Ah, zo verdient jouw familie de kost.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi hoe de vrouwelijke kant van je familie vanaf je overgrootmoeder nog steeds werkzaam is op de Ruysdaelkade.
Dit. Allemaal van die types die t interessant vinden om daar te wonen. Ze hebben trouwens ook allemaal last van een hete aardappel in hun keel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:04 schreef spambot31 het volgende:
Dat is alleen de import hoor, die zichzelf zo tof vind.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
IK WOON IN EEN GEHUCHT EN DE RANDSTAD WAAR IK AL VAKER DAN TWEE KEER BEN GEWEEST IS KUT GROETJES GUUS_GELUK7 JUBOI
In een gehucht wonenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
IK WOON IN EEN GEHUCHT EN DE RANDSTAD WAAR IK AL VAKER DAN TWEE KEER BEN GEWEEST IS KUT GROETJES GUUS_GELUK7 JUBOI
Haha. Heb er 5 jaar gewoond. Niet mijn stad. Laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is deze Halcon!
Ik ben diep teleurgsteld in je.
Ik zal geen ruzie met je gaan maken over 'ligt er aan welke buurt', etc.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Haha. Heb er 5 jaar gewoond. Niet mijn stad. Laten we het daar maar op houden
Tja ik was daar ook op dat moment en ben geen import inc aardappel maar was daarmee wel een minderheid, bijzonder veel mooie vrouwen was mijn verdere observatiequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Dit. Allemaal van die types die t interessant vinden om daar te wonen. Ze hebben trouwens ook allemaal last van een hete aardappel in hun keel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |