12.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ziet er tof uit, hoeveel afleveringen krijgen we ook alweer, geen 24 toch?
Is nog onbekend. Ik hoop dat dat ook een verrassing blijftquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:12 schreef babette21 het volgende:
Ziet er op zich wel strak uit. Maar doen er helemaal geen oude bekende mee? Yvonne (hoe heette ze ook alweer in 24?)? Die computerchick? Good old Tony?!
Als er geen suprise cameo van Jack in zit is het sowieso een kutreboot.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is nog onbekend. Ik hoop dat dat ook een verrassing blijft
En die nieuwe serie waar die de hoofdrol in speelt. Is die ineens de president omdat de gehele top is opgeblazen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Als er geen suprise cameo van Jack in zit is het sowieso een kutreboot.
Al zit die nu wel deep undercover als countryzanger natuurlijk.
Waar gaat het heen met FOX hé. Zo meteen bevat dit seizoen een liberal die elke aflevering verkondigt dat marteling inhumaan is en niet voor de gewenste resultaten zorgt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 07:20 schreef wolfrolf het volgende:
Met al die negerts hadden ze het trouwens beter 24:Empire kunnen noemen.
#JackIsBlack
En indirect?quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:32 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik ben niet direct enthousiast eerlijk gezegd.
Wil ik de boel wel even gaan kijken en het eens kans geven. Een lekkere actieserie is nooit weg natuurlijk. Maar de magie van Sjek mist en ik ben bang dat het verder 13-in-een-dozijn is. En dan haak ik gauw af.quote:
Wow, dat klinkt me ook een partijtje kut zeg.quote:Op woensdag 18 mei 2016 07:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
En die nieuwe serie waar die de hoofdrol in speelt. Is die ineens de president omdat de gehele top is opgeblazen.
Edit: Designated Survivor. Trailer staat in het nieuwe series topic.
Die trailer ziet er anders best vet uit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt me ook een partijtje kut zeg.
Ik zie het ene cliché na het andere. Kan me niet voorstellen dat dat meer dan één epi leuk blijft.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die trailer ziet er anders best vet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |