SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lars studeert momenteel voor zeehond trouwens.. Jee, wat een naar hoestje. Het houdt hem ook de halve nacht wakker, zo sneu...Mama van Lars & Femke
+1quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:03 schreef Ticootje het volgende:
Ja leuk voor de niet werkende moeders die daar allemaal wel tijd voor hebben. Ik snap alleen het commentaar inderdaad niet zo dat ze dan ff moeten zeiken over de mensen die wel moeten werken. Ieder zn ding. Zij worden blijkbaar gelukkig van thuis zijn bij de kinderen en zich nuttig maken op school, ik niet. En daar voel ik me dan ook niet schuldig over.
Dat dus ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, het gezeik van de wél werkende ouders dat de uitjes niet doorgaan omdat de níet werkende ouders ook niet op komen draven. Daar word ik niet goed van.
Of dat school 873 dingen verzint die alleen met ouderhulp lukken. Verzin dan wat anders.
Dit dus. Ik ontvang wel mailtjes maar kom maar eens per week op school en daar is de intekenlijst. Meestal is dan alles al geregeld. Jammer maar helaas.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:00 schreef Ticootje het volgende:
Ja, maar stuur dan ff een mailtje ofzo dan weet ik dat het er staat. Ik kom eigenlijk niet op school he?
Als je niet op school/in de klas komt kan je ook niet zien dat het er staat, helemaal mee eens. En dan zou een mail misschien voor de ouders die wel willen best handig zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:00 schreef Ticootje het volgende:
Ja, maar stuur dan ff een mailtje ofzo dan weet ik dat het er staat. Ik kom eigenlijk niet op school he?
Lol, als ze de uurtjes voor luizenpluizen los zou opnemen ze ze misschien ook 1 dag kwijt zijn over een jaar gezienquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:00 schreef -Spring het volgende:
*knip*
Maar daar was ze het niet mee eens. Want dan kon nou eenmaal niet. Daar had ze als werkende moeder geen tijd voor.
mwhehe dat ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:15 schreef Ticootje het volgende:
Oh nee. Ik zou ook zeker niet intekenen voor een schoolreis. Ik vind kinderen namelijk helemaal niet leuk, zeker geen grote groepen. Ik vind eigenlijk alleen mijn eigen kinderen leuk.
Ik liep wel de avond 4 daagse mee. Alle dagen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:06 schreef DJMO het volgende:
Schoolreisjes zijn ook aan mij niet besteed, gewoon omdat ik niet van grote menigtes houd. Ik ben afgelopen zaterdag met m'n ex en de kinderen naar de efteling geweest, en zelfs dat vond ik al druk
och, we kunnen prima samen door één deur heen, en onze verstandhouding is sinds de scheiding honderd keer dan het wasquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]dat zou ik gewoon sowieso niet doen.
Ik ben het komend jaar. Ben erg benieuwd hoe ik het ga vinden. van onderlinge haat en nijd is bij ons gelukkig geen sprake. Of ik mis het, dat kan ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:09 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben dit jaar klassenouder geweest samen met een andere moeder. Volgend jaar mag iemand anders die enige taak op zich nemen
Overigens kijk ik altijd of ik kan meehelpen en ben ik best bereid om te schuiven met mijn werk indien nodig. Maar schoolreisjes bedank ik vriendelijk voor en de ouderraad zou me graag hebben, maar ook dat hou ik nog even af.
Dat zijn nog eens haalbare doelstellingenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
L heeft vandaag haar portfolio mee naar huis gekregen. En daarin zat een verslagje van een coachingsgesprek tussen L en de juf.Zo grappig om te lezen hoe L alles beleefd op school. En op de vraag wat ze nog wilde leren op school zei ze: "Hinkelen".
Geen onderlinge haat en nijd hier, denk ik... Maar het zou me niets verbazen als ik dat inderdaad ook finaal misquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:57 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik ben het komend jaar. Ben erg benieuwd hoe ik het ga vinden. van onderlinge haat en nijd is bij ons gelukkig geen sprake. Of ik mis het, dat kan ook.
10 jaar moeder ook!quote:Op maandag 14 juli 2014 08:44 schreef Sjeen het volgende:
Dankjewel!
Ik vind het nog best moeilijk te bevatten. Gewoon al tien jaar
Df, wij hebben best wat hotwheels en alles kan eigenlijk aan elkaar. Wil strakseven voor je opzoeken wat wij hebben, mocht je dat willen?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:25 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
10 jaar moeder ook!
Ik vind de 7 jaar die eraan komt al heel wat..
Iemand hier toevallig ervaring met hotwheels banen? Zijn die een beetje uit te breiden en goed op te bouwen? Chris wil graag zo'n racebaan, maar vraag me af of je niet meer betaald voor de naam dan voor zo'n stuk plastic
Of nog tips voor een ander merk? Eens kijken of Darda nog bestaat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |