it is.
***![]()
Hij zegt heel.omslachtig dat ie eigenwijs isquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Brighteyes het volgende:
Tx allen!
[..]![]()
Ik loop nu vier jaar hard zonder ooit eerder een blessure, zat op de drie kwartier non-stop, moest eig dat weekend een tien doen maar kwam niet uit en een week later dit.
Was jij dan meteen naar een fysio gegaan na wat in eerste instantie een flinke kramp lijkt?
En ja, rennen naar de trein lijkt idd niet slim, maar in the spurof the moment, kinderen van kdv halen etc doe je wel eens iets niet handigs.
Maar goed, fysio it is.
Sorryquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Brighteyes het volgende:
Tx allen!
[..]![]()
Nee, ik was niet meteen naar de fysio gegaan. Ik ben daar te koppig voor. En mede daarom zit ik nu al een half jaar met een enkel die niet fijn doet...
En daarom ben ik nu bijna zover dat ik naar de fysio ga. Mede dankzij aansporingen van diverse vrienden van hier.
Dus het zou hypocriet zijn van mij om te zeggen dat je naar de fysio moet. Maar ga naar de fysio.![]()
Ah ok, dan ontging me idd iets.Sterkte met je enkel!
Nou, eerder dan dat ik eigenwijs ben.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hij zegt heel.omslachtig dat ie eigenwijs isMaar ik ben toch echt niet een n00b die zomaar even ging rennen en toen pijn kreeg.
Wel ben ik een tut met naar de dokter gaan omdat ik dan bang ben dat ze vinden dat ik me aanstel enzo.Maar dit voelt wel heel echt inmiddels.
***![]()
Lieverd.... don't worry!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, eerder dan dat ik eigenwijs ben.Maar ik ben toch echt niet een n00b die zomaar even ging rennen en toen pijn kreeg.
Wel ben ik een tut met naar de dokter gaan omdat ik dan bang ben dat ze vinden dat ik me aanstel enzo.Maar dit voelt wel heel echt inmiddels.
Je hebt niets onverstandigs gedaan! Je hebt het een tijdje aangekeken en dat werkt blijkbaar niet. En nu zoek je naar een andere oplossing. Niks mis mee
Oh en nu heb ik de helft van jouw post niet gelezen BElekker handig weer
En dan heb je eindelijk de moed bij elkaar geschraapt, en dan krijg je "kijk het nog maar even 3 à 4 weken aan"quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, eerder dan dat ik eigenwijs ben.Maar ik ben toch echt niet een n00b die zomaar even ging rennen en toen pijn kreeg.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Artsen enzo zijn wel kampioen mensen niet serieus nemen ja. Eikolsquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En dan heb je eindelijk de moed bij elkaar geschraapt, en dan krijg je "kijk het nog maar even 3 à 4 weken aan"Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Kan aan mij liggen. Ik ben niet altijd goed in communiceren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
En bedankt!![]()
Mossel.... ik weet niet waar je op vakanrtie bent geweest maar ik hoop dat je snel herstel van je zonnesteek.....
Ik heb nog nooit zo'n sterk staaltje 'de pot verwijt de ketel' hier meegemaakt.
Mag ik even een sterk staaltje "uit de hoogte doen" uit een oud topic citeren, lees het even en ga dan bij je zelf te raden wie die onbeschofte post ooit gepost heeft....quote:k vraag me dus serieus af of je het 'gewoon gaat halen'. Maar verbaas me.
Een beetje je loopjes van de afgelopen tijd afgaand, vrees ik ervoor Je gaat kapot op loopjes. Nu zelfs zo hard dat je weer die blaar voelt komen en zelfs bijna moet kotsen. Dat kost gewoon een week herstel ofzo. Als je nou een pr loopt doordat je vleugels hebt is dat weer wat anders.
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik ben bang dat je jezelf een beetje de vernieling in loopt over tien dagen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Waar liggen er banen voor het oprapen?quote:![]()
BE: klinkt idd als dat een fysio inmiddels het beste is. Hopelijk is het snel over!![]()
Als jullie nou beiden effe kappen met dat heetgeblakerde gedoe. Doe dat anders eventjes per PM/DMquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
Mossel.... ik weet niet waar je op vakanrtie bent geweest maar ik hoop dat je snel herstel van je zonnesteek.....
Mag ik even een sterk staaltje "uit de hoogte doen" uit een oud topic citeren, lees het even en ga dan bij je zelf te raden wie die onbeschofte post ooit gepost heeft....
[..]
Vrede op aarde![]()
![]()
Ik ben overigens ook bereid om een 10 km te lopen als dat beter uitkomt. (het zal de eindtijd van ons team denk ik wel ten goede komen).Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
My thoughts exactly.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Als jullie nou beiden effe kappen met dat heetgeblakerde gedoe. Doe dat anders eventjes per PM/DM
Vrede op aarde
Quoi, post jij de rest van de avond ook voor mij? Je zegt nu al 2x achter elkaar wat ik ook wil zeggen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Als jullie nou beiden effe kappen met dat heetgeblakerde gedoe. Doe dat anders eventjes per PM/DM
Vrede op aarde
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Swets, ik vind het supergezellig dat je er weer bent!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik weet opeens weer waarom ik hier weken niet gepost heb![]()
Yuki, gaat niet. Moet solli-brieven schrijven natuurlijk![]()
![]()
Met deze slimmerd!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Vrede op aarde![]()
![]()
![]()
prima, maar ik laat me niet beschuldigen van iets wat ik volgens mij niet helemaal waar is en mocht dat wel het geval zijn dan mag Mr.Mossel met voorbeelden komen.quote:
Misschien ga ik anders met lopen om of beleef ik het ondertussen anders maar dat is een heel ander verhaal.....moet ik daarom mijn mond maar houden bij elke post waarvan ik zeg 'daar ben ik het niet mee eens'
En bij deze dan alvast miijn welgemeende excuses als ik de komende weken evt. ,(per ongeluk want het is niet de bedoeling om Mossel's tere kinderzieltje te kwetsen) een duurloop post van 40+km als trainingsronde.... en nee, dat is niet uit de hoogte, dat is op dit moment gewoon de manier maar op ik loop.....
Het is zelfs zo dat ik nog steeds huilend in een hoekje zit nadat YUR de draak stak met mijn post over koezuivel....ik heb ook gevoelens'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zie een duidelijk verschil. Ik onderbouw dingen gefundeerd. Jij niet. Ik onderbouw hier mijn twijfels en moblo heeft gewoon het tegendeel bewezen, wat ik gewoon knap van haar vind. Heb ik een keer ongelijk gehad, prima. Jij komt gewoon veroordelen en komt met ideeën die nergens op gestoeld zijn, zoals ik in mijn post duidelijk maakte. Jij gaat vervolgens weer zitten jijbakken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
Mag ik even een sterk staaltje "uit de hoogte doen" uit een oud topic citeren, lees het even en ga dan bij je zelf te raden wie die onbeschofte post ooit gepost heeft....
[..]
En ik ben nu klaar met je. De groeten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik kan dingen niet onderbouwen...ik heb niet de alwetende hardloopkennis die jij bezig..quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zie een duidelijk verschil. Ik onderbouw dingen gefundeerd. Jij niet.
Wat moet het een heerlijk gevoel zijn om de wijsheid in pacht te hebben.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
daarom zou ik de ha ha overslaan en meteen naar e fysio aa.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En dan heb je eindelijk de moed bij elkaar geschraapt, en dan krijg je "kijk het nog maar even 3 à 4 weken aan"
Echt wen opluchting dat dat kan tegenwoordig.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Inderdaad! Al heb ik dat dan nog nooit aangedurfdquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
daarom zou ik de ha ha overslaan en meteen naar e fysio aa.
Echt wen opluchting dat dat kan tegenwoordig.![]()
En nu we het er over hebben, hoe is het met jouw nek?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik weet opeens weer waarom ik hier weken niet gepost hebIk dacht net ook 'Goh, val ik even met mijn neus in de boter na heel lang niet gepost te hebben'.
***![]()
in de handen van de fysio voelt t goedquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Inderdaad! Al heb ik dat dan nog nooit aangedurfd![]()
En nu we het er over hebben, hoe is het met jouw nek?
Ben snel vermoeid, maar t gaat redelijk. En die tape hadden ze 6 jaar geledenmoeten heeben, dat voelt echt fijn.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Je leest een dag niet een meteen ben je 2 topics verder![]()
Gisteren voor het avondeten een loopje gedaan (nog bedankt Ynske voor de aanmoediging) maar dat ging echt niet. Ontzettende buikkrampen gekregen onderweg tot een punt dat ik een paar echt heb moeten stilstaan. Na het lopen ook direct naar bed gegaan want ik kon niet zitten of staan zonder pijn
. Het is gelukkig nu wel over.
Afgezien van de krampen wel een lekker stuk gelopen. Dat dan weer wel.Oh.![]()
Dat had ik laatst ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:11 schreef Nat-Water het volgende:
Je leest een dag niet een meteen ben je 2 topics verder![]()
Gisteren voor het avondeten een loopje gedaan (nog bedankt Ynske voor de aanmoediging) maar dat ging echt niet. Ontzettende buikkrampen gekregen onderweg tot een punt dat ik een paar echt heb moeten stilstaan. Na het lopen ook direct naar bed gegaan want ik kon niet zitten of staan zonder pijn
. Het is gelukkig nu wel over.
Afgezien van de krampen wel een lekker stuk gelopen. Dat dan weer wel.zo ruk is dat!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan ben je verder dan ikquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Swets, ik vind het supergezellig dat je er weer bent!![]()
Yuki, gaat niet. Moet solli-brieven schrijven natuurlijk
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Het gaat mij er niet zo om wie er wel of niet dingen onderbouwt of gelijk heeft.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
prima, maar ik laat me niet beschuldigen van iets wat ik volgens mij niet helemaal waar is en mocht dat wel het geval zijn dan mag Mr.Mossel met voorbeelden komen.
Misschien ga ik anders met lopen om of beleef ik het ondertussen anders maar dat is een heel ander verhaal.....moet ik daarom mijn mond maar houden bij elke post waarvan ik zeg 'daar ben ik het niet mee eens'
En bij deze dan alvast miijn welgemeende excuses als ik de komende weken evt. ,(per ongeluk want het is niet de bedoeling om Mossel's tere kinderzieltje te kwetsen) een duurloop post van 40+km als trainingsronde.... en nee, dat is niet uit de hoogte, dat is op dit moment gewoon de manier maar op ik loop.....
Het is zelfs zo dat ik nog steeds huilend in een hoekje zit nadat YUR de draak stak met mijn post over koezuivel....ik heb ook gevoelens
Als ik me erger aan iemand dan klaag ik gewoon ergens anders en daarna is het klaar..ik ga op fok zo min mogelijk de discussie aan.
Ik citeerde jou, maar dat had ook mossel kunnen zijn. Ik sta aan niemands kant want daarvoor ken ik de ins en outs niet voldoende.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ow! Lekker! Popcorn bij de buren!quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:25 schreef Levitas het volgende:
* popcorn pakken doet *
insert popcorn emoticonZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
te laat......quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:25 schreef Levitas het volgende:
* popcorn pakken doet *
insert popcorn emoticon
Nu ik toch hier alleen op kantoor zit heb ik nog een keertje na zitten denken over Mossels' post, al ben ik ng steeds van mening dat die kant nog wal raakte kan ik misschien wel de oorzaak zien..... misschien heb ik het in onderstaand stukje volledig mis maar het is zoals ik het zie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
te laat......
Nu ik toch hier alleen op kantoor zit heb ik nog een keertje na zitten denken over Mossels' post, al ben ik ng steeds van mening dat die kant nog wal raakte kan ik misschien wel de oorzaak zien..... misschien heb ik het in onderstaand stukje volledig mis maar het is zoals ik het zie.Mooie manier om te zeggen dat er eigenlijk een steekje los zit bij ultralopersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2014 21:48:53 ]![]()
dat zie dan maar als een complimentquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Mooie manier om te zeggen dat er eigenlijk een steekje los zit bij ultralopers
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb héél weinig meegekregen van het relletje. Weet ook niet precies waar het over/om gaat.. Maar toch.En dát is nou precies wat wij als niet ultra-lopers niet kunnen begrijpen. Dat is waarschijnlijk hetzelfde dat ik niet kan begrijpen hoe je verslaafd raakt aan drugs of alcohol, of misschien zelfs gokken. Dat er een bepaald verslavend element is snap ik natuurlijk wel, maar hoe je het mentaal zover kunt laten komen, dat kan ik niet bevattenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Mooie manier om te zeggen dat er eigenlijk een steekje los zit bij ultralopers
Dat kan zijn omdat ik nooit in een vergelijkbare situatie terecht ben gekomen en ik begrijp dat iedereen daar natuurlijk andere redenen voor heeft!!
Ik kan me wel voorstellen dat het een enorme kick is om 50 kilometer, of zelfs 100 mile gelopen te hebben. Als je dat na 21,1 km bikkelen al zo hebt, dan wil ik haast niet eens weten hoe het voelt om 50+ km te lopen.
Aan de andere kant zou ik persoonlijk, en ik denk vele met mij, het mezelf niet aan willen doen om m`n lichaam door 50 kilometer te moeten slepen. Of misschien juist je koppie..
Anyhow, zullen we elkaar met z`n allen gewoon in z`n waarde laten? Net begonnen met een Evy, tot marathonners en beginnend ultra-lopers? Daarnaast denk ik, RD, dat je hier inderdaad qua ultra gewoon niet op je plek bent. Dit is een recreatieve vorm van hardlopen, terwijl ultra iets meer is dan recreatief
Don't get me wrong, je bent hier van harte welkom imo, maar je moet niet verwachten dat we op jouw 'niveau' mee kunnen praten, wat dat betreft.![]()
Ik begrijp het wel heel goed, ik vind het alleen jammer dat ik de tijd er niet voor heb. Overigens ken ik de verslaving wel, maar dat was uit de tijd dat mijn standaardafstand 5km was. Dan kwam ik thuis en werd door mijn schoenen begroet: "ah toe? Trek ons aan en ren nog een rondje. Nog één rondje, toe?". En dan ging ik weer, ook al had ik 's ochtends ook al gelopen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: