quote:We kwamen erachter dat we teveel verschillen om een relatie te hebben, maar toch een klik hebben om goede vrienden te blijven.
Dit illustreert het wel.quote:
Is de bovenstaande vrouw dezelfde vrouw als hieronder?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:00 schreef clint855 het volgende:
Ik zat mij zo af te vragen of het handig is om te vermelden naar mijn vriendin dat ik volgende week met een andere vrouw uit eten ga.
quote:De vorige keer dat ik haar heb verteld dat ik met die andere vrouw iets ging doen en zei ze dat ze niet in haar vriendschappelijke intenties geloofd en dat we puur vrienden zijn. Dit gezien ik met haar heb gedate, net voordat ik met mijn huidige vriendin begon te daten. We kwamen erachter dat we teveel verschillen om een relatie te hebben, maar toch een klik hebben om goede vrienden te blijven.
Dit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:03 schreef spambot31 het volgende:
Dus je gaat gewoon met je ex uit eten, logisch dat je vriendin dat niet zo prettig vind.
"Hier heb je je klik, hoer"quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:05 schreef Dven het volgende:
Niet zo veel denken en gewoon je piemel erin jagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Dit ja. Dus of ts respecteert dat of hij gaat toch, maar achter haar rug om. Of ze vindt het goed natuurlijk.. Maarja, moet hij lekker zelf weten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:03 schreef spambot31 het volgende:
Dus je gaat gewoon met je ex uit eten, logisch dat je vriendin dat niet zo prettig vind.
Tongzoenen?, ik denk dat dat gewoon een ouderwetse anale vernedering wordt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Wedden dat ze gaan tongzoenen na het etentje.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:06 schreef trovey het volgende:
Als het nou altijd platonisch was geweest....neem je je vriendin toch mee om je goede bedoelingen te laten zien?![]()
Doe het wel als het warm is.
Dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan een ronde tafel nemen zodat iedereen ongemakkelijk heen en weer kan kijken tussen de andere twee, zijn/haar bord en de super-interessante plafondverlichting.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Ja dat heb ik dus ook de eerste keer gedaan om die reden die jij aangeeft en toen merkte ik al dat het haar niet lekker zit. Nu twijfel ik er dus overquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:09 schreef nutoj het volgende:
ja, vermelden
anders moet je het achteraf uitleggen en dat is ietsje erger denk ik(einde oefening)
quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:17 schreef clint855 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook de eerste keer gedaan om die reden die jij aangeeft en toen merkte ik al dat het haar niet lekker zit. Nu twijfel ik er dus over
Waarom in hemelsnaam zou je het níét vertellen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:17 schreef clint855 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook de eerste keer gedaan om die reden die jij aangeeft en toen merkte ik al dat het haar niet lekker zit. Nu twijfel ik er dus over
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |