ban op subfora?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe kun je een ban hebben en hier posten
Als je ervan geleerd had, zou je een 14-jatige niet uitlokken/ er zo "stoer" over praten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
De ban nu gaat over uitlokken niet over zelf posten want mag ik nu gewoon
Ze heeft een ban in KPD.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe kun je een ban hebben en hier posten
Het is dan toch zijn verantwoordin wat hij ermee doetquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je ervan geleerd had, zou je een 14-jatige niet uitlokken/ er zo "stoer" over praten.
Laat ik dat met een 14 jarige meisje proberen en dat als excuus gebruiken. Hoeveel hier zullen mij aan de hoogste boom willen ophangen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
Het is dan toch zijn verantwoordin wat hij ermee doet
quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat ik dat met een 14 jarige meisje proberen en dat als excuus gebruiken. Hoeveel hier zullen mij aan de hoogste boom willen ophangen?
Jij zei openlijk dat je op je 16e al toegang had, dat is de reden van de ban. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat maakt het van jou niet minder fout.quote:
Van een 14-jarige verantwoording verwachtenquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
quote:
Oke.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Van een 14-jarige verantwoording verwachten
Kom op zeefje, deze heb je gewoon fout aangepakt. Dit is aanzetten tot, in mijn ogen.
Je bent sowieso al heel oud.quote:
Ja, klopt. Maar ik zit er zelf niet zo op te wachten dat jij je aftrekt op mijn overheerlijke boezem.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je mag mij gerust tietenpics sturen, volkomen legaal.
Fas een ban?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom krijgt Fas een ban voor iets onschuldigs en wordt hier niks mee gedaan?
Dan doe ik het wel weer met de plaatjes in mijn hoofdquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik zit er zelf niet zo op te wachten dat jij je aftrekt op mijn overheerlijke boezem.
Ah okquote:
Blijkbaar zal ze het wel verdiend hebben dan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom krijgt Fas een ban voor iets onschuldigs en wordt hier niks mee gedaan?
Dat meen je nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:05 schreef yats het volgende:
WTF, die racisme-idioten hebben gewoon gelijk gekregen over de sinterklaasoptocht...
Ja, zie het net op rechtspraak.nlquote:
Las het jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:05 schreef yats het volgende:
WTF, die racisme-idioten hebben gewoon gelijk gekregen over de sinterklaasoptocht...
Die zijn van een ander.. Toch?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel weer met de plaatjes in mijn hoofd
Dit meen je niet.. Kut buite....quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:05 schreef yats het volgende:
Je bent bang nu hequote:
Waarom dat dan?quote:
Ja.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik wil niet dat ie aan zn cocktailworstje zit als ie aan mij denkt
Dat an sich is al een nare gedachte ongeacht aan wie hij denktquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik wil niet dat ie aan zn cocktailworstje zit
True that. En nu ben ik weer misselijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat an sich is al een nare gedachte ongeacht aan wie hij denkt
Jij gaat al mn kleren wassen van het weekendquote:
Dan DM je haarquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij mag je dat hier niet posten.
Primaquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij gaat al mn kleren wassen van het weekend
Ik zit altijd mobiel. Tenzij ik solliciteer.quote:
PMquote:
zwitsalquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima![]()
Zal morgen ook mn beddengoed ermee doen
Net zo onhandigquote:
Forum Opties | |
---|---|