Nee, ze is geband om iets anders. Daarbij heb IK die TT gemaakt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:44 schreef Royco1 het volgende:
Begrijp ik het nu goed en krijg je een ban voor het woord minderjarig in een TT?
Die ban was volledig terecht.quote:
Niet omdat ik je niet moet. Maar oneens.quote:
quote:
Erg goed zo op de vroege morgenquote:
Wat een weertje hequote:Op donderdag 3 juli 2014 12:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Erg goed zo op de vroege morgen
Waarom zeg je het dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet omdat ik je niet moet. Maar oneens.
Ja, niks mis mee zo te zien.. Maar kan er pas van genieten als de kat geplast heeft en ik dus naar de dierenarts kanquote:
Na 9 maanden was het wel weer genoeg geweest. Straf had lang genoeg geduurdquote:
Wat is er met de kat?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, niks mis mee zo te zien.. Maar kan er pas van genieten als de kat geplast heeft en ik dus naar de dierenarts kan
Omdat ik fylax uitlokte om op kpd te komenquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:44 schreef Royco1 het volgende:
Begrijp ik het nu goed en krijg je een ban voor het woord minderjarig in een TT?
Die is al anderhalve maand bezig met een blaasontstekingquote:
Gewoon niks, beetje op andere subforas zittenquote:
Ik hoop dat je er van geleerd hebtquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
Na 9 maanden was het wel weer genoeg geweest. Straf had lang genoeg geduurd
blijkbaar niet, dat is de reden dat ze nu weer een ban heeft.. Toch?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er van geleerd hebt
Ai dat is niet fijnquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die is al anderhalve maand bezig met een blaasontsteking
De ban nu gaat over uitlokken niet over zelf posten want mag ik nu gewoonquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
blijkbaar niet, dat is de reden dat ze nu weer een ban heeft.. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |