Aan verdwalen overlijd je niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
En in alle overige 99.899 universums zijn ze gewoon verdwaald.
Ik snap alleen nog steeds niet wat dat met die stenen op het pad te maken heeft. Kan je dat nog uitleggen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:36 schreef StaceySinger het volgende:
This info is from weather station Boquete, Volcancito Arriba, ICHIRIQU12
elevation: 4961 ft
It shows data for March 5, 2014 - April 5, 2014
......................... High ....... Low............Average
Temperature_____74.5 °F____64.1 °F____67.6 °F
Dew Point_______62.3 °F____55.2 °F____59.8 °F
Humidity__________87%_____62% ______76.5%
Precipitation_______0 in
O, ik denken dat je gebruikmaakte van statistieken omtrent verdwijningen in Boquete.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Had ik er toch bijgeschreven: duim en onderbuik.
Maar goed, omdat je zo aandringt. Ik heb in een gedachtenexperiment 100.000 parallelle universums gecreëerd, identiek aan het onze. In elk van die universums heb ik in gedachten twee meisjes op 1 april losgelaten in Boquete. In één geval bleek dat er sprake was van een misdrijf waarna de lichaamsdelen verspreid zijn. In 100 universums bleek, in mijn gedachten, dat ze eerst verdwaald waren en vervolgens tegen een persoon met de verkeerde bedoelingen zijn aangelopen. En in alle overige 99.899 universums zijn ze gewoon verdwaald.
Dat zie je duidelijk in de Metronews video ja.... je hebt een eerste y-splitsing... links een pad door de jungle en bergen, een rondwandeling weer terug naar Boquete..quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:26 schreef Ouder1 het volgende:
Maar als ze dat gedaan hadden dan waren ze dus weer veilig in Boquet terug gekomen? Dus ze zijn naar de Mirador doorgelopen en dáár zijn ze ipv omgekeerd wat de bedoeling is bij de Pianista juist door gelopen.. toch?
Ik snap er nu niets meer van.
Ik begreep wel uit dat filmpje dat er ook kleding van Kris was gevonden op die route.. Dat maakt het toch nog waarschijnlijker?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:15 schreef Perico het volgende:
Toch zegt Ingrid ook nog steeds: we weten niets... dus of ze echt op dat pad zijn geweest en dagen hebben rondgelopen...
Ze zeiden dat de meiden hier mogelijk hadden kunnen verpozen, maar dat ze het waarschijnlijk gemist hadden, door nacht of nevel..quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:54 schreef Jezus9 het volgende:
Tijdens dat filmpje (is er overigens al een vertaling van gemaakt?) kwam dit beeld voorbij, een schuurtje:
[ afbeelding ]
Wat zeiden ze hier in het Spaans? Gewoon niks interessants en slechts gewoon een soort 'sfeer beeld' of dat dit een plek is waar iets aan de hand is? En waarom staat dat schuurtje zo in elkaar gedoken?
Toch wel mooi dat er eens per 5 topics een nieuw feitje boven water komtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:20 schreef Ryan3 het volgende:
Dat er van die schuilhuisjes zijn, is voor mij nieuw.
Heb je een linkje?quote:
heb het erbij gezetquote:
wat voegt je vraag toe ?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:41 schreef Copycat het volgende:
En wat voegt het toe? Er zijn twee toeristen onder schot beroofd. Dus?
Ben jij Aernout?quote:
ik ben StaceySingerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:03 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ben jij Aernout?
Die post daar op een Engelstalig forum enorme lappen Nederlandse tekst. Ik zie dat hier ook mensen doen met enorme lappen Spaanse tekst. Wat is daar het nut van behalve "Zie mij eens een andere taal beheersen!!"?
Kleine stukjes, oké.. maar zulke lappen.
En die link dan waar die lap tekst vandaan komt. Wat is dat? Lijkt me ook gewoon een autist op een zolderkamertje die blogt en denkt een journalist of rechercheur te zijn.Geen betrouwbare bron dus.
Dat hele websleuths.com heeft een behoorlijke bias richting criminele zaken ("Websleuths Crime Sleuthing Community"). Als je die topics doorleest zie je ook dat er behoorlijk naar criminele scenario's toe wordt geredeneerd. In eigenlijk alle zaken die daar besproken worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:03 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En die link dan waar die lap tekst vandaan komt. Wat is dat? Lijkt me ook gewoon een autist op een zolderkamertje die blogt en denkt een journalist of rechercheur te zijn.Geen betrouwbare bron dus.
Goeie reactie! Mijn vraag voegt hopelijk een opvolgend antwoord toe over de relevantie van die comment. Maar je antwoord op mijn vraag is eigenlijk al duidelijk genoeg.quote:
Ik krijg sterk het gevoel dat er door de media en vanuit Panama onmiddellijk gestuurd is op de theorie van een ongeval. Alleen de ouders hielden ook vast aan een mogelijk misdrijf.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:41 schreef Copycat het volgende:
Het is jammer dat Stacy wel vaker geen antwoord op vragen geeft wanneer die niet in zijn straatje passen. Zo wil hij voor mij geen shot van dat pad maken uit dat filmpje omdat het toen geen laag water meer was. Op mijn vraag wat laag water te maken heeft met keien op een pad niet in de rivierbedding heeft hij ondanks herhaaldelijk vragen nog steeds niet beantwoord.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goeie reactie! Mijn vraag voegt hopelijk een opvolgend antwoord toe over de relevantie van die comment. Maar je antwoord op mijn vraag is eigenlijk al duidelijk genoeg.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:05 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik ben StaceySinger
wie op dat andere forum Aernout is,moet je daar maar vragen.
Dus ook zoiets zou er gebeurd kunnen zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:41 schreef Copycat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |