quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:27 schreef Moonah het volgende:
Gheghe, in lang vervlogen tijden (nl toen ik de 20-weken-echo kreeg) was ik erg overdonderd door het nieuws dat we een jongen zouden krijgen. Renzel postte toen een heel lief bericht:
[..]
En zojuist moest ik er weer aan denken.
Mijn zoon (7 inmiddels) zat vanavond uilenballen uit te pluizen (YUK).
Roept hij ineens: "Mama!!!! Er kruipt zelfs nog een wormpje uit!!!!"
Whaha drie keer raden wat er hier in de diepvries van oma ligt, klaar om uitgeplozen te worden.....quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:27 schreef Moonah het volgende:
Gheghe, in lang vervlogen tijden (nl toen ik de 20-weken-echo kreeg) was ik erg overdonderd door het nieuws dat we een jongen zouden krijgen. Renzel postte toen een heel lief bericht:
[..]
En zojuist moest ik er weer aan denken.
Mijn zoon (7 inmiddels) zat vanavond uilenballen uit te pluizen (YUK).
Roept hij ineens: "Mama!!!! Er kruipt zelfs nog een wormpje uit!!!!"
Ik heb er gewoon 1 die dat smerig vindquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:09 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Whaha drie keer raden wat er hier in de diepvries van oma ligt, klaar om uitgeplozen te worden.....
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:28 schreef PM-girl het volgende:
[..]En dat ze in volle overtuiging hun spierballetjes komen showen!
Getver...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:09 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Whaha drie keer raden wat er hier in de diepvries van oma ligt, klaar om uitgeplozen te worden.....
Gheghe!quote:Op zondag 27 juli 2014 18:32 schreef miss_sly het volgende:
Zo grappig, want dan lopen we in een Franse supermarkt waar ze dus geen mens verstaat, en dan zegt ze: kom mama, dan praten we Frans, dan verstaat niemand ons![]()
Niks mis met het uiten van haar Brabantse roots toch?quote:En ze heeft zich een hele echte, hele zachte G aangemeten deze vakantieB antwoordt haar nu constant met een heel erg duidelijke harde G, haha, want een rasecht Amsterdammertje met een zachte G is volgens hem onmogelijk
Mijn oudste zei toen ze een jaar of 7 was en voor het eerst in (bewust) Frankrijk kwam "Mama, je hoeft niet zo raar te praten hoor". "Oh nee, hoe moet ik dan praten?" "Nou gewoon...... Engels."quote:Op zondag 27 juli 2014 18:32 schreef miss_sly het volgende:
Zo grappig, want dan lopen we in een Franse supermarkt waar ze dus geen mens verstaat, en dan zegt ze: kom mama, dan praten we Frans, dan verstaat niemand ons![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |