Er passen er meer in die tassen.quote:
En zonder krat heb ik dus alleen in die tassen plek dus kratquote:
Ik heb een Heinekenkrat voor op mijn fiets. Ideaal hoor, kan mijn werktas er mooi in kwijt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik wil een lege HJ krat op mijn fiets![]()
Mooi contrast wel met de fietstassen
Bah hinnekenquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:12 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik heb een Heinekenkrat voor op mijn fiets. Ideaal hoor, kan mijn werktas er mooi in kwijt.
Jouw werktas heeft het formaat van een flesje?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:12 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik heb een Heinekenkrat voor op mijn fiets. Ideaal hoor, kan mijn werktas er mooi in kwijt.
quote:
Doe nou niet zo dom aubquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jouw werktas heeft het formaat van een flesje?
quote:Fietskrat
Maak je fiets compleet met de Hertog Jan fietskrat! Deze stevige houten krat is volledig handgemaakt, is geschikt voor buiten gebruik en bevat geen scherpe kanten. De binnenkant is extra verstevigd, dus je kunt er vele producten in plaatsen, zelfs een volle krat Hertog Jan pils. De krat (45 x 33 x 25cm) wordt uiteraard geleverd met de universele metalen montage set. De montage set bestaat uit twee metalen plaatjes die tegenover elkaar te bevestigen zijn met daar tussenin het transport rek. Deze montage set kan zowel aan de onderkant als aan de zijkant van de krat bevestigd worden.
Ik heb alles uit die krat eruit gezaagd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jouw werktas heeft het formaat van een flesje?
quote:
Opa grapjesquote:
Ah.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:15 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik heb alles uit die krat eruit gezaagd.
De prijs valt ook nog wel meequote:Op donderdag 3 juli 2014 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is een toffe
sowieso houten kratjes
Die Oma niet begrijpt.quote:
Ga je op dezelfde voet verder als gisteravond?quote:
Arme oma.quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je op dezelfde voet verder als gisteravond?
Gewoon een vraag, geen aanval!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |