quote:We kwamen erachter dat we teveel verschillen om een relatie te hebben, maar toch een klik hebben om goede vrienden te blijven.
Dit illustreert het wel.quote:
Is de bovenstaande vrouw dezelfde vrouw als hieronder?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:00 schreef clint855 het volgende:
Ik zat mij zo af te vragen of het handig is om te vermelden naar mijn vriendin dat ik volgende week met een andere vrouw uit eten ga.
quote:De vorige keer dat ik haar heb verteld dat ik met die andere vrouw iets ging doen en zei ze dat ze niet in haar vriendschappelijke intenties geloofd en dat we puur vrienden zijn. Dit gezien ik met haar heb gedate, net voordat ik met mijn huidige vriendin begon te daten. We kwamen erachter dat we teveel verschillen om een relatie te hebben, maar toch een klik hebben om goede vrienden te blijven.
Dit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:03 schreef spambot31 het volgende:
Dus je gaat gewoon met je ex uit eten, logisch dat je vriendin dat niet zo prettig vind.
"Hier heb je je klik, hoer"quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:05 schreef Dven het volgende:
Niet zo veel denken en gewoon je piemel erin jagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Dit ja. Dus of ts respecteert dat of hij gaat toch, maar achter haar rug om. Of ze vindt het goed natuurlijk.. Maarja, moet hij lekker zelf weten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:03 schreef spambot31 het volgende:
Dus je gaat gewoon met je ex uit eten, logisch dat je vriendin dat niet zo prettig vind.
Tongzoenen?, ik denk dat dat gewoon een ouderwetse anale vernedering wordt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Wedden dat ze gaan tongzoenen na het etentje.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:06 schreef trovey het volgende:
Als het nou altijd platonisch was geweest....neem je je vriendin toch mee om je goede bedoelingen te laten zien?![]()
Doe het wel als het warm is.
Dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan een ronde tafel nemen zodat iedereen ongemakkelijk heen en weer kan kijken tussen de andere twee, zijn/haar bord en de super-interessante plafondverlichting.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Ja dat heb ik dus ook de eerste keer gedaan om die reden die jij aangeeft en toen merkte ik al dat het haar niet lekker zit. Nu twijfel ik er dus overquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:09 schreef nutoj het volgende:
ja, vermelden
anders moet je het achteraf uitleggen en dat is ietsje erger denk ik(einde oefening)
quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:17 schreef clint855 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook de eerste keer gedaan om die reden die jij aangeeft en toen merkte ik al dat het haar niet lekker zit. Nu twijfel ik er dus over
Waarom in hemelsnaam zou je het níét vertellen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:17 schreef clint855 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook de eerste keer gedaan om die reden die jij aangeeft en toen merkte ik al dat het haar niet lekker zit. Nu twijfel ik er dus over
Stiekem geeft vroeg of laat problemen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:17 schreef clint855 het volgende:
[..]
Jij wilt je relatie op het spel zetten voor die meid waar je een 'klik' mee hebt?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:17 schreef clint855 het volgende:
[..]
Euuh grapje??quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:17 schreef clint855 het volgende:
[..]
Yeh right... Wat was die klik dan precies? Het kraken van het bed terwijl je als een amazone over je paal glijdt?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:00 schreef clint855 het volgende:
Dit gezien ik met haar heb gedate, net voordat ik met mijn huidige vriendin begon te daten. We kwamen erachter dat we teveel verschillen om een relatie te hebben, maar toch een klik hebben om goede vrienden te blijven.
Nee dat absoluut niet. Maar ik wil ook niet hoeven kiezen. Ik ken mijn eigen grenzen en vind het nogal onzinnig om dit te verdedigen. Alhoewel dat wel de meest volwassen keuze is. Daarom spookt het in mijn hoofd om het niet te zeggen en het voelt alsof ik toestemming moet vragen om iets met een andere vrouw te moeten gaan doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:23 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Jij wilt je relatie op het spel zetten voor die meid waar je een 'klik' mee hebt?
Neem haar dan een keer mee zodat ze elkaar leren kennen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:31 schreef clint855 het volgende:
[..]
Nee dat absoluut niet. Maar ik wil ook niet hoeven kiezen. Ik ken mijn eigen grenzen en vind het nogal onzinnig om dit te verdedigen. Alhoewel dat wel de meest volwassen keuze is. Daarom spookt het in mijn hoofd om het niet te zeggen en het voelt alsof ik toestemming moet vragen om iets met een andere vrouw te moeten gaan doen.
Moet hij van die 3.5 miljard andere vrouwen nou net uit eten met die ene meid waar hij een klik mee heeft en al mee gedate heeft?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:32 schreef eleusis het volgende:
Gewoon er eerlijk over zijn.
Het is voor heel veel mensen normaal om eens een vorkje te prikken met één van de 3.5 miljard mensen van het andere geslacht. Als jij dat ook vindt, mag je daar best voor staan.
Dát is heel normaal ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:32 schreef eleusis het volgende:
Gewoon er eerlijk over zijn.
Het is voor heel veel mensen normaal om eens een vorkje te prikken met één van de 3.5 miljard mensen van het andere geslacht. Als jij dat ook vindt, mag je daar best voor staan.
Eerlijk zijn is voor mietjesquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:00 schreef clint855 het volgende:
Moet je hier eerlijk over zijn of dit niet vermelden?
Maar dat je naar je dinerdate uitstraalt (door überhaupt met haar af te spreken voor een etentje) dat je je relatie niet zo serieus neemt is niet belangrijk?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:31 schreef clint855 het volgende:
[..]
Nee dat absoluut niet. Maar ik wil ook niet hoeven kiezen. Ik ken mijn eigen grenzen en vind het nogal onzinnig om dit te verdedigen. Alhoewel dat wel de meest volwassen keuze is. Daarom spookt het in mijn hoofd om het niet te zeggen en het voelt alsof ik toestemming moet vragen om iets met een andere vrouw te moeten gaan doen.
Ja waarom zou je vrienden hebben naast je vriendinquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:39 schreef Probability het volgende:
Waarom zou je met een andere vrouw uit eten gaan
Altijd zo'n rare redeneervorm. Moet het? Nee, het moet niet. De kern van vrijheid is of je iets mag. En als het eenmaal mag, dan is het ook niet meer nodig om te vragen of het moet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:34 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Moet hij van die 3.5 miljard andere vrouwen nou net uit eten met die ene meid waar hij een klik mee heeft en al mee gedate heeft?
Waarom zou je daar stiekem over moeten doen als het toch zo onschuldig is?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja waarom zou je vrienden hebben naast je vriendin
Dan kan die 'vriendin' toch prima thuis komen eten etc.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja waarom zou je vrienden hebben naast je vriendin
Dat is wat andersquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:42 schreef Leandra het volgende:
Waarom zou je daar stiekem over moeten doen als het toch zo onschuldig is?
Je kan een heleboel dingen prima doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:44 schreef Probability het volgende:
Dan kan die 'vriendin' toch prima thuis komen eten etc.
Dat wordt vast beregezellig!quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:44 schreef Probability het volgende:
Dan kan die 'vriendin' toch prima thuis komen eten etc.
TS woont vast nog niet samen.quote:
Oh ja okee. Ik zag het al voor me dat TS stressend tussen de overkokende pannen staat (zijn vriendin wil natuurlijk niet koken voor dat sekreet), terwijl vriendin en ex zwijgend naar de muur staren en ijzige blikken uitwisselen. Twee uur lang geforceerde gesprekken over niets, en aan het eind van de avond een uitbrander omdat ex een strak topje aan had waar TS een paar keer per ongeluk zijn ogen op liet vallen.quote:
Dat hij of een vriendin moet zoeken die minder zeurtquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je kan een heleboel dingen prima doenwaaronder thuis eten, uit eten, je kunt ook wat gaan drinken... Wat is je punt?
Daar is niks mis mee, maar er stiekem over doen vind ik een ander verhaal.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
Soms lijkt het wel of je geen vrienden mag hebben van het andere geslacht als je een partner hebt
Natuurlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:51 schreef Sylvana het volgende:
Daar is niks mis mee, maar er stiekem over doen vind ik een ander verhaal.
Dat vind ik geen probleem, maar als dat dan gaat om vrienden die je bij je partner weghoudt is het wel vreemd, dat het ook nog eens een ex betreft maakt het helemaal af.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
Soms lijkt het wel of je geen vrienden mag hebben van het andere geslacht als je een partner hebt
Ja natuurlijk wel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:50 schreef Probability het volgende:
Dat hij of een vriendin moet zoeken die minder zeurt
Of niet meer 1 op 1 met een vrouw uit eten gaan.
Quid pro quo?quote:TS wanneer ben je voor het laatst met je vriendin uit eten gegaan? En wat voor restaurant?
Dat is inderdaad wél van belang.quote:Kijk als ergens een daghap haalt, bijkletst en weer naar huis gaat.... Oke
Maar een romantisch diner voor 2, 7 gangen bij kaarslicht, champagne, mwah.
Volgens mij hebben ze enkel gedatequote:
Helemaal mee eens hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:53 schreef Probability het volgende:
Maar dan kun je het toch prima vertellen..
quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:52 schreef Leandra het volgende:
Maar als dat dan gaat om vrienden die je bij je partner weghoudt
Als hij nooit tijd/ geld heeft om met z'n vriendin uit eten te gaan.. Maar wel met z'n ex scharrelquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Quid pro quo?Ook een goede basis voor een relatie
En dit inderdaad.... als je samen vrijwel nooit ergens iets gaat eten (of niet verder komt dan de Mac), dan gaat een kaarslichtetentje met een ex in een fatsoenlijk restaurant niet echt lekker landen....quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:50 schreef Probability het volgende:
TS wanneer ben je voor het laatst met je vriendin uit eten gegaan? En wat voor restaurant?
Daar zit inderdaad ook wel wat inquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:56 schreef Probability het volgende:
Als hij nooit tijd/ geld heeft om met z'n vriendin uit eten te gaan.. Maar wel met z'n ex scharreldat zou ik als vriendin raar vinden
Of.. Dat hij wel eens met z'n vriendin uit eten gaat, een pizza en een dame blanche. En met de ex scharrel naar de Lijbrije gaat.
Dan zou ik mij wel een beetje achtergesteld voelen ja als vriendin
Is natuurlijk ook anders als hij geen keuken heeft en iedere dag uit eten gaatquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:58 schreef Cue_ het volgende:
en waar haalt iedereen ineens die als hij geen tijd/geld/zin heeft om met z'n eigen vriendin uit eten te gaan?
Ja natuurlijk maakt dat de situatie totaal anders. Maar doet doen zoveel te verzinnen variabelen
Daarmee haal je iemand toch niet van z'n partner weg. Daaronder versta ik dat iemand zoveel tijd van je eist dat je je partner niet meer kan zien. Daarbij is die persoon er zelf bij om dat te willen toestaan of niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:58 schreef Leandra het volgende:
TS neemt zijn vriendin toch niet mee? Hij vertelt haar niet eens dat hij ermee uit eten gaat.
Dat is een vraag aan TS:quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:58 schreef Cue_ het volgende:
en waar haalt iedereen ineens die als hij geen tijd/geld/zin heeft om met z'n eigen vriendin uit eten te gaan?
Ja natuurlijk maakt dat de situatie totaal anders. Maar doet doen zoveel te verzinnen variabelen
quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:50 schreef Probability het volgende:
TS wanneer ben je voor het laatst met je vriendin uit eten gegaan? En wat voor restaurant?
Wat nou als die oud-date oorspronkelijk een man wasquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:59 schreef Probability het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook anders als hij geen keuken heeft en iedere dag uit eten gaat
TS houdt die vrouw waarmee hij uit eten gaat toch bij zijn vriendin weg?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarmee haal je iemand toch niet van z'n partner weg. Daaronder versta ik dat iemand zoveel tijd van je eist dat je je partner niet meer kan zien. Daarbij is die persoon er zelf bij om dat te willen toestaan of niet.
Geen kans op zwangerschapquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat nou als die oud-date oorspronkelijk een man was
Omdat hij geen zin heeft in gezeik, omdat vriendin wss een jaloers type is. Gezien de reactie van de vorige keer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:01 schreef Leandra het volgende:
TS houdt die vrouw waarmee hij uit eten gaat toch bij zijn vriendin weg?
Waarom doet hij dat?
Als het werkelijk zo'n onschuldige gewone vriendin is, dan kan die toch ook over de vloer komen waar zijn vriendin ook is?quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat hij geen zin heeft in gezeik, omdat vriendin wss een jaloers type is. Gezien de reactie van de vorige keer.
Ik doe dat ook zo, ik zie geen probleem.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:01 schreef Leandra het volgende:
TS houdt die vrouw waarmee hij uit eten gaat toch bij zijn vriendin weg?
Waarom doet hij dat?
Misschien kan dat ook gewoon. Wie zegt dat ie dat niet evt zou willen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:04 schreef Leandra het volgende:
Als het werkelijk zo'n onschuldige gewone vriendin is, dan kan die toch ook over de vloer komen waar zijn vriendin ook is?
Als hij dat zou willen dan zou zijn vraag wel een andere zijn, en dan zou hij niet al een afspraak met die andere vrouw hebben staan terwijl zijn vriendin (nog) van niks weet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien kan dat ook gewoon. Wie zegt dat ie dat niet evt zou willen?
Nee natuurlijk moet het niet, maar we hebben het hier wel over die ene meid waar hij een klik mee heeft en een date mee heeft gehad. Ik vind het dus een beetje raar dat je er 3.5 miljard andere vrouwen bij haalt, die hebben namelijk niks te maken met dit verhaal.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:40 schreef eleusis het volgende:
[..]
Altijd zo'n rare redeneervorm. Moet het? Nee, het moet niet. De kern van vrijheid is of je iets mag. En als het eenmaal mag, dan is het ook niet meer nodig om te vragen of het moet.
Wat je lijkt te bedoelen is, of het wel netjes en wenselijk is dat hij het doet. Nou, als er niemand liegt en niemand vreemdgaat lijkt mij het persoonlijk wel netjes.
Een partner kan zich wel zorgen maken dat er gevoelens voor een ander ontstaan, maar die gevoelens zul je m.i. niet onderdrukken door iets te verbieden. Het is wel ook deels TS' probleem om met zulke zorgen om te gaan en een compromis te vinden. Maar er zijn meer manieren om met angsten om te gaan dan puur eraan toe te geven.
Want voordat je een afspraak maakt moet je toestemming vragen aan je vriendin?quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:09 schreef Leandra het volgende:
en dan zou hij niet al een afspraak met die andere vrouw hebben staan terwijl zijn vriendin (nog) van niks weet).
quote:We kwamen erachter dat we teveel verschillen om een relatie te hebben, maar toch een klik hebben om goede vrienden te blijven.
Nee, we hebben het toch niet over toestemming vragen, je impliceert toch net dat TS wellicht wel met z'n drieen uit eten zou willen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want voordat je een afspraak maakt moet je toestemming vragen aan je vriendin?
Je vraagt geen toestemming, je brengt je vriendin op de hoogte dat je met je ex wat plezier gaat beleven.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:31 schreef clint855 het volgende:
[..]
Nee, ik impliceer dat TS het misschien niet erg vindt om een keer met z'n drieen uit eten te gaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, we hebben het toch niet over toestemming vragen, je impliceert toch net dat TS wellicht wel met z'n drieen uit eten zou willen?
Waarom weet z'n vriendin dan nog niets van de afspraak die hij volgende week heeft?
Nou ja, TS is niet op zijn achterhoofd gevallen en had voordat hij deze afspraak gemaakt had natuurlijk ook even kunnen polsen bij zijn vriendin of ze nog steeds problemen ermee zou hebben als hij haar zou doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want voordat je een afspraak maakt moet je toestemming vragen aan je vriendin?
Als hij zonder gezeik met die ex uit eten wil kunnen gaan, dan is het wellicht verstandig om "een keer" als eerste te laten vallen....quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, ik impliceer dat TS het misschien niet erg vindt om een keer met z'n drieen uit eten te gaan.
Zeker, dat was wss wel handiger geweestquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:13 schreef Scorpie het volgende:
Nou ja, TS is niet op zijn achterhoofd gevallen en had voordat hij deze afspraak gemaakt had natuurlijk ook even kunnen polsen bij zijn vriendin of ze nog steeds problemen ermee zou hebben als hij haar zou doen.
Misschien. Als die vriendin dat graag zou willen dan wel ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:14 schreef Leandra het volgende:
Als hij zonder gezeik met die ex uit eten wil kunnen gaan, dan is het wellicht verstandig om "een keer" als eerste te laten vallen....
Er is een verschil tussen toestemming vragen, even polsen of iets vertellen ter "info". Als je er lang over moet nadenken dat is dat toch wel teken dat er misschien iets anders aan de hand is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:31 schreef clint855 het volgende:
[..]
...want als ze ook een vriendin van jou is geworden, dan ging je haar toch vroeg of laat voorstellen, neem ik aan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:34 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Neem haar dan een keer mee zodat ze elkaar leren kennen.
Doe het in ieder geval niet achter haar rug om.
Zolang je het niet achter haar rug doet, maakt de rest niet uit. En nogmaals, het is geen "toestemming" vragen. Je kan gewoon even bij haar polsen en gewoon vertellen. Als je naar een vriend gaat vertel je het toch ook gewoon even? Dus waarom zou dat anders zijn? Je moet de confrontatie niet uit de weg gaan hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:28 schreef clint855 het volgende:
Ik snap de redenatie van: ga dan iets met zijn drieën doen niet helemaal. Niet dat ik iets te verbergen heb, maar 1 op 1 is toch anders en levert een andere avond op waar je met elkaar bij praat over alles en nog wat.
Als mijn vriendin met een andere jongen af en toe iets gaat doen en mij zou willen voorstellen om iets met zijn drieën te gaan doen, zou ik daar niet eens zin in hebben.
Gaat er meer om of je vriendin het misschien fijn vindt. Te zien wie die ander is, hoe jullie met elkaar om gaan enzo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:28 schreef clint855 het volgende:
Ik snap de redenatie van: ga dan iets met zijn drieën doen niet helemaal. Niet dat ik iets te verbergen heb, maar 1 op 1 is toch anders en levert een andere avond op waar je met elkaar bij praat over alles en nog wat.
Als mijn vriendin met een andere jongen af en toe iets gaat doen en mij zou willen voorstellen om iets met zijn drieën te gaan doen, zou ik daar niet eens zin in hebben.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:03 schreef spambot31 het volgende:
Het hoeft ook niet elke keer, maar 1 keer zodat je vriendin iig weer met wie je omgaat en hoe zij is etc.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:28 schreef clint855 het volgende:
Dat inderdaad. Heeft hier goed geholpen, m'n vriend heeft veel vrienden en bekenden en gaat ook regelmatig met een vriendin uit eten of naar een festival. In het begin vond ik dat best lastig (invulling holladijee) maar nu ik de mensen in kwestie een beetje heb leren kennen weet ik dat het oké is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat er meer om of je vriendin het misschien fijn vindt. Te zien wie die ander is, hoe jullie met elkaar om gaan enzo.
Dat het een ex(scharrel) is maakt het toch wel wat anders. Ik ben niet snel jaloers maar toen ik een appje zag van de ex van mijn vriend dat zij hem zo miste en of ze wat konden afspreken was ik daar toch niet zo blij mee. Dat hij geantwoord had dat hij het vreselijk leuk zou vinden om mij aan haar voor te stellen was dan weer wel leuk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Heeft hier goed geholpen, m'n vriend heeft veel vrienden en bekenden en gaat ook regelmatig met een vriendin uit eten of naar een festival. In het begin vond ik dat best lastig (invulling holladijee) maar nu ik de mensen in kwestie een beetje heb leren kennen weet ik dat het oké is.
Daarbij; je vent vertrouwen is ook wel goed om aan te leren. Niet elke kerel duikt overal bovenop
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen ja! Maar aan de andere kant; ik heb zelf ook exen/ex-dates waarmee ik nog prima contact heb en waarover ik niet zou piekeren om er ook nog maar iets meer mee te doen dan kletsen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:52 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat het een ex(scharrel) is maakt het toch wel wat anders. Ik ben niet snel jaloers maar toen ik een appje zag van de ex van mijn vriend dat zij hem zo miste en of ze wat konden afspreken was ik daar toch niet zo blij mee. Dat hij geantwoord had dat hij het vreselijk leuk zou vinden om mij aan haar voor te stellen was dan weer wel leuk.![]()
P.s.; Hij liet het mezelf lezen met de opmerking: "Wat wil zij nu? Ze weet toch dat ik weer een vriendin heb?"
Ik snap jou niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:28 schreef clint855 het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:54 schreef erodome het volgende:
Als je je af moet vragen of je het wel moet vertellen weet je dat het fout zit.
Je bent bekrompen. En je generaliseert.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:40 schreef Blastoise het volgende:
Ik geloof sowieso niet in die bullshit over dat jullie puur vrienden zijn.
Ten eerste vind ik het al bedenkelijk als een kerel een zodanige vriendschap heeft met een vrouw (die ook nog eens een ex scharrel/date is) dat ze per se moeten bijpraten. Noem me bekrompen, maar bijna elke kerel die ik ken wil dit soort dingen met zijn vriendin doen. Slap ouwehoeren doen ze met hun vrienden. En indien ze dit toch samen met een vrouw in een restaurant willen doen, zit daar in 99% van de gevallen maar een doel achter : Sex.
Mijn ex heeft dat ook een keer geflikt : ''Oh, ik vond dat je het nog even moest weten, maar ik ga vanavond met Jeroen een drankje drinken en daarna samen poolen''![]()
Heb haar toen gewoon 3 dagen niets teruggestuurd en toen stond ze opeens jankend voor mn deur over wat er aan de hand was. Met mij wilde ze alleen naar de Mac en met Jeroen opeens leuk gaan lopen doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |