En niet te vergeten.. niet te onrealistischquote:Op woensdag 8 februari 2017 21:06 schreef Fyodor het volgende:
Heb beide afleveringen achter elkaar gekeken en wat hierboven ook al gezegd is, ik zat er weer helemaal in. Had helemaal het sfeertje van destijds weer te pakken. Heerlijk tempo, veel spanning en een mooie cliffhanger op het eind.
Staat compleet los (op Tony na) van de oude 24, nu Jack weg is.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:33 schreef JayHovah het volgende:
Jaren geleden ooit aan 24 begonnen maar destijds afgehaakt, vraag niet waarom... Nu wil ik wel in het nieuwe seizoen proberen. Kan ik zo instappen of mis ik dan een hoop cruciale informatie?
Dat is ook een goede seriequote:Op donderdag 9 februari 2017 07:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig president LOLZ
Sowieso, in plaats van een taser of een busje pepperspray te gebruiken om die gast uit te schakelen gaat Carter maar een politiebureau overvallen om 4 miljoen te scorenquote:Op donderdag 9 februari 2017 11:26 schreef planethugo het volgende:
ook aflevering 2 beviel me prima, alleen slaat het nergens op dat hij voor dat geld in moet breken bij een politiebureau en dat dat ook de enige rede is om dat geld te krijgen. Ja, ze denken dat er een mol is maar dat dan een gangster toevallig laat vallen dat er ergens in een bureau geld moet liggen en dat dat dan meteen als dé optie geldt is natuurlijk wat overdreven. Maargoed het levert wel actie en spanning op, en daar kijk je 24 toch voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Thanx, aan die info heb ik wat!quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Staat compleet los (op Tony na) van de oude 24, nu Jack weg is.
Heerlijk tempo ja.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:13 schreef Karina het volgende:
Vind het wel lekker dat alles zo snel gaat.
Inbreken in politiebureau voor paar miljoen
Muurtje opblazen
Bijna opgepakt worden
Met CTU bellen door politiechef
OK neem het geld maar mee en je krijgt een auto en backup
Opgelost!
Dat die pa er iets mee te maken had zag ik al aankomen, er is altijd een 'ondergronds' plannetje bij 24.
Hij heeft een beetje gekke ogen ja, viel mij ook al op.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:55 schreef Operc het volgende:
[..]
Heerlijk tempo ja.
Maar even: Ligt het aan mij of kijkt de hoofdpersoon scheel?
Kan prima dat dat nog van belang kan zijn, toch?quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:47 schreef wolfrolf het volgende:
Het wordt nu wel interessanter nu die lijst in handen is van die zoon van die sheikh
Die verhaallijn tussen die 2 CTU homo's irriteert me wel mateloos
Heb je maar 12 afleveringen te vullen, moet je alsnog dat soort filler erin stoppen?
Dan is de inspiratie wel heel erg beperkt bij de schrijvers...
dat is de opzet naar een of andere chantage-verhaallijn.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:47 schreef wolfrolf het volgende:
Die verhaallijn tussen die 2 CTU homo's irriteert me wel mateloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |