Geen idee, lady. Maar als het een troost is, mijn broers zijn allebei maar 1.65 en ze zijn er volgens mij niet ongelukkiger door geworden. En ik geloof dat zij geen 1.60 waren toen ze 15 waren. Eerder 1.40 of zo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:06 schreef lady-wrb het volgende:
hier precies het omgekeerde.
ben jij al 15?![]()
![]()
hij tikt misschien net de 1.60 aan of eigenlijk nog net niet
tot hoe lang groeien jongens? volgens de berekeningen van vroeger zou hij nog 20 cm moeten groeien. zou dat er nog inzitten?
Aah, dan wordt ie net zo groot als m'n broerquote:De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 178,2 cm.
Uw kind is nu 123 cm. lang. Dit is 12 cm. onder het gemiddelde van jongens van ca. 8 jaar.
2% is korter en 98% is langer.
De te verwachten eindlengte op basis van de huidige meting is 172 cm.
Chris is tot nu toe redelijk gemiddeld. Na een grote baby fase.. Maar met gemiddelde ouders verwacht ik ook niet veel anders..quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:27 schreef Tinuviel het volgende:
Hier ook geen bijzonder lang kind. Maar dat zijn zijn ouders ook niet. We zullen het zien.
Wij hebben nu de uitnodiging gekregen voor het eerste schoolarts onderzoek. Wat moet ik me hieronder voorstellen? Is het vergelijkbaar met de GGD onderzoeken? Wat zijn jullie ervaringen?
die tno calculator zegt 1.56m voor mn jongste en 1.65 voor mn oudstequote:Op zondag 17 augustus 2014 15:01 schreef pinquit het volgende:
TNO groeicalculator zegt dit
[..]
Aah, dan wordt ie net zo groot als m'n broerIk vind dat wel leuk, kan ik m tenminste gewoon nog een kus op zn wang geven
https://groeiweb.pgdata.nl/calculator.aspquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:42 schreef Saffier het volgende:
Meld met mn kleuter. Wanneer dát is gebeurd.... Geen idee!
Heeft iemand de link naar dat groeigebeuren voor me?
misschien praat ik voor m'n beurt, maar misschien kan ze vanaf volgend jaar mee als vrijwilliger om de jongste kinderen te helpen? ik hoop dat ze een grandioze vakantie heeft!quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:27 schreef livelink het volgende:
Nieuwe kleuters welkom hier! En sterkte en veel plezier voor alle kinderen die vandaag weer naar school mogen. Wij hebben nog twee weken. Mijn oudste gaat vandaag op kamp. Een kamp dat in onze gemeente wordt georganiseerd voor kinderen die (om welke reden dan ook) niet op vakantie kunnen. Ze gaat al jaren mee omdat vakantie er bij ons niet echt in zit met onze jongste. Dit jaar voor de laatste keer, want het is alleen voor basisschoolleerlingen.
Echt jammer, want ze heeft het er altijd zo naar haar zin. En zo fijn dat die mogelijkheid er is. Dat is dan toch iets waar een kleine gemeente groot in kan zijn. Georganiseerd door vrijwilligers en gesponsord door de plaatselijke middenstand.
De vrijwilligers moeten wel wat ouder zijn. Er gaan natuurlijk ook behoorlijk wat kinderen mee met de nodige geestelijke bagage. Maar het is inderdaad wel opvallend dat veel vrijwilligers vroeger zelf mee zijn geweest. Dat is ook wel een goed teken. Het bestaat al erg lang.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
misschien praat ik voor m'n beurt, maar misschien kan ze vanaf volgend jaar mee als vrijwilliger om de jongste kinderen te helpen? ik hoop dat ze een grandioze vakantie heeft!
Strenge leraresquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:35 schreef Gaoxing het volgende:
Wat heerlijk voor je oudste, livelink!
Wij hebben ook nog twee weken, maar zijn iedere ochtend onze Nederlandse lessen, waar in januari nogal de klad in kwam, aan het inhalen. Ik heb het grut tamelijk on-pedagogisch een (klein) bedrag per les in het vooruitzicht gesteld wat best aardig op kan lopen als ze het twee weken flink volhouden. En nog wat extra per goed gemaakte toetsHet grappige is dat ze allebei het tegenovergestelde van elkaar leuk vinden: de ene de praatlessen met vocabulaire, en de andere de spellingslessen.
Wat fijn dat hij het zo leuk vindt om weer naar school te gaan. 6 weken is ook wel erg lang voor de kinderen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Fijn. Livelink, hopelijk heeft ze een mooie week!
Goa, als het helpt, dan gewoon af en toe toch lekker onpedagogisch werken..zolang ze dan niet straks het voor alles gaan vragen
Hier een hele blije jongen, hij mag weer naar school. Het opstaan is nog nooit zo snel gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |