ja belachelijk hequote:Op donderdag 3 juli 2014 07:47 schreef Heliotrope het volgende:
Wow ben je al weer 26 weken Stormqueen![]()
(ik kijk vaak op iedereens ticker merk ik)
daar vroeg je om, 164 topics terugquote:Op donderdag 3 juli 2014 07:48 schreef Mangostine het volgende:
Hoezo staat er achter mijn naam "meisje"?
Belachelijk leuk jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja belachelijk he
[..]
daar vroeg je om, 164 topics terug
Geppie, is ze vandaag of morgen jarig?
oh zo!quote:Op donderdag 3 juli 2014 07:54 schreef geppie het volgende:
Ze wordt pas in oktober zes maar vandaag laatste dag in de kleuterklashet gaat al naar groep 3!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las gister iets over niet lekker kunnen zitten. Check.
Hoe gaat het nu met jou bekken? na de bevalling?quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:21 schreef Kursor het volgende:
Blue, denk aan je!
Cygne, begrijpelijk dat je het steeds weer spannend vind. Er valt helaas nu nog zo weinig over te zeggen.
GM, vandaag maar even een 'goede' baaldag. Bel desnoods even met je fysio. Morgen maar weer eens op een rijtje zetten wat je nu nog 'allemaal' doet, wat echt nodig is, waar je pijn van wilt hebben en vooral wat je kunt laten. 15 minuten staan is ook nog flink veel, probeer je verwachtingen bijna op 0 te zetten.. Ga na hoe je staat, zit, ligt. Je meisje komt echt niet eerder omdat jij het zat bent. Alleen is het wel belangrijk om de laatste weken zo goed mogelijk door te komen. Overbelasting nu geeft ook daarna meer moeite met herstel.het is onwijs moeilijk. (En echt, deze post is heel lief bedoeld)
Wel fijn dat de fysio positief is en je bekken recht staat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:49 schreef Kursor het volgende:
Fysio is erg tevreden met m'n 'fitheid' na de bevalling, bekken staat recht, maar geeft bij functietoetsen zeer zeker nog klachten. De pijn de hele dag door was bijna gelijk weg, maar ik kan nog steeds niet heel veel (in mijn beleving). Ochtendritueel met aankleden, wassen, ontbijt en naar school (oudste) moet ik sinds deze week weer zelf doen valt zwaar en geeft wel last. Verder dan weinig meer doen. Vorige week kon ik een wandelingetje op slakkentempo (3km/h) van 10 minuten met kinderwagen als rollator, wel sneu. Even wat boodschapjes doen gaat echt nog niet...paar dagen echt pijn. En van de bank opstaan doet echt zeer bijvoorbeeld, keukenstoel it is. Maar lastig om optimistisch te blijven en de kleine vorderingen te zien. Zit alleen nog zo in m'n hoofd met dat ik 1 augustus weer moet werken...
Danaa voordat ik zwanger werd kon ik mij niets voorstellen bij een alles overheersende zwangerschapsmisselijkheid. Ik dacht dat het hetzelfde was als de misselijkheid na een goed avondje stappen want wist ik veelquote:Op donderdag 3 juli 2014 09:36 schreef Danaa het volgende:
Cygne, GM![]()
Kwakzor, nog even en dan heeeeeeeerlijk vrij! Hopelijk met prachtig weer!
SQ lekker een weekje er tussenuit van het werk! De dagen invullen zoals jij dat graag wilt!
Ik bied hier misselijkheid aan, iemand geļnteresseerd?
Gossiemikkie, blegh! Om de twee uur eet ik anders trekt het niet weg.
Heeft iemand nog goede handige tips? Ik las ook iets over vitamine b6?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:16 schreef Kursor het volgende:
Alleen ik heb in m'n hoofd dat ik er de 1e weer moet staan. Op het werk is het zeker wel te regelen om rustig op te bouwen of langer ziek te blijven, maar dat gaan we eind van de maand bekijken. Zo geduldig ben ik niet, of tenminste ik kan niet zo tegen die onduidelijkheid/onzekerheid.
Nu weer naar de zwangeren hoor!
Dit vraagt natuurlijk om een buikfotoquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:40 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Cygne, ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik herken wel wat je nu meemaakt.
Ik kwam het eerste trimester ook iedere dag bloed tegen als ik naar het toilet ging, soms 1 druppeltje, soms toch echt wel wat meer.
Op de echo was te zien dat het met het vruchtje niets te maken had, dat gaf mij wel wat rust iedere keer. Het blijft schrikken, en ik ging met zenuwen naar de wc tot zeker de 16e week, maar uiteindelijk is het allemaal in orde geweest.
(Zelfs een collega die gister dacht dat mijn zwangerschapsverlof volgende week al in zou gaan )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./emo]
Maar verder gisteren wel weer goedgekeurd bij VK en hartje gehoord![]()
Ook net afspraak gemaakt voor de 20 weken echo... ben ik echt al bijna 20 weken!?![]()
Ook nog even een dikke knuf voor Cygne en ook voor Kwak![]()
Squeen, lekker van het weekje vakantie! Goed vooruitzicht in elk geval! Hier is het juist andersom. Ben net terug van vakantie en nu helemaal bedolven onder 't werk.. zie ff de bomen door het bos niet meer.
Blue heel veel succes vandaag bij het zh!!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Oh jeej, mijn bureaustoel heeft een probleemquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:23 schreef BlueEyes het volgende:
Een beetje bureaustoel is ook niet voor 2 personen tegelijk Rady!
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:28 schreef Zoė23 het volgende:
[..]
Oh jeej, mijn bureaustoel heeft een probleem
of ik eigenlijk..dat is klote Rady
Be carefull!quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:28 schreef Zoė23 het volgende:
[..]
Oh jeej, mijn bureaustoel heeft een probleem
of ik eigenlijk..dat is klote Rady
Haha dat is waarquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:23 schreef BlueEyes het volgende:
Een beetje bureaustoel is ook niet voor 2 personen tegelijk Rady!
dan was die stoel vast al op sterven na doodquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:35 schreef Zoė23 het volgende:
tot het uiterste gaan
* Zoė23 gaat alle stoelen testen
heb ook weleens gehad dat de stoel van mijn stage-begeleidster/manager stuk ging. Zakte ik er zo doorheen. Heb ik weer gefixed met een schaar (schroef zoeken en vastdraaien) heb toen niets laten weten![]()
+1!quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:21 schreef Kursor het volgende:
Blue, denk aan je!
Cygne, begrijpelijk dat je het steeds weer spannend vind. Er valt helaas nu nog zo weinig over te zeggen.
GM, vandaag maar even een 'goede' baaldag. Bel desnoods even met je fysio. Morgen maar weer eens op een rijtje zetten wat je nu nog 'allemaal' doet, wat echt nodig is, waar je pijn van wilt hebben en vooral wat je kunt laten. 15 minuten staan is ook nog flink veel, probeer je verwachtingen bijna op 0 te zetten.. Ga na hoe je staat, zit, ligt. Je meisje komt echt niet eerder omdat jij het zat bent. Alleen is het wel belangrijk om de laatste weken zo goed mogelijk door te komen. Overbelasting nu geeft ook daarna meer moeite met herstel.het is onwijs moeilijk. (En echt, deze post is heel lief bedoeld)
Wie wierp wie op dat bed?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan was die stoel vast al op sterven na dood
Wij zijn een keer door het bed gezakt in ons Griekse appartement op de eerste dag dat we er waren.
Bleek dat hele bedframe met vier schroeven in elkaar te zittenJa, als je er dan 180 kilo op werpt breekt dat wel
We wierpen ons gezamenlijk op het bedquote:
haha dat denk ik ook! voelt wel lulligquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan was die stoel vast al op sterven na dood
Wij zijn een keer door het bed gezakt in ons Griekse appartement op de eerste dag dat we er waren.
Bleek dat hele bedframe met vier schroeven in elkaar te zittenJa, als je er dan 180 kilo op werpt breekt dat wel
Ik heb het vorige keer niet gedaan en ga het deze keer ook niet doen. Niet vanwege de prijs want het is bij 'mijn' echobureau hartstikke goedkoop (¤ 50,- voor het hele pakket 3D, 4D, dvd, foto's en cd-rom met alle foto's) maar het voelt voor mij een beetje overbodig. Als ze er is, dan zie ik vanzelf wel hoe ze eruit zietquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik blijf maar twijfelkonten of ik een 3D/4D echo wil laten maken
Aan de ene kant vind ik het wel erg leuk, aan de andere kant laat ik me graag verrassen als ze er uit komt. En het is duurrrren het moet binnen nu en 2 weken
Wie heeft het allemaal ničt gedaan en waarom?
Da's idd goedkoop!quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:42 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik heb het vorige keer niet gedaan en ga het deze keer ook niet doen. Niet vanwege de prijs want het is bij 'mijn' echobureau hartstikke goedkoop (¤ 50,- voor het hele pakket 3D, 4D, dvd, foto's en cd-rom met alle foto's) maar het voelt voor mij een beetje overbodig. Als ze er is, dan zie ik vanzelf wel hoe ze eruit zieten ik vind de meeste 3D echo's ook niet heel mooi en duidelijk.
Die horen we vanmiddag!quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:44 schreef L-E het volgende:
Blue, ik ben een slechte lurker, maar hoe is het met je bloeddruk nu?
Hopelijk begint het voor die tijd vanzelf!quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:49 schreef LaLouchi het volgende:
Ik heb een verwijzing voor de gyn volgende week, die gaat dan bekijken of ik ingeleid kan worden.
Niet strippen eerst?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:49 schreef LaLouchi het volgende:
Ik heb een verwijzing voor de gyn volgende week, die gaat dan bekijken of ik ingeleid kan worden.
Jawel, dat is de enige graadmeter namelijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Bedankt voor de feedback, ik ben dus geen ontaarde moeder als ik het ničt doe![]()
Hoezo zou dat ontaard zijn?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Bedankt voor de feedback, ik ben dus geen ontaarde moeder als ik het ničt doe![]()
Oh, nouquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jawel, dat is de enige graadmeter namelijk
Ben je er mentaal aan toe dat hij/zij komt?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:49 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Die horen we vanmiddag!
Om 15u in het ziekenhuis zijn (tis druk op de afdeling vandaar dat mn afspraak verzet is naar de middag). En de tas is ingepakt en staat klaar, ik ga zoals ik me nu voel niet uit van een onderdruk lager dan 100 dus denk zelf dat we morgen/overmorgen ons kleintje verwelkomen.
Lief dat je het vraagt als lurker
Niet te letterlijk nemenquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:52 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hoezo zou dat ontaard zijn?
Kwestie van ander referentiekader per persoon om iets wel of niet te doen.
Klopt, dat is ook erg leukquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:52 schreef Radyhyn het volgende:
Hmm.. heb er nooit op die manier over nagedacht dat het na een 3d echo geen verrassing meer is.. Met zo'n echo krijg je vast wel een idee over het uiterlijk.. maar daarna duurt het nog heeeel veel weken voordat hij/zij geboren wordt en dan is het toch alsnog weer een verrassing?
Zelf gaan we wel voor de 3d echo met circa 26 weken. Eigenlijk gaat het mij niet om het 3d beeld.. maar gewoon om ons kindje te zien en er op die manier van te genieten. De 'gewone' echo's vind ik ook zo prachtig.. gewoon kijken en dan te beseffen dat die kleine gewoon in mijn buik zit
Ja! De keus die we kregen om naar huis te gaan, het tot na het weekend zelf te mogen 'proberen' doordat er geen gierende spoed nog was en het vertrouwen dat ik bellen zou mocht ik me slecht voelen heeft mij goed gedaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben je er mentaal aan toe dat hij/zij komt?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:57 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ja! De keus die we kregen om naar huis te gaan, het tot na het weekend zelf te mogen 'proberen' doordat er geen gierende spoed nog was en het vertrouwen dat ik bellen zou mocht ik me slecht voelen heeft mij goed gedaan.
Er is ruimte voor overleg en dat gaf me rust en die rust is nu omgezet in het komt zoals het gaat en het is nu beter.
Ben nog niet klaar met zwanger zijn (hoe gek dat ook klinkt) maar ben er wel klaar voor.
Lolquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:59 schreef Limone het volgende:
Ik heb een 3d echo gedaan (want: gratiesssj!). Maar toen ze eruit was leek ze zo niet op dat plaatje dat ik daar echt even van moest bijkomen.
Oh natuurlijk! Ik was alleen benieuwd naar de overwegingen die mensen maken daarinquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:59 schreef Radyhyn het volgende:
Het is natuurlijk ieder zijn eigen gevoel voor wel/niet een echo. Wat anderen doen/vinden maakt dan geen bal uit. Als je er geen behoefte aan hebt zou ik het ook niet doen natuurlijk
![]()
LaLouchi, fijn dat je volgende week een afspraak hebt!
Ik heb het na veel getwijfel (horrrrrmonen zeiden ja, portemonnee zei nee) niet gedaan. Heb niet het gevoel iets te missenquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
Aan de ene kant vind ik het wel erg leuk, aan de andere kant laat ik me graag verrassen als ze er uit komt. En het is duurrrren het moet binnen nu en 2 weken
Bij de eerste wel en nu niet. Omdat ik het achteraf veel te duur vond, we hebben de dvd/foto's daarna nooit meer bekeken. Ik vind het er eigenlijk gewoon stom uitzienquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
+1, - die nekplooi danquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:46 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb het alleen bij m'n vk echo's en de nekplooi +Seo gehouden qua echo's.
Niks extra, geen behoefte aan gehad ook.
Maarjah, ik weet ook het geslacht niet dus ben sowieso niet representatief
Vergoeding van pretecho?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik had m al vroeg geboekt, volledig in de overtuiging dat fbto 100 euro zou vergoeden, oma's uitgenodigd en toen bleek dat ze de vergoeding veranderd hebben..mja toen waren de oma's al super enthousiast en wij zelf eigenlijk ook, dus toen toch maar gedaan.
Jullie zijn zo edgyquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:26 schreef marel88 het volgende:
[..]
+1, - die nekplooi dan
Leuk hč, niet representatief zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bij 31/32 weken mag ik nog een keer.
Verder: sorry dames, ben wel bijgelezen, maar heb steeds niet de puf om te reageren. Drukke weken enzo. Maar ik leef in stilte mee! Dus even heel erg mosterd-na-de-maaltijd:en
voor jullie (doorstrepen wat niet van toepassing is)
Tot vorig jaar vergoedde FBTO 100 euro bij de npm of een pretecho in de module gezinsplanning.. maar per 1 jan is dat veranderd, alleen was ik daar ff niet van op de hoogte... ach ja, ik heb een mooi fronsend kind op een foto.quote:
Het totale pakket wat ik toen uitgekozen had kostte 101.80 ofzo... Dat was n uur echo incl cd en dvd, uiteindelijk heb ik t pakket nog wel omgezet naar een goedkoper pakket hoor, ik geloof in totaal 70 euro.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:49 schreef Heliotrope het volgende:
Lief Fee-nix!
100 euro zou vergoeden? Hoe duur zijn die echo's bij jullie wel niet dan.. bij ons 80 en wij gaan het wel doen, min of meer omdat ik mijn zusje al te enthousiast heb gemaakt, en ook omdat ik benieuwd ben hoe ze er 3D uit ziet. om nog een keer spieken hoef ik het niet te doen, het zal dan de 8e echo worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat je het hier best goed ziet, maar dat kan ook gewoon zijn omdat ik m wat beter kenquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dat neusje![]()
Staat er ergens een foto van S? Kan ik ff kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:20 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Danaa voordat ik zwanger werd kon ik mij niets voorstellen bij een alles overheersende zwangerschapsmisselijkheid. Ik dacht dat het hetzelfde was als de misselijkheid na een goed avondje stappen want wist ik veel. Nu weet ik wel beter!
Wat mij heel goed hielp in deze periode was vla/pudding geregeld met kleine beetjes eten over de dag heen. En cola! Ik zweer bij cola!
Succes!
Bedankt voor de tips!quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:31 schreef Zoė23 het volgende:
[..]ik begrijp 't. Wees niet te streng voor jezelf!
Danaa,
Wat twinkle zegt,
en vla/melk!
Bananen en gemberthee of capsules!quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:36 schreef Danaa het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor de tips!
Maar Twinkle, Cola? ivm caffeine mag dat toch niet teveel?
mij waarschuwden ze laatst voor het weeėnopwekkend effect van bitter lemonquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:11 schreef BlueEyes het volgende:
Ik werd er op aangesproken onlangs door een collega.
Maak me er niet zo druk om, was cynisch
Gaan namelijk ook liters Spa Rood in hier, dat is meer een 'verslaving' dan de cola
Klinkt goedquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
SQ, mocht je eens naar La Place gaan, ze hebben daar ijskoffie met een flinke toef slagroom en cacaopoeder. Die is echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
E. lag al heel snel in een slaapzakjequote:Op donderdag 3 juli 2014 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben net in de pauze even bij de HEMA geweest en ik had een heel warm fluffy winterslaapzakje vast en die kon ik niet meer terughangen. Dus die heb ik maar gekocht![]()
Ze zijn handig, toch?
Oh en van voedingscentrum mag je maar 1 kopje koffiequote:Je kunt beter niet meer dan 300 mg cafeļne per dag gebruiken als je zwanger bent.
Hoeveelheid cafeļne per drankje:
Kopje koffie (125 ml): 85 mg
Kopje zwarte thee (125 ml): 45 mg
Glas chocolademelk (150 ml): 30 mg
Glas cola (150 ml): 5 tot 35 mg
Blikje energiedrank (250ml): 88 mg
Cafeļnevrije koffie (125 ml): 2 tot 6 mg
Laat het voedingscentrum eerst maar ns zn uitspraken en adviezen behoorlijk en gedegen onderbouwen...quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:47 schreef Zolena het volgende:
Oh en van voedingscentrum mag je maar 1 kopje koffie![]()
![]()
Precies wat ik wilde zeggenquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:52 schreef mignonne het volgende:
[..]
Laat het voedingscentrum eerst maar ns zn uitspraken en adviezen behoorlijk en gedegen onderbouwen...![]()
ballentent
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
rooibostheeZit geen theine in, dus onbeperkt een lekker warm drankje.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en vergeet de chocolade niet in de cafeļnediscussie. Mensen die tijdens de zwangerschap geen koffie, thee of cola meer drinken maar wel een gezinsverpakking chocolade in hun hoofd stoppen, daar krijg ik ook een beetje eenhoofd van
Aan de cafeļnevrije chocolade dus met die zwangerenquote:Het bloeddrukverlagend effect
Bij de consumptie van cacao wordt een bloeddrukverlagend effect waargenomen. Chocolade die cacao bevat kan in geringe mate de bloeddruk verlagen.
Volgens een Amerikaans onderzoek dat werd uitgevoerd 1996 tot 2000 onder 2291 zwangere vrouwen, leidt consumptie van pure chocolade tot een vermindering van het risico op pre-eclampsie. Het aantal vrouwen met relevante symptomen was er omgekeerd evenredig afhankelijk van het niveau van theobromine in het serum.[5][6]
quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik drink bijna alleen water, spa rood en icetea greenen 1-2 kopjes koffie.
Ik wacht al ongeveer twee jaar op antwoord van het VC op mijn vraag waarom het advies mbt cafeine zo fors strenger is geworden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Hier pas na een maand of 7. Eerder snapte ze volgens mij niet dat ze die dekentjes ook van zich af kon schoppenquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
E. lag al heel snel in een slaapzakje
Ik kom er dus altijd te laat achter dat ik te weinig heb gedronken op die manierquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:03 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh naast thee en zo nu en dan een sapje drink ik alleen water hoor haha. Krijg ziedende koppijn als ik niet genoeg drink. Zeker met dit warme weer.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
E. lag al heel snel in een slaapzakje
SPOILER: cuteness overload rrrrrammelllllOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ideaal! Een dikker regulier slaapzakje gaat volgens mij dat slaan ook wel enigszins tegen![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:36 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]Sillie ook!
Die hebben we na een paar weekjes in een inbakerslaapzakje gedaan omdat hij zichzelf continu wakker mepteMnohhhSPOILER: cuteness overload rrrrrammelllllOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ideaal! Een dikker regulier slaapzakje gaat volgens mij dat slaan ook wel enigszins tegen
disclaimer
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Dit was overigens vóór zijn oogverkleining.
ja, die hormonen willen graag gepleased wordenquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:29 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Hier pas na een maand of 7. Eerder snapte ze volgens mij niet dat ze die dekentjes ook van zich af kon schoppen![]()
Maar alleen al voor je hormonen handig SQ dus das al 1 goede reden
Spannend!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:08 schreef BlueEyes het volgende:
In het kader we houden het spannend![]()
Bloeddruk hoog, lab goed, in de urine zijn eiwitten inmiddels in waarneembaar.
Plan de campagne voor nu; naar huis!
Een nachtje goed slapen (heb pil mee gekregen) en om 7.30 mogen we ons melden.
Dan gaan ze eerst toucheren, afhankelijk daarvan ballonnetje inbrengen of meteen aan het infuus voor inleiding.
Dit weekend zijn we papa en mama
Spannend Blue! Ik vind het heel knap dat je zo rustig bent eronder.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:08 schreef BlueEyes het volgende:
Dan gaan ze eerst toucheren, afhankelijk daarvan ballonnetje inbrengen of meteen aan het infuus voor inleiding.
Hier vrijwel alleen water. Soms als er sap is af en toe appelsap of dubbelfriss, soms aanmaaklimo, af en toe een paar slokken cola als dat koud op tafel staat... thee vind ik niet zo heel lekker dat ik t voor mezelf ga maken, en koffie heb ik nog nooit lekker gevondenquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
verlof voor Roomsnoes
Wat weinig waterdrinkers trouwens! Dat vind ik wel opvallend
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gewoon rooibostheeZit geen theine in, dus onbeperkt een lekker warm drankje.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:49 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wij gaan het ook niet doen. Noem me maar een starwars nerd maar ik vind het er dan net uit zien als baby Han Solo frozen in carbonite.
wij doen het niet. het is duur, ik krijg al allerlei extra echo's en het lijkt me heel leuk als t gezichtje nog een verrassing isquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
Wat spannend!quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:08 schreef BlueEyes het volgende:
Verschil.schijn je te kunnen ruiken...quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had gister in bed het idee dat ik 'lekte'. En net zag ik in mijn slip een doorzichtige natte plek. Geen afscheiding denk ik want dat is toch niet doorzichtig? Zou dat al iets van vruchtwater kunnen zijn?
afscheiding kan ook doorzichtig zijn!quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had gister in bed het idee dat ik 'lekte'. En net zag ik in mijn slip een doorzichtige natte plek. Geen afscheiding denk ik want dat is toch niet doorzichtig? Zou dat al iets van vruchtwater kunnen zijn?
Goeie! Zal vriend vanavond of morgenochtend even aan het werk zetten!quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:06 schreef Zoė23 het volgende:
Wat fijn Blueeyes!
Maak je nog wel een laatste buikfoto?
Tijdens de vorige zwangerschap had ik dat met 39.4 weken ook. Een beetje opgevangen voor de vk en die zei dat het geen vruchtwater was, maar noemde het waterdunne afscheiding, dat komt veel voor aan het eind van een zwangerschap. Ze zei ook: het zou mij niet verbazen als ik jullie vannacht weer zie. En die nacht begonnen de weeėn inderdaad, dus misschien is het vaker een voorteken?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dįt vind ik nou toch wel zo irritant. Niet-zwanger is het al vervelend, maar als de spoeling al zo dun is...quote:[b]Op donderdag 3 juli 2014 19:54 schreef Crumpette
aan de andere kant; bij prenatal is de S mij nog te groot![]()
ja maar echt, ik ben geen Squote:Op donderdag 3 juli 2014 20:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dįt vind ik nou toch wel zo irritant. Niet-zwanger is het al vervelend, maar als de spoeling al zo dun is...
Blue, wat klink je er goed bij! Alvast heel veel succes morgen en straks lekker slapen!
Oh.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:12 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja maar echt, ik ben geen Sik draag overal M meestal. Is net als de Miss Etam maten
daar kom ik ook nog in de 36 terwijl ik gewoon 38/40 draag. Wat moeten de petiterige zwangen dan aan?
? nog niet gezien.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ff serieus, wat is dat voor dom.gedoe met die "ik nomineer .... Om een emmer.water over zich heen te flikkeren en dit te filmen anders... Filmpjes op fb?
gelukkig kun je die mensen allemaal leuk ontvolgenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Sinds een paar dagen verschijnen die dingen op mn timeline... Dan staat er weer iemand een emmer water over zichzelf heen te gooien...
ga naar de H&M, die positiekleding valt kleinquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:12 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja maar echt, ik ben geen Sik draag overal M meestal. Is net als de Miss Etam maten
daar kom ik ook nog in de 36 terwijl ik gewoon 38/40 draag. Wat moeten de petiterige zwangen dan aan?
Dat zie ik idd ook.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ja dat kan idd, vind t gewoon een stomme nieuwe rage...
Vind je? Ik zwem er juist in weg, heb ineens veel kleinere maat nodigquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga naar de H&M, die positiekleding valt klein
eau, nu voel ik me acuut een megawalvis met mijn xl van h&mquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Vind je? Ik zwem er juist in weg, heb ineens veel kleinere maat nodig![]()
Die FB rage is volgens mij hiervandaan over komen waaien. Daar werd je uitgedaagd om een duik te nemen in de zee/fjord/een meer tegen een kratje bier/flesje wijn weet ik veel. Is naar mijn weten niet van een ideele reclame ofzo.
Dat is mijn ervaring juist niet!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga naar de H&M, die positiekleding valt klein
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook een 95F momenteel dus alles zit daar te strak
T is begonnen met elkaar uitdagen zoveel mogelijk te zuipen dacht ik...quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Vind je? Ik zwem er juist in weg, heb ineens veel kleinere maat nodig![]()
Die FB rage is volgens mij hiervandaan over komen waaien. Daar werd je uitgedaagd om een duik te nemen in de zee/fjord/een meer tegen een kratje bier/flesje wijn weet ik veel. Is naar mijn weten niet van een ideele reclame ofzo.
ook weer zoquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:28 schreef Roomsnoes het volgende:
Broeken van de HM is natuurlijk ook vragen om problemen. Dat gaat per definitie niet goed. Of je nou dik of dun bent, zwanger of niet, groot of klein
DEEL DIT ALS JE EEN DOCHTER HEBT EN JE ER VEEL VAN HAAR HOUD!!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:30 schreef mignonne het volgende:
Ah room vandaar. Ik zie er idd bij staan " of een fles trojka" ofzoiets?
Nja whatever, het zal wel haha. Voor mij komt het iig net zo intelligent over als die borstkanker statussen
ME KINT ME WIJFFIE IK DOE ALLES VOOR JE HVJ NTB 4evaaaaahquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
DEEL DIT ALS JE EEN DOCHTER HEBT EN JE ER VEEL VAN HAAR HOUD!!!
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ga als zwangere mee doen met de BNN iq test
Dit bericht staat echt heel droog tussen die posts van sq en mij xDquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ga als zwangere mee doen met de BNN iq test
ik deed nog wel zo mijn best op de spelfoudquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef Roomsnoes het volgende:
Sja, maakte op mij geen indruk nee. Al vind ik in een fjord van 5 graden springen iets stoerder dan een emmer water over je heen gooien. Doch beide kansloos
SQ, je vergeet wat broodnodige spelvauten. En gifjes uit de jaren 80.
Ja ik zag het. Goed gedaan, maar er moeten er meer in. En vooral lange zinnen zonder interpunctie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik deed nog wel zo mijn best op de spelfoud
Aww.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb vakantie! Tot januari! En toen moest ik bij de bbq op school huilen omdat ik iedereen zo ga missen en toen in de auto omdat m'n kont en vajayjay zo'n pijn doen van het fietsen en nu op de bank weer omdat allebei en nu weet ik het niet meer.
Ik ga maar eens een antihormonaalhuilen-rescueplan doen: ijsje, bad, bed.
In mijn beleving redelijk normaal. Wellicht iets minder strak, want groeiruimte moet er nog wel een beetje zijn en wordt ook tijdens het dragen wat groter, want stretch. (De broeken dan he)quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:06 schreef Crumpette het volgende:
dat Mama-licious gebeuren, valt dat groot/klein/normaal? ik zit nu maar aan de interwebs-shop
Dat is mijn ervaring ook met eerdere cesartherapie voor verkeerde houding. Nu loop ik er voor hyperventilatie maar daar moest natuurlijk ook een oorzaak voor zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hč? Cesartherapie is in mijn ervaring juist heel praktisch en erg op het lichaam gericht.
Valt voor mij ook normaal, terwijl Noppies juist (te) ruim valt. De leggings van Noppies zijn wel fijn! En nu net een legging besteld van queen mum (als ik het goed heb), maar die heb ik nog niet aangehad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:06 schreef Crumpette het volgende:
dat Mama-licious gebeuren, valt dat groot/klein/normaal? ik zit nu maar aan de interwebs-shop
Qua broeken vond ik het (okee, 3 jaar geleden) groot vallen, net als Noppies.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:06 schreef Crumpette het volgende:
neuh, een soort onschuldigere variant van neknominate (de drank-wedstrijd). Vriendin van mij had er ook eentje, maar dat was de uitdaging "spring in t water en film het of neem me mee uit eten" en ze had zichzelf gefilmd terwijl ze met een gieter water op een parkeerplaats goot en er in sprong, met een oranje veiligheidsvest aan. ik vond m wel leuk, en erg onschuldig, en werd gelukkig niet genomineerdquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat zie ik idd ook.
Zou me niet verbazen als t weer zo'n belachelijk borstkanker-status-update-toestand is. Maar geen idee verder
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb vakantie! Tot januari! En toen moest ik bij de bbq op school huilen omdat ik iedereen zo ga missen en toen in de auto omdat m'n kont en vajayjay zo'n pijn doen van het fietsen en nu op de bank weer omdat allebei en nu weet ik het niet meer.
Ik ga maar eens een antihormonaalhuilen-rescueplan doen: ijsje, bad, bed.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aww.. Geniet van je vakantie, en je rescueplan klinkt goed!
Ik moet alleen morgen nog, maar deze week vind ik echt de zwaarste van het hele schooljaar geloof ik. Twee avonden diploma-uitreikingen tot 23 uur helpt niet, en dat ik gisteravond tijdens het etentje ter ere van de verjaardag en het vaste contract van mijn vriend de helft van de avond buiten heb staan bellen met de vader van een mentorleerling (waarover ik me de andere helft van de avond vreselijk schuldig voelde) waarschijnlijk ook niet.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:35 schreef kwakz0r het volgende:
en ik voel me nu echt een zeekoe, want ik pas alleen het grootste van de Etam en niks van alle andere merken die jullie noemen![]()
en dan valt t dus allemaal ook nog "groot"
sorry, ben altijd een beetje gevoelig voor de "wie is er nog dunner dan de ander en hoe irritant is dat wel niet dat broeken te groot zijn" wedstrijdjes![]()
Ow, zo heb ik het helemaal niet bedoeld ! Het was om aan te geven hoeveel groter of kleiner het valt. Maar ik pas het even voor je aan, wil niemand voor het hoofd stoten hierquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:35 schreef kwakz0r het volgende:
en ik voel me nu echt een zeekoe, want ik pas alleen het grootste van de Etam en niks van alle andere merken die jullie noemen![]()
sorry, ben altijd een beetje gevoelig voor de "wie is er nog dunner dan de ander en hoe irritant is dat wel niet dat broeken te groot zijn" wedstrijdjes![]()
[ Bericht 31% gewijzigd door NotTheSame op 03-07-2014 21:54:19 ]
Maar ondertussen vind ik je veel mooier en beter gekleed dan vele slankies!quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:35 schreef kwakz0r het volgende:
Nee joh, gekkie! ik kan me voorstellen dat t irritant is, alleen heb ik een eetgestoord morbide obees kleutertje van binnen die zich dat soort dingen onterecht aantrekt. Op zich klopt het namelijk, dat je met een bmi van 50 niet zoveel kleren pastquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:40 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ow, zo heb ik het helemaal niet bedoeld ! Het was om aan te geven hoeveel groter of kleiner het valt. Maar ik pas het even voor je aan, wil niemand voor het hoofd stoten hier!
Lief, enquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:40 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Maar ondertussen vind ik je veel mooier en beter gekleed dan vele slankies!
Maar kan begrijpen dat het voor jezelf wel vervelend voelt.
Ah shit, daarmee bedoel ik niet dat ik je een zeekoe vindt hoor!!! Absoluut niet, ben niet altijd goed in het tactisch brengen, maar bedoel het dus positief.
geen tuin, twee hoog, wij doen niet echt iets. mijn moeder heeft een slinger met 40 vlaggetjes gehaakt, die komt voor het raam denk ik, en later op de kinderkamerquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:47 schreef Dyre het volgende:
Pfff...vriendje en ik zijn naar geboorteborden aan het kijken, maar we vinden ze allemaal lelijk
Hoe gaan jullie dat doen? Wel/geen bord in de tuin?
Je hebt tegenwoordig blijkbaar ook van die te-koop-raamplakdingen, maar ik ben er nog niet uit over of ik dat leuk vind
lang niet bij iedereen hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:49 schreef AwayTL het volgende:
Heh, dat wordt toch voor je gedaan?
Mijn vriendinnen hebben toen een baby Elmo geschilderd en figuurzaagt, de vrienden van mijn vriend hebben eerst een landingsbaan op de weg gemaakt en toen hij er was een ooijevaar neergezet.
*kras.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:51 schreef Dyre het volgende:
Volgens mij is dat bij ons in de familie niet echt traditie dat het voor je wordt gedaan?
Ik weet ook niet of ik dat leuk zou vinden, ik zie helemaal voor me hoe ik thuiskom uit het ziekenhuis en ik dit in de tuin aantref:
[ afbeelding ]
ik ben zo blij dat ik geen voortuin hebquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:51 schreef Dyre het volgende:
Volgens mij is dat bij ons in de familie niet echt traditie dat het voor je wordt gedaan?
Ik weet ook niet of ik dat leuk zou vinden, ik zie helemaal voor me hoe ik thuiskom uit het ziekenhuis en ik dit in de tuin aantref:
[ afbeelding ]
Ik denk dat niemand bij ons dat doet... familie beetje te ver weg, en we zijn ook niet van de abrahams en sara's enzoquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:49 schreef AwayTL het volgende:
Heh, dat wordt toch voor je gedaan?
Mijn vriendinnen hebben toen een baby Elmo geschilderd en figuurzaagt, de vrienden van mijn vriend hebben eerst een landingsbaan op de weg gemaakt en toen hij er was een ooijevaar neergezet.
jup, geboortebouwborden altijd in gerwen enzoquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:56 schreef Dyre het volgende:
Ik heb ook het idee dat het buiten de stad/op het platteland meer door anderen/vrienden/familie wordt gedaan, en iets uitgebreider. Zonder op tenen te willen trappenMaar in het durrup zien we dit soort dingen altijd meer en heftiger (
) dan we gewend zijn
Heeft waarschijnlijk ook wel met ruimte en voortuin te maken.
GM, heb je foto's van zo'n krans?
Dan bedoel je dit vast ook niet zo... (en dit is ook niet als persoonlijke aanval naar jou bedoelt, maar neem jouw post even als voorbeeld)quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:40 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Maar ondertussen vind ik je veel mooier en beter gekleed dan vele slankies!
mwah, in de "algemene" cultuur is voldoende thin bias om dat beetje onterechte (!!) kritiek of uiting van smaak te vereffenen en overtreffen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:59 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Dan bedoel je dit vast ook niet zo... (en dit is ook niet als persoonlijke aanval naar jou bedoelt, maar neem jouw post even als voorbeeld)
Je kunt toch ook zeggen: 'ik vind je mooi en goed gekleed.' Waarom dan die sneer naar vele 'slankies'?![]()
Ik snap dat nooit zo goed (en word er een beetje kriegel van) dat vollere vrouwen vaak ten koste van de 'slankies' worden opgehemeld.
Doet me denken aan deze die ik al een paar op fb voorbij heb zien komen. En dat iedereen dan in de comments over elkaar heen valt met hun 'jaaaaa, big is beautiful', 'gratenpakhuizen zijn totaal niet sexy' of 'dan heb je tenminste iets om vast te houden'.
Sorry maar bij dat soort berichten kijk ik zo.
Oh haha nee zo bedoelde ik het inderdaad niet. Vind die facebookberichten die je noemt ook altijd verschrikkelijk. Wel aangeven dat alle maten moeten kunnen, maar wat meer vetjes is wel mooi, heb je het niet ben je meteen een gratenpakhuis...quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:59 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Dan bedoel je dit vast ook niet zo... (en dit is ook niet als persoonlijke aanval naar jou bedoelt, maar neem jouw post even als voorbeeld)
Je kunt toch ook zeggen: 'ik vind je mooi en goed gekleed.' Waarom dan die sneer naar vele 'slankies'?![]()
Ik snap dat nooit zo goed (en word er een beetje kriegel van) dat vollere vrouwen vaak ten koste van de 'slankies' worden opgehemeld.
Doet me denken aan deze die ik al een paar op fb voorbij heb zien komen. En dat iedereen dan in de comments over elkaar heen valt met hun 'jaaaaa, big is beautiful', 'gratenpakhuizen zijn totaal niet sexy' of 'dan heb je tenminste iets om vast te houden'.
Sorry maar bij dat soort berichten kijk ik zo.
Ik begrijp hun reacties soms wel hoor, alles om je heen 'hoort' slank te zijn volgens de 'wereldstandaarden'.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:59 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Sorry maar bij dat soort berichten kijk ik zo. Waarom nou het een of het ander. Beide soorten vrouwen kunnen mooi zijn op hun eigen manier.
klopt, maar dat is andersom nog steeds 100 keer vaker, dat mijn puntquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:08 schreef Fee-nix het volgende:
Sja, niet mee eens Kwak. Dus omdat de 'meeste' mensen dun mooier vinden, is het geoorloofd om ze bij tijd en wijle lekker af te kraken. Want 'ze' krijgen toch al zoveel complimentjes. Ik vind dat heel krom.
AwayTL, dan denken wij er hetzelfde over
.
SQ, ik zeg ook niet dat ze meer worden opgehemeld. Ik zeg dat als het gebeurd, dat het dan vaak ten koste van gaat.
Nee, zo bedoel ik het echt niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:08 schreef Fee-nix het volgende:
Sja, niet mee eens Kwak. Dus omdat de 'meeste' mensen dun mooier vinden, is het geoorloofd om ze bij tijd en wijle lekker af te kraken. Want 'ze' krijgen toch al zoveel complimentjes. Ik vind dat heel krom.
AwayTL, dan denken wij er hetzelfde over
.
SQ, ik zeg ook niet dat volle vrouwen meer worden opgehemeld (en ben me ook bewust van het feit dat de modestandaard dun, dunner, dunst is). Ik zeg dat als het gebeurd, dat het dan vaak ten koste van de dunne medemens gaat.
Voor mensen die oprecht geinteresseerd zijn, zegt de fat nutritionist hele zinvolle dingen over health at every size op deze pagina, en ook nadrukkelijk wat er nķet bedoeld wordt met thin privilege, en waarom niet-dikke mensen zich niet aangevallen hoeven te voelen door fat acceptance movement.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er was ooit eens een topic hier op FOK waar het ging over waarom het wel maatschappelijk verantwoord was om dunne mensen af te vallen en dikke mensen niet.
Zoiets zet je wel aan het denken.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en het laatste wat ik er over wil zeggen: als je gewoon normaal slank bent en lekker in je vel zit is er totaal geen reden om je aangevallen te voelen als anderhalve bosaap het over "lelijke gratenpakhuizen" heeft. Dat gaat namelijk niet over jou![]()
evenals dat ik me niet aangesproken voel als mensen het over dikke luie zeugen hebben
geeft niet! ik bedoelde ook niemand persoonlijk, argh, hormonen enzo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:18 schreef Crumpette het volgende:
Kwak, was niet mijn bedoeling om de "wie is het dunst" wedstrijd te doen hoor, ik wil eigenlijk gewoon alleen maar een passende jeans. Heb zelf ook een hekel aan die meisjes namelijk - was niet het dunste meisje van de klas zeg maar.
overigens ook niet mijn bedoeling om die hele discussie indirect aan te zwengelen
nee gek, dat is niet jouw schuld hoor, dat doen we zelfquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:18 schreef Crumpette het volgende:
Kwak, was niet mijn bedoeling om de "wie is het dunst" wedstrijd te doen hoor, ik wil eigenlijk gewoon alleen maar een passende jeans. Heb zelf ook een hekel aan die meisjes namelijk - was niet het dunste meisje van de klas zeg maar.
overigens ook niet mijn bedoeling om die hele discussie indirect aan te zwengelen
12 wekenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:24 schreef NotTheSame het volgende:
Ander onderwerp!
12 weken vandaag!
Nog 4 weken MvM piesen! Maaaaan wat ben ik die vieze blauwe stinkflessen beu zeg
. Maar tis voor een goed doel.
Jeeeeej!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:24 schreef NotTheSame het volgende:
Ander onderwerp!
12 weken vandaag!
Nog 4 weken MvM piesen! Maaaaan wat ben ik die vieze blauwe stinkflessen beu zeg
. Maar tis voor een goed doel.
Ik vind dat zo primitief. Wat is daar nou t praktisch nut van. Voelt iemand zich daar nou beter door. Ik snap t echt niet. Die mensen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]![]()
maar toch kijk ik niet verbaasd om me heen als er iemand knort bij de tramhalte en dan keihard lacht, op zich, ik neem dan wel aan dat t over mij gaat
voordeel van zwanger zijn: iedereen denkt nu gewoon dat ik op bevallen sta en ik voel me slanker/mooier dan ooit, meestal
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
Nts 12 weken, goeie mijlpaal
Blue ga naar bed!
Mijn vader belde net, dus ik al zo van omg wie is er doodhad ie nog ergens oude papieren van me gevonden en wilde weten wat ie daar mee moest
Fijn man, gepensioneerden met een achterlijk dag/nachtritme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |