Dat. Leuk hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat?Ik wist niet dat Koeman zo'n oude zoon had. Leuk.
Hij is keeper.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat?Ik wist niet dat Koeman zo'n oude zoon had. Leuk.
Oh. Nee dat zal dan wel niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is keeper blijkbaar, dus we gaan hem waarschijnlijk niet zien spelen.
Lijkt op zijn vader.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mooi kapsel heeft 'ie.
[ afbeelding ]
genotquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:34 schreef Tchock het volgende:
Ajax (amateur) 1-1 NEC, en Excelsior Maassluis 1 - 1 Emmen. Stunts in de maak
quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mooi kapsel heeft 'ie.
[ afbeelding ]
Resultaat telt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Volgens Radio West is het kei en loeislecht.
Onderschat Roda niet, hoor. Bovendien scoort Heerenveen maar heel moeizaam dit seizoen (de hele basis in deze wedstrijd heeft 2 keer gescoord in vijf wedstrijden).quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda JC: Van Leer, Dijkhuizen, Biemans, Van Berkel, Van Peppen, Van Hyfte, Falk, Pluijm, Paulissen, Schreurs, Cicilia
sc Heerenveen: Nordfeldt, Schmidt, Otigba, Buijs, Raitala, De Roon, Sinkgraven, Van den Berg, Slagveer, Dalgaard, Van Amersfoort
Dit gaat Heerenveen dus met gemak winnen.
Lastige twee wedstrijden voor de boeg wel. AZ thuis en Vitesse uit.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Tsja.
Ik hoop dat we even lekker winnen. De heren kunnen wel wat zelfvertrouwen gebruiken.
Nicequote:Op dinsdag 23 september 2014 21:25 schreef Tchock het volgende:
FOK! kapot
Maar:
RKC 1-0 achter én met tien man tegen HHC Hardenberg. Almere gelijk tegen ADO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |