ja belachelijk hequote:Op donderdag 3 juli 2014 07:47 schreef Heliotrope het volgende:
Wow ben je al weer 26 weken Stormqueen![]()
(ik kijk vaak op iedereens ticker merk ik)
daar vroeg je om, 164 topics terugquote:Op donderdag 3 juli 2014 07:48 schreef Mangostine het volgende:
Hoezo staat er achter mijn naam "meisje"?
Belachelijk leuk jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja belachelijk he
[..]
daar vroeg je om, 164 topics terug
Geppie, is ze vandaag of morgen jarig?
oh zo!quote:Op donderdag 3 juli 2014 07:54 schreef geppie het volgende:
Ze wordt pas in oktober zes maar vandaag laatste dag in de kleuterklashet gaat al naar groep 3!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las gister iets over niet lekker kunnen zitten. Check.
Hoe gaat het nu met jou bekken? na de bevalling?quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:21 schreef Kursor het volgende:
Blue, denk aan je!
Cygne, begrijpelijk dat je het steeds weer spannend vind. Er valt helaas nu nog zo weinig over te zeggen.
GM, vandaag maar even een 'goede' baaldag. Bel desnoods even met je fysio. Morgen maar weer eens op een rijtje zetten wat je nu nog 'allemaal' doet, wat echt nodig is, waar je pijn van wilt hebben en vooral wat je kunt laten. 15 minuten staan is ook nog flink veel, probeer je verwachtingen bijna op 0 te zetten.. Ga na hoe je staat, zit, ligt. Je meisje komt echt niet eerder omdat jij het zat bent. Alleen is het wel belangrijk om de laatste weken zo goed mogelijk door te komen. Overbelasting nu geeft ook daarna meer moeite met herstel.het is onwijs moeilijk. (En echt, deze post is heel lief bedoeld)
Wel fijn dat de fysio positief is en je bekken recht staat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:49 schreef Kursor het volgende:
Fysio is erg tevreden met m'n 'fitheid' na de bevalling, bekken staat recht, maar geeft bij functietoetsen zeer zeker nog klachten. De pijn de hele dag door was bijna gelijk weg, maar ik kan nog steeds niet heel veel (in mijn beleving). Ochtendritueel met aankleden, wassen, ontbijt en naar school (oudste) moet ik sinds deze week weer zelf doen valt zwaar en geeft wel last. Verder dan weinig meer doen. Vorige week kon ik een wandelingetje op slakkentempo (3km/h) van 10 minuten met kinderwagen als rollator, wel sneu. Even wat boodschapjes doen gaat echt nog niet...paar dagen echt pijn. En van de bank opstaan doet echt zeer bijvoorbeeld, keukenstoel it is. Maar lastig om optimistisch te blijven en de kleine vorderingen te zien. Zit alleen nog zo in m'n hoofd met dat ik 1 augustus weer moet werken...
Danaa voordat ik zwanger werd kon ik mij niets voorstellen bij een alles overheersende zwangerschapsmisselijkheid. Ik dacht dat het hetzelfde was als de misselijkheid na een goed avondje stappen want wist ik veelquote:Op donderdag 3 juli 2014 09:36 schreef Danaa het volgende:
Cygne, GM![]()
Kwakzor, nog even en dan heeeeeeeerlijk vrij! Hopelijk met prachtig weer!
SQ lekker een weekje er tussenuit van het werk! De dagen invullen zoals jij dat graag wilt!
Ik bied hier misselijkheid aan, iemand geïnteresseerd?
Gossiemikkie, blegh! Om de twee uur eet ik anders trekt het niet weg.
Heeft iemand nog goede handige tips? Ik las ook iets over vitamine b6?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:16 schreef Kursor het volgende:
Alleen ik heb in m'n hoofd dat ik er de 1e weer moet staan. Op het werk is het zeker wel te regelen om rustig op te bouwen of langer ziek te blijven, maar dat gaan we eind van de maand bekijken. Zo geduldig ben ik niet, of tenminste ik kan niet zo tegen die onduidelijkheid/onzekerheid.
Nu weer naar de zwangeren hoor!
Dit vraagt natuurlijk om een buikfotoquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:40 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Cygne, ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik herken wel wat je nu meemaakt.
Ik kwam het eerste trimester ook iedere dag bloed tegen als ik naar het toilet ging, soms 1 druppeltje, soms toch echt wel wat meer.
Op de echo was te zien dat het met het vruchtje niets te maken had, dat gaf mij wel wat rust iedere keer. Het blijft schrikken, en ik ging met zenuwen naar de wc tot zeker de 16e week, maar uiteindelijk is het allemaal in orde geweest.
(Zelfs een collega die gister dacht dat mijn zwangerschapsverlof volgende week al in zou gaan )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./emo]
Maar verder gisteren wel weer goedgekeurd bij VK en hartje gehoord![]()
Ook net afspraak gemaakt voor de 20 weken echo... ben ik echt al bijna 20 weken!?![]()
Ook nog even een dikke knuf voor Cygne en ook voor Kwak![]()
Squeen, lekker van het weekje vakantie! Goed vooruitzicht in elk geval! Hier is het juist andersom. Ben net terug van vakantie en nu helemaal bedolven onder 't werk.. zie ff de bomen door het bos niet meer.
Blue heel veel succes vandaag bij het zh!!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Oh jeej, mijn bureaustoel heeft een probleemquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:23 schreef BlueEyes het volgende:
Een beetje bureaustoel is ook niet voor 2 personen tegelijk Rady!
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:28 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Oh jeej, mijn bureaustoel heeft een probleem
of ik eigenlijk..dat is klote Rady
Be carefull!quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:28 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Oh jeej, mijn bureaustoel heeft een probleem
of ik eigenlijk..dat is klote Rady
Haha dat is waarquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:23 schreef BlueEyes het volgende:
Een beetje bureaustoel is ook niet voor 2 personen tegelijk Rady!
dan was die stoel vast al op sterven na doodquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:35 schreef Zoë23 het volgende:
tot het uiterste gaan
* Zoë23 gaat alle stoelen testen
heb ook weleens gehad dat de stoel van mijn stage-begeleidster/manager stuk ging. Zakte ik er zo doorheen. Heb ik weer gefixed met een schaar (schroef zoeken en vastdraaien) heb toen niets laten weten![]()
+1!quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:21 schreef Kursor het volgende:
Blue, denk aan je!
Cygne, begrijpelijk dat je het steeds weer spannend vind. Er valt helaas nu nog zo weinig over te zeggen.
GM, vandaag maar even een 'goede' baaldag. Bel desnoods even met je fysio. Morgen maar weer eens op een rijtje zetten wat je nu nog 'allemaal' doet, wat echt nodig is, waar je pijn van wilt hebben en vooral wat je kunt laten. 15 minuten staan is ook nog flink veel, probeer je verwachtingen bijna op 0 te zetten.. Ga na hoe je staat, zit, ligt. Je meisje komt echt niet eerder omdat jij het zat bent. Alleen is het wel belangrijk om de laatste weken zo goed mogelijk door te komen. Overbelasting nu geeft ook daarna meer moeite met herstel.het is onwijs moeilijk. (En echt, deze post is heel lief bedoeld)
Wie wierp wie op dat bed?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan was die stoel vast al op sterven na dood
Wij zijn een keer door het bed gezakt in ons Griekse appartement op de eerste dag dat we er waren.
Bleek dat hele bedframe met vier schroeven in elkaar te zittenJa, als je er dan 180 kilo op werpt breekt dat wel
We wierpen ons gezamenlijk op het bedquote:
haha dat denk ik ook! voelt wel lulligquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan was die stoel vast al op sterven na dood
Wij zijn een keer door het bed gezakt in ons Griekse appartement op de eerste dag dat we er waren.
Bleek dat hele bedframe met vier schroeven in elkaar te zittenJa, als je er dan 180 kilo op werpt breekt dat wel
Ik heb het vorige keer niet gedaan en ga het deze keer ook niet doen. Niet vanwege de prijs want het is bij 'mijn' echobureau hartstikke goedkoop (¤ 50,- voor het hele pakket 3D, 4D, dvd, foto's en cd-rom met alle foto's) maar het voelt voor mij een beetje overbodig. Als ze er is, dan zie ik vanzelf wel hoe ze eruit zietquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik blijf maar twijfelkonten of ik een 3D/4D echo wil laten maken
Aan de ene kant vind ik het wel erg leuk, aan de andere kant laat ik me graag verrassen als ze er uit komt. En het is duurrrren het moet binnen nu en 2 weken
Wie heeft het allemaal nièt gedaan en waarom?
Da's idd goedkoop!quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:42 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik heb het vorige keer niet gedaan en ga het deze keer ook niet doen. Niet vanwege de prijs want het is bij 'mijn' echobureau hartstikke goedkoop (¤ 50,- voor het hele pakket 3D, 4D, dvd, foto's en cd-rom met alle foto's) maar het voelt voor mij een beetje overbodig. Als ze er is, dan zie ik vanzelf wel hoe ze eruit zieten ik vind de meeste 3D echo's ook niet heel mooi en duidelijk.
Die horen we vanmiddag!quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:44 schreef L-E het volgende:
Blue, ik ben een slechte lurker, maar hoe is het met je bloeddruk nu?
Hopelijk begint het voor die tijd vanzelf!quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:49 schreef LaLouchi het volgende:
Ik heb een verwijzing voor de gyn volgende week, die gaat dan bekijken of ik ingeleid kan worden.
Niet strippen eerst?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:49 schreef LaLouchi het volgende:
Ik heb een verwijzing voor de gyn volgende week, die gaat dan bekijken of ik ingeleid kan worden.
Jawel, dat is de enige graadmeter namelijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Bedankt voor de feedback, ik ben dus geen ontaarde moeder als ik het nièt doe![]()
Hoezo zou dat ontaard zijn?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Bedankt voor de feedback, ik ben dus geen ontaarde moeder als ik het nièt doe![]()
Oh, nouquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jawel, dat is de enige graadmeter namelijk
Ben je er mentaal aan toe dat hij/zij komt?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:49 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Die horen we vanmiddag!
Om 15u in het ziekenhuis zijn (tis druk op de afdeling vandaar dat mn afspraak verzet is naar de middag). En de tas is ingepakt en staat klaar, ik ga zoals ik me nu voel niet uit van een onderdruk lager dan 100 dus denk zelf dat we morgen/overmorgen ons kleintje verwelkomen.
Lief dat je het vraagt als lurker
Niet te letterlijk nemenquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:52 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hoezo zou dat ontaard zijn?
Kwestie van ander referentiekader per persoon om iets wel of niet te doen.
Klopt, dat is ook erg leukquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:52 schreef Radyhyn het volgende:
Hmm.. heb er nooit op die manier over nagedacht dat het na een 3d echo geen verrassing meer is.. Met zo'n echo krijg je vast wel een idee over het uiterlijk.. maar daarna duurt het nog heeeel veel weken voordat hij/zij geboren wordt en dan is het toch alsnog weer een verrassing?
Zelf gaan we wel voor de 3d echo met circa 26 weken. Eigenlijk gaat het mij niet om het 3d beeld.. maar gewoon om ons kindje te zien en er op die manier van te genieten. De 'gewone' echo's vind ik ook zo prachtig.. gewoon kijken en dan te beseffen dat die kleine gewoon in mijn buik zit
Ja! De keus die we kregen om naar huis te gaan, het tot na het weekend zelf te mogen 'proberen' doordat er geen gierende spoed nog was en het vertrouwen dat ik bellen zou mocht ik me slecht voelen heeft mij goed gedaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben je er mentaal aan toe dat hij/zij komt?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:57 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ja! De keus die we kregen om naar huis te gaan, het tot na het weekend zelf te mogen 'proberen' doordat er geen gierende spoed nog was en het vertrouwen dat ik bellen zou mocht ik me slecht voelen heeft mij goed gedaan.
Er is ruimte voor overleg en dat gaf me rust en die rust is nu omgezet in het komt zoals het gaat en het is nu beter.
Ben nog niet klaar met zwanger zijn (hoe gek dat ook klinkt) maar ben er wel klaar voor.
Lolquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:59 schreef Limone het volgende:
Ik heb een 3d echo gedaan (want: gratiesssj!). Maar toen ze eruit was leek ze zo niet op dat plaatje dat ik daar echt even van moest bijkomen.
Oh natuurlijk! Ik was alleen benieuwd naar de overwegingen die mensen maken daarinquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:59 schreef Radyhyn het volgende:
Het is natuurlijk ieder zijn eigen gevoel voor wel/niet een echo. Wat anderen doen/vinden maakt dan geen bal uit. Als je er geen behoefte aan hebt zou ik het ook niet doen natuurlijk
![]()
LaLouchi, fijn dat je volgende week een afspraak hebt!
Ik heb het na veel getwijfel (horrrrrmonen zeiden ja, portemonnee zei nee) niet gedaan. Heb niet het gevoel iets te missenquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
Aan de ene kant vind ik het wel erg leuk, aan de andere kant laat ik me graag verrassen als ze er uit komt. En het is duurrrren het moet binnen nu en 2 weken
Bij de eerste wel en nu niet. Omdat ik het achteraf veel te duur vond, we hebben de dvd/foto's daarna nooit meer bekeken. Ik vind het er eigenlijk gewoon stom uitzienquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
+1, - die nekplooi danquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:46 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb het alleen bij m'n vk echo's en de nekplooi +Seo gehouden qua echo's.
Niks extra, geen behoefte aan gehad ook.
Maarjah, ik weet ook het geslacht niet dus ben sowieso niet representatief
Vergoeding van pretecho?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik had m al vroeg geboekt, volledig in de overtuiging dat fbto 100 euro zou vergoeden, oma's uitgenodigd en toen bleek dat ze de vergoeding veranderd hebben..mja toen waren de oma's al super enthousiast en wij zelf eigenlijk ook, dus toen toch maar gedaan.
Jullie zijn zo edgyquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:26 schreef marel88 het volgende:
[..]
+1, - die nekplooi dan
Leuk hè, niet representatief zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bij 31/32 weken mag ik nog een keer.
Verder: sorry dames, ben wel bijgelezen, maar heb steeds niet de puf om te reageren. Drukke weken enzo. Maar ik leef in stilte mee! Dus even heel erg mosterd-na-de-maaltijd:en
voor jullie (doorstrepen wat niet van toepassing is)
Tot vorig jaar vergoedde FBTO 100 euro bij de npm of een pretecho in de module gezinsplanning.. maar per 1 jan is dat veranderd, alleen was ik daar ff niet van op de hoogte... ach ja, ik heb een mooi fronsend kind op een foto.quote:
Het totale pakket wat ik toen uitgekozen had kostte 101.80 ofzo... Dat was n uur echo incl cd en dvd, uiteindelijk heb ik t pakket nog wel omgezet naar een goedkoper pakket hoor, ik geloof in totaal 70 euro.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:49 schreef Heliotrope het volgende:
Lief Fee-nix!
100 euro zou vergoeden? Hoe duur zijn die echo's bij jullie wel niet dan.. bij ons 80 en wij gaan het wel doen, min of meer omdat ik mijn zusje al te enthousiast heb gemaakt, en ook omdat ik benieuwd ben hoe ze er 3D uit ziet. om nog een keer spieken hoef ik het niet te doen, het zal dan de 8e echo worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |