abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar vrijdag 25 juli 2014 @ 21:34:12 #151
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_142731550
:D O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:50:27 #152
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_142732181
Aah Moonah :D O+ :X

En wat leuk ook dat je Renzell weer even terugbracht in mijn herinnering. Ik heb net weer haar filmpje van de avonturen van haar zoontje bekeken en ik smolt weer helemaal weg. Jongetjes zijn inderdaad leuk, maar meisjes ook.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:55:41 #153
37150 livelink
pi_142732418
Shandaly, wat jammer dat het niet gelukt is met die nieuwe BSO. Wij hadden indertijd ook opvang nodig voor de woensdag en de vrijdag en dat zijn inderdaad dagen die nauwelijks afgenomen worden. Eigenlijk zuur. Ze zouden juist blij moeten zijn dat er ook ouders zijn die juist voor dat soort dagen kiezen. Dat geeft toch een wat evenwichtiger verdeling, maar dan word je er juist voor 'gestraft' in dit geval. Hopelijk komt het snel goed.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 22:28:51 #154
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_142733786
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:27 schreef Moonah het volgende:
Gheghe, in lang vervlogen tijden (nl toen ik de 20-weken-echo kreeg) was ik erg overdonderd door het nieuws dat we een jongen zouden krijgen. Renzel postte toen een heel lief bericht:

[..]

En zojuist moest ik er weer aan denken.
Mijn zoon (7 inmiddels) zat vanavond uilenballen uit te pluizen (YUK :r ).
Roept hij ineens: "Mama!!!! Er kruipt zelfs nog een wormpje uit!!!!"

}:|
O+ En dat ze in volle overtuiging hun spierballetjes komen showen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 25 juli 2014 @ 23:09:53 #155
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_142735285
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:27 schreef Moonah het volgende:
Gheghe, in lang vervlogen tijden (nl toen ik de 20-weken-echo kreeg) was ik erg overdonderd door het nieuws dat we een jongen zouden krijgen. Renzel postte toen een heel lief bericht:

[..]

En zojuist moest ik er weer aan denken.
Mijn zoon (7 inmiddels) zat vanavond uilenballen uit te pluizen (YUK :r ).
Roept hij ineens: "Mama!!!! Er kruipt zelfs nog een wormpje uit!!!!"

}:|
Whaha drie keer raden wat er hier in de diepvries van oma ligt, klaar om uitgeplozen te worden..... :D
pi_142735502
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:09 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Whaha drie keer raden wat er hier in de diepvries van oma ligt, klaar om uitgeplozen te worden..... :D
Ik heb er gewoon 1 die dat smerig vind :P
Afgelopen schooljaar gingen ze met de klas naar een natuurgebied om uileballen te pluizen, hij was de enige die weigerde "dat is toch smerig, dat doe je toch niet :{w " O+
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 26 juli 2014 @ 09:49:19 #157
11682 Moonah
Jolie femme
pi_142743088
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 22:28 schreef PM-girl het volgende:

[..]

O+ En dat ze in volle overtuiging hun spierballetjes komen showen!
:W :*
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:09 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Getver... :{
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 10:23:41 #158
1762 YPPY
Yppiaans
pi_142743454
Hier met een meisje worden ook gewoon beestjes gevangen en in potjes gestopt. We gaan ook soms salamanders zoeken in een watertje vlakbij. Echt leuk is dat. <3
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_142743835
Beestjes vangen wordt door de dames hier ook gedaan :). Slakken, lieveheersbeestjes, kevertjes e.d. En dan in een potje en bekijken.

Mijn bijna 5-jarige is vlak voor de vakantie begonnen met zwemles en ze heeft het zo lekker naar haar zin :). We kunnen meekijken via de camera in de kantine (het is vaak nogal zoeken wat nou jouw kind is, maar als ze aan de "goede kant" van het bad zitten kan je wel wat zien ;) ) en het is wel heel leuk om te zien hoe ze steeds meer durft en kan O+ .
Eigenwijs, lief, boevig, dametje :).
Fake it till you make it...
  Moderator zaterdag 26 juli 2014 @ 21:33:41 #160
5428 crew  miss_sly
pi_142760498
Moonah O+
Ja hoor, beestjes zoeken doet onze dame ook. En spierballen laten zien ook :D

Ze is intussen vijf, een grote kleuter met wiebeltand O+
Wat heeft ze genoten van de vakantie. Enige frustrerende was dat er zoveel mensen niet verstaanbaar zijn wegens andere taal. Dus koeterwaalst ze vrijwel continu, soms in het Engels, soms Frans, soms in het Koreaans :D :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_142773141
Hihihi gezellig Miss :).
En een wiebeltand, lekker vlot :D.
  zondag 27 juli 2014 @ 11:53:27 #162
11682 Moonah
Jolie femme
pi_142773945
Jaaah! Wiebeltanden zijn leuk en stoer!
Thies heeft momenteel het meeste gewisseld. Alleen zijn ene voortand weigert eruit te gaan. De grote-mensen-tanden zijn al helemaal doorgegroeid, en die melktand staat haaks erop (eerst waren het er zelfs twee, dat was helemaal hilarisch om te zien! :o :D )

En leuk Sly, die internationale contacten. Ik weet nog van mezelf vroeger dat ik het zo interessant vond als ik 'buitenlandse vrienden' had. :7
  Moderator zondag 27 juli 2014 @ 18:32:32 #163
5428 crew  miss_sly
pi_142785138
Zo grappig, want dan lopen we in een Franse supermarkt waar ze dus geen mens verstaat, en dan zegt ze: kom mama, dan praten we Frans, dan verstaat niemand ons :D :')

En ze heeft zich een hele echte, hele zachte G aangemeten deze vakantie :D B antwoordt haar nu constant met een heel erg duidelijke harde G, haha, want een rasecht Amsterdammertje met een zachte G is volgens hem onmogelijk :')
  zondag 27 juli 2014 @ 18:44:19 #164
11682 Moonah
Jolie femme
pi_142785456
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 18:32 schreef miss_sly het volgende:
Zo grappig, want dan lopen we in een Franse supermarkt waar ze dus geen mens verstaat, en dan zegt ze: kom mama, dan praten we Frans, dan verstaat niemand ons :D :')
Gheghe! :D
quote:
En ze heeft zich een hele echte, hele zachte G aangemeten deze vakantie :D B antwoordt haar nu constant met een heel erg duidelijke harde G, haha, want een rasecht Amsterdammertje met een zachte G is volgens hem onmogelijk :')
Niks mis met het uiten van haar Brabantse roots toch?
pi_142786253
Miss, komen jullie allebei uit Brabant eigenlijk?
  Moderator zondag 27 juli 2014 @ 19:42:02 #166
5428 crew  miss_sly
pi_142787238
Nee, B is geboren in Amsterdam, ze zijn naar Hoorn verhuisd toen hij twee was, en hij is teruggekomen toen hij 20 was, zoiets. Ook een geboren Amsterdammer, dus.

Nee Moonah, mijn G is ook nog steeds zacht en dat zal hij ook wel blijven! Ik vond het alleen zo grappig dat ze ineens haar harde G heeft ingewisseld voor een zachte.
  zondag 27 juli 2014 @ 21:49:51 #167
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_142792907
Mijn oudste (over 2 maanden 8) heeft nog niets gewisseld. Hij kan niet wachten tot hij ook een wiebeltand krijgt!

Miss, ik zou de zachte g erin houden!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_142794176
Hier ook nog geen wiebeltanden. Ik was zelf ook 8 toen mijn eerste tand ging wiebelen en dat ging door een ongelukje, niet eens vanzelf :') . Nou ja, als het erfelijk is, zal het dus nog wel even duren hier, denk ik.
  zondag 27 juli 2014 @ 23:12:58 #169
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_142796310
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 18:32 schreef miss_sly het volgende:
Mijn oudste zei toen ze een jaar of 7 was en voor het eerst in (bewust) Frankrijk kwam "Mama, je hoeft niet zo raar te praten hoor". "Oh nee, hoe moet ik dan praten?" "Nou gewoon...... Engels."

Internationale school he..... nationaliteit is geen excuus om geen Engels te spreken :P
  maandag 28 juli 2014 @ 09:19:24 #170
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_142803756
haha Gao! :D
in de haak.
pi_142804246
Hihihi Gao :).

Hier wiebelt er bij beide meiden nog helemaal niks, vooral M (bijna 7) kan niet wachten, volgens mij was ik zelf ook niet zo vroeg. Ik weet in elk geval nog dat ik mijn "laatste kies" (ik heb nog steeds 1 melkkies, zit geen vervanger onder dus hopelijk blijft die nog wel even zitten) wisselde in de brugklas.
pi_142989435
ik wil toch graag advies, want ik word hier stapelgek van een kennisje van de kinderen. die is een stuk ouder (10 nu), zwakbegaafd en nog een sloot problemen en met ouders die daar niks van snappen. die laten haar gewoon los in het dorp op haar fiets en zoek het maar uit. vaak afgedwongen, dat ze pas om 5 uur 's middags terug mag komen. ze komt heel graag hier, met als gevolg dat ze sinds we van vakantie terug zijn, elke dag hier aan de deur staat. ik stuur haar weg als het niet uitkomt en dat accepteert ze wel, maar als we niet thuis zijn staat ze heel hard te vloeken en te huilen. laatst waren de kinderen verderop in de straat op bezoek, hoorde ze hen en stond ze daar heibel te trappen (schelden, tegen het raam bonken).

mijn oplossing was: "zorg ervoor dat haar moeder ff kortsluit met mij, voordat ze het kind hiernaartoe stuurt". dat werkt niet, haar vader stuurt haar botweg hiernaartoe "kijk maar of je daar mag" en dan drama als het niet mag. ze kan totaal niet met de andere kinderen, dus naar de speeltuin sturen is ook geen optie. ik weet niet wat ik ermee aan moet buiten stug maar wegsturen als het niet uitkomt en het steeds maar bij die moeder aankaarten. ik gun haar (en mijnessen) heus wel samen spelen, maar dit vind ik veel te ver gaan. iemand ideeen? ze zit ook op speciaal onderwijs, hebben die geen zomerbestedingsmogelijkheden ofzo? het kind is doodongelukkig zo.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_142990208
Lastige situatie Simmu.
Ik heb geen idee wat je meer kan doen dan je nu al doet eigenlijk.
Wat naar dat die ouders niet echt naar haar omkijken, haar ook maar op pad sturen van je zoekt het maar uit...
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 15:15:58 #174
37150 livelink
pi_142990250
Speciaal onderwijs heeft geen zomerbestedingsmogelijkheden, jammer genoeg. Hier is het ook 6 weken afzien wat dat betreft.
Lastig dilemma, Simmu. Ik let er wel heel sterk op dat mijn kind zich goed gedraagt buiten. En hij mag niet zomaar naar anderen toe. Gelukkig komen de kinderen hier graag aan de deur en wordt er veel hier gespeeld, zodat ik er zelf een oogje op kan houden.
pi_142992170
nou, mijnes daar laten spelen is geen optie. dat durf ik niet aan. tis daar een grote puinzooi, met overal (werkende) apparatuur, loslopende dieren en oude roestige zooi. nm de wildernis eromheen :X daar wil ik mijn duo echt niet los laten.

tsja. ik vind het heel sneu voor het kind. heb er echt een naar gevoel bij.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')