SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascinationAlles dankzij God en alles op eigen kracht
is dat dat programma dat je moet lopen bij bepaalde dingenquote:
Ja? Ik ken het eingelijk niet..quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja eens.
Sommige popi jopi shit is trouwens best leuk hoor,
Over de streep is mooi programma
Jepquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is dat dat programma dat je moet lopen bij bepaalde dingen
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is dat dat programma dat je moet lopen bij bepaalde dingen
Moet je eens kijken. Echt tofquote:
mn broertje had toen popi jopie amerikanen op school moest ie dat ook doenquote:
Ik ook hoor. Al wist mijn wiskundeleraar mijn moeder ooit te vertellen dat ik eens moest stoppen met domme vragen stellen met mij ernaast.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:56 schreef Paxcon het volgende:
Wat zijn jullie naar zeg
Wij hielpen nieuwe docenten
Gymquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Wat vonden jullie het minst leuke vak op de middelbare dan?
Techniek denk ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Wat is het voor iets?quote:
Wiskunde.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Deed jij hier ook actief aan mee jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heeft mijn klas met zowel een lerares Engels als een lerares Natuurkunde gedaan. Wat waren we een rot klas.
Ja ik hield mezelf altijd wel stil eigenlijk en braaf dus ik heb daar geen medeschuld aan.quote:
Vrijwel alles was kut qua vakkenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Wiskundequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Het is wel emotioneel vaak jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is het voor iets?
Is het drama en gehuil? Want dan vind ik het niet leuk
Mensen die jouw genialiteit niet doorzien kan ik echt niet serieus nemenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Al wist mijn wiskundeleraar mijn moeder ooit te vertellen dat ik eens moest stoppen met domme vragen stellen met mij ernaast.
Kan ik het helpen dat hij mijn geweldige grappen niet begreep.
Engelsquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Wauw, kon dat?quote:
Oh, niks voor mij denk ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel emotioneel vaak ja![]()
Maar dat is mooi
Havo -> vmboquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wauw, kon dat?
[..]
Oh, niks voor mij denk ik.
Ik hou alleen van emotioneel zoals bij dat programma waar geadopteerde mensen hun ouders gaan zoeken ofzo
hahahaha shit, dat is waar ook hahaquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:58 schreef Fok-it het volgende:
De pauze als leukste vak opschrijven op profielsites
Wiskundequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Tekenen vond ik ook stom, ik kan voor geen meter tekenenquote:
Dat was nog op het vmbo ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen die jouw genialiteit niet doorzien kan ik echt niet serieus nemen
Gelukkig heb je dit forum als uitlaatklep
Heb jij gelukquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Havo -> vmbo![]()
. En nu ga ik weer havo doen zonder wiskunde
Deed ik ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:58 schreef Fok-it het volgende:
De pauze als leukste vak opschrijven op profielsites
dquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Deed jij hier ook actief aan mee ja?
[..]
Ja ik hield mezelf altijd wel stil eigenlijk en braaf dus ik heb daar geen medeschuld aan.
En als 12-jarigequote:
Sowieso en lijmballetjes draaienquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:00 schreef Crack_ het volgende:
Deden jullie ook op de basisschool je hele handen onder 't lijm en dan kon je dat in de les er zo af pulken?!![]()
Ik gun jou al mijn wiskunde in mijn leven. Puur omdat het jou gelukkig maakt en niet omdat ik er zelf een hekel aan heb vanzelfsprekendquote:
Lijm snuiven en dan denken dat je stoned was.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:00 schreef Crack_ het volgende:
Deden jullie ook op de basisschool je hele handen onder 't lijm en dan kon je dat in de les er zo af pulken?!![]()
Lijm snuiven ook trouwnesquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben aanhanger van het totale mens-principe. Jij past daardoor perfect in mijn ideale samenleving.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was nog op het vmbo ookWalgelijk volk op deze wereld gelukkig heb ik jou nog.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijm snuiven en dan denken dat je stoned was.
kkquote:
Zo leukquote:
quote:
Echt? wtfquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat aardig van je.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun jou al mijn wiskunde in mijn leven. Puur omdat het jou gelukkig maakt en niet omdat ik er zelf een hekel aan heb vanzelfsprekend
Toen maar snel op drank overgegaan in 2e.quote:
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo leuk. Zou zo weer zo'n flesje kopen alleen daarom
[..]
[..]
Echt? wtf
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Godverquote:
Dacht ik ook.. misscihen is dat wat ze je wijs willen makenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik dacht dat het verplicht was voor de havo maar blijkbaar niet
Je moet het ook echt interessant vinden. Ik ga het studeren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar had ik echt een hekel aanaltijd van die toetsjes van 2 paragrafen en dan falen
CU2quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als 12-jarige
seks of alcoholl?
Alcohol na de seks
Wat voelde je je een baas
In mijn ene jaar vmbo had ik een aanwezigheid van 30%quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:02 schreef Etsu het volgende:
In m'n eerste jaar vmbo ben ik zo'n 70x eruit gestuurd![]()
waarvan 65x bij biologie omdat ik nooit luisterde of de docent voor oude pad uitmaakte
wtfquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:02 schreef Etsu het volgende:
In m'n eerste jaar vmbo ben ik zo'n 70x eruit gestuurd![]()
waarvan 65x bij biologie omdat ik nooit luisterde of de docent voor oude pad uitmaakte
Daar zaten echt veel sletjes op trouwensquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja baas was dat. Net als TMF chat online enz
Ik had ook nog een Kindertent websitequote:Op woensdag 2 juli 2014 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja baas was dat. Net als TMF chat online enz
Ik was 14, laat mequote:Op woensdag 2 juli 2014 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wtf
Heb jij geen fatsoensnormen vanuit huis meegekregen?
En Lycosquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zaten echt veel sletjes op trouwens
Kindertent ken ik ook nog wel jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik had ook nog een Kindertent website
Bedoel je niet Xeno?quote:
Haha ik weet crack! Maar ik mag niet meer op mijn oude middelbare havo doen omdat ik was afgestroomd en ze er geen vertrouwen in hadden met het aan te bieden vakkenpakket van die school. Hoorde ik pas op het einde van vmbo 4 toen ik examen ging doen, toen maar snel een mbo uitgekozen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dacht ik ook.. misscihen is dat wat ze je wijs willen maken.
Ik las trouwens dat jij geen vavo kon doen omdat je nog geen 18 bent toch? Maar daar is een regeling voor he. De rutte-regeling heet ie. Zo heb ik het toen gedaan.. maar misschien was dat ook uitzondering omdat ik juist versneld ging doen vanwege hoge cijfers en alles. Maar je kunt het nog proberen?
Of is dit te laat?
Met die labrador?quote:
Haha moest even kijken wat je bedoeld maar ja. Lycos is wel goed getypt zie ik nuquote:
Ik krijg de indruk dat jij uit een verscheurd gezin komt met een moeder die niet naar je omkeek en een vader die je verliet. Dit heeft zodanige invoed gehad op jouw gedrag dat jij 'de maatschappij' als boosdoener ziet en je onvrede uit tegen het openbaar gezag.quote:
Ooooooooooh okquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha ik weet crack! Maar ik mag niet meer op mijn oude middelbare havo doen omdat ik was afgestroomd en ze er geen vertrouwen in hadden met het aan te bieden vakkenpakket van die school. Hoorde ik pas op het einde van vmbo 4 toen ik examen ging doen, toen maar snel een mbo uitgekozen.
Ze weigeren mij uit te besteden en een andere middelbare nam mij wél aan omdat mijn cijferlijst gewoon super goed was. Dus vavo is onnodig.
Samen met Sof tochquote:
Half wel, ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat jij uit een verscheurd gezin komt met een moeder die niet naar je omkeek en een vader die je verliet. Dit heeft zodanige invoed gehad op jouw gedrag dat jij 'de maatschappij' als boosdoener ziet en je onvrede uit tegen het openbaar gezag.
Klopt dit enigszins?
Dr. Philly in da house.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat jij uit een verscheurd gezin komt met een moeder die niet naar je omkeek en een vader die je verliet. Dit heeft zodanige invoed gehad op jouw gedrag dat jij 'de maatschappij' als boosdoener ziet en je onvrede uit tegen het openbaar gezag.
Klopt dit enigszins?
We mochten in de pauze niet buiten het hek hangen, wat deed ik?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Stiekem weggaan van school in 1e pauze, mooie tijd.
Ja, zuurquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vuile hoeren overal1 jaar tijd mee verloren, 2 jaar door eigen doen
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben aanhanger van het totale mens-principe. Jij past daardoor perfect in mijn ideale samenleving.
Paxcon leest mensen hun persoonlijkheden en achtergronden zeer bekwaam aan de hand van ons postgedrag merk ik welquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klopt dit enigszins?
Ik ben erg goed in het analyseren van mensen, al zeg ik het zelf.quote:
Ik ging gewoon altijd naar huis of naar maatjes gamen of voetballen op pleintje toch.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
We mochten in de pauze niet buiten het hek hangen, wat deed ik?altijd corvee.
Analyseer mij eensquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben erg goed in het analyseren van mensen, al zeg ik het zelf.
Etsu heeft liefde in z'n leven nodig, dan komt hij wel weer op het rechte pad
Paxje, ik verloor net 5-0quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat zei hij tegen je? Joden lopen altijd wegquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Rennen, ik was dat moment net een jood.
nee hij was oud maar volgende dag wel commentaar volgende dagquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zei hij tegen je? Joden lopen altijd weg
Jou ken ik nog onvoldoende om je te kunnen doorgronden. Misschien kan ik jou in de toekomst nog een keer verblijden met een grondige analyse.quote:
Nou, begin maar eens met geven ipv mij altijd af te kraken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iedereen heeft liefde nodig, dus die is wel erg makkelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ging gewoon altijd naar huis of naar maatjes gamen of voetballen op pleintje toch.
Maar was een keer telefoon en portomonee vergeten in kluisje toen ik al naar huis was in 1e pauze. Moest ik sneaky school weer in om op te halen kwam ik mentor tegen.
Ging ik wegrennen.
Ik proef hier een stukje onverwerkt verdriet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, begin maar eens met geven ipv mij altijd af te kraken.
Jammer dat je twijfelt aan mijn kwaliteiten en oprechtheidquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Iedereen heeft liefde nodig, dus die is wel erg makkelijk.
En hoe smaakt het?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik proef hier een stukje onverwerkt verdriet.
[..]
Jammer dat je twijfelt aan mijn kwaliteiten en oprechtheid
Het deed me behoorlijk pijn toen je voor N. koos ipv voor mij, inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Als je mij kunt doorgronden praten we verder.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Ik luisterde op de middelbare school nog veel dromerige dance muziek ook. Dat is ook een beetje geëscaleerd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
niet kempi luisteren op speaker op middelbare school
Toen ik een 6 had voor wiskunde hing ik bijna de vlag uit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
Weet ook nog wel toen een autistische jongen zijn rapport kreeg hij helemaal liep te janken in de aula omdat hij een 6je had gekregen voor een vak
Ik had in 1e 2 6enquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
Weet ook nog wel toen een autistische jongen zijn rapport kreeg hij helemaal liep te janken in de aula omdat hij een 6je had gekregen voor een vak
Oja, rapporten. Leuk was dat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen ik een 6 had voor wiskunde hing ik bijna de vlag uit.
Je bent wel oké hoor.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oja, rapporten. Leuk was dat.
Had voor alle vakken wel een voldoende (al deed ik geen reet) uiteindelijk, maar we werkten ook aan V's, O's, en G's voor huiswerk, inzet, houding etc. Bij 'houding' voor alle vakken een O.
Ik merkte dat jij op dat moment genoeg liefde genoot van andere mensen. Een overdaad aan liefde kan niet goed zijn. Dan ga je naast je schoenen lopen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het deed me behoorlijk pijn toen je voor N. koos ipv voor mij, inderdaad.
Haha.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook
Ik werd elke periode gebeld door mijn mentrix `Ja Stefan, schrik niet, maar je staat een 3 gemiddeld
En als ik te laat de wiskunde les binnen kwam `Nou je hoeft geen briefje te halen, want je krijgt al genoeg straf als je je cijfer terug ziet''
Dat is nogal een understatement.quote:
Pff lekker makkelijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha.
Ik had één keer serieus een soort black out tijdens een proefwerk. Dat proefwerk mocht ik overdoen en toen had ik een 8. Daarna nooit meer een 8 gehaald voor wiskunde.
Ik mocht dat proefwerk maken in een stil kantoortje in plaats van een drukke klas. Serieus, dat was zoveel fijner.quote:
altijd beefen met moslims tijdens levensbeschouwingquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:15 schreef Fok-it het volgende:
Religie
Discussies over het geloof houden met gristelijke mede-leerlingenKuch Geiten
Mooie tijden
Jij had altijd moslim-vrienden toch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
altijd beefen met moslims tijdens levensbeschouwing
Bij ons ging iedereen alleen de Islam afzeiken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:15 schreef Fok-it het volgende:
Religie
Discussies over het geloof houden met gristelijke mede-leerlingenKuch Geiten
Mooie tijden
inshallahquote:
Oh, concentratie en heel veel T (twijfelachtig) bedoelde ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat het niets is veranderd tegenwoordig als ik zo verhalen van Pax hoor over hoe ik me gedraag in de colleges![]()
Kun je mij leren hoe ik een bomgordel moet maken?quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je mij leren hoe ik een bomgordel moet maken?
Ik stuur je wel een handleiding. Xxxquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je mij leren hoe ik een bomgordel moet maken?
Mijn dank is groot.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een handleiding. Xxx
En nu?quote:
Geen echte moslims dan.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik kan jouw pener niet tillen met mijn versleten ruggetje
Oh meeste moslims die ik kende zijn niet zo streng in de leer, in ieder geval toentertijd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen echte moslims dan.
Of geen echt vrienden, mijn moslimbroeders zouden nooit accepteren als ik zou drinken en ze weten.
Is haram.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Op festivals bij de pisbakken vragen of je ze moet helpen
Ik ben volgens mij stiekem echt homo.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
Moet gewoon koken om de maand rond te komen door al dat gokken wat een armoe.
En dan nog samen met een vriend ook he. Sta je met zijn tweeën in iemands nek.quote:
Niet gewend man gelukkig nasi a la johannes en vandaag macaroni dus dan is het wel ok.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
Wees blij dat je nog kan etenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
kun je niet invriezen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet gewend man gelukkig nasi a la johannes en vandaag macaroni dus dan is het wel ok.
Kan ook niet voor 2 dagen zelfde eten dus elke keer halve pan weggooien
Is die vraag wel eens positief beantwoord?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan nog samen met een vriend ook he. Sta je met zijn tweeën in iemands nek.
Ik heb heel veel zin in een festival.
Ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is die vraag wel eens positief beantwoord?
Ja. Helaas ben ik dan wel weer zwak genoeg het niet daadwerkelijk uit te voeren. Zelfs dronken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is die vraag wel eens positief beantwoord?
ja of bestellen of pizzattje toch #viesluiquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Lust ik niet man.
Kook jouw meisje elke avond zeker voor je?
Waaromquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja of bestellen of pizzattje toch #vieslui
vind invriezen ook minder inderdaad.
Maar had laatst zelf gekookt, spaghetti man
Dat kan niet want ik heb nog maar 102k posts.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als ik voor elke ongeloofwaardige post van jou een euro kreeg was ik miljonair
Omg chinees van de vorige dag opwarmenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zou je nasi weggooien. Invriezen is inderdaad minder maar dat blijft echt wel even goed in de koelkast. Nasi wordt juist lekkerder als je het een tweede keer opwarmt (In een pan)
paxcon is 12quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakt hem meteen de jongste user in deze topic denk ik
Oh... Als het zelfs dronken niet lukt moet je wel echt hetero zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Helaas ben ik dan wel weer zwak genoeg het niet daadwerkelijk uit te voeren. Zelfs dronken.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
O.a., ja. Hij is zijn levenscrisis aan het vertellen via DM en ik word een beetje moe van.
Als iedereen zijn eten maar gaat invriezen kan johannes ook wel stoppen met die topics natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zou je nasi weggooien. Invriezen is inderdaad minder maar dat blijft echt wel even goed in de koelkast. Nasi wordt juist lekkerder als je het een tweede keer opwarmt (In een pan)
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik heb nog maar 102k posts.
Dit gelooft echt niemandquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
O.a., ja. Hij is zijn levenscrisis aan het vertellen via DM en ik word een beetje moe van.
Wel eens in een berm wakker geworden?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Helaas ben ik dan wel weer zwak genoeg het niet daadwerkelijk uit te voeren. Zelfs dronken.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij snapt het.
[..]
Jouw leven? Inderdaad, nu ik al die DM's lees, ja.Wat een verhaal zeg.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij snapt het.
[..]
Jouw leven? Inderdaad, nu ik al die DM's lees, ja.Wat een verhaal zeg.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel eens in een berm wakker geworden?
Ik welquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:35 schreef Etsu het volgende:
Pax, kan jij je voorstellen dat heel wat users jaloers op je zijn dat je met mij hebt gemeet en zij niet?
Ik voel alleen maar rillingen over mijn lijf lopen als ik denk aan een meet tussen onsquote:
Nee, wel dat ze medelijden hebbenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:35 schreef Etsu het volgende:
Pax, kan jij je voorstellen dat heel wat users jaloers op je zijn dat je met mij hebt gemeet en zij niet?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik voel alleen maar rillingen over mijn lijf lopen als ik denk aan een meet tussen ons
Aww, jouw tijd komt wel.quote:
Ik doe maar alsof ik dit niet gelezen heb.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik voel alleen maar rillingen over mijn lijf lopen als ik denk aan een meet tussen ons
Waarom ging je dan vorige week bij me zitten? Ik dwong je nergens naartoe ofzo hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, wel dat ze medelijden hebben
en terecht
Af en toe doe ik jou graag een plezierquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom ging je dan vorige week bij me zitten? Ik dwong je nergens naartoe ofzo hoor.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
Hij kan echt heel bizar wartaal lullen als hij wat biertjes op heeft.
En ik kan het weten.
2x meegemaakt.
Inderdaad, ik voel dat we een hechte, sterke band hebben en het feit dat jij een andere richting doet, helpt ook niet echt en wordt mijn (en jouwe natuurlijk) gemis met de dag groter.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Af en toe doe ik jou graag een plezier
Uit je manier van posten merk ik namelijk dat je niet zonder me kan
Dit jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
Je ziet aan alles dat Etsu verliefd isWat schattig
Echt hequote:Op woensdag 2 juli 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
Je ziet aan alles dat Etsu verliefd isWat schattig
Welquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel
1x in De Pintelier en 1x op FB chat toen jij allemaal 'safjndfajsdnv' 'asdkasfnsdJV' met foto's zat te sturen.
Heb het gesprek nog.
Ik ben blij dat je uit m'n buurt gaatquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inderdaad, ik voel dat we een hechte, sterke band hebben en het feit dat jij een andere richting doet, helpt ook niet echt en wordt mijn (en jouwe natuurlijk) gemis met de dag groter.
Kanon?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee hoor
Gister nog bij johannes wat halve liters weggetikt
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel
1x in De Pintelier en 1x op FB chat toen jij allemaal 'safjndfajsdnv' 'asdkasfnsdJV' met foto's zat te sturen.
Heb het gesprek nog.
Dat is smerig manquote:
Zit zo`n kkvieze nasmaak aan hequote:
Jij bent echt te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Paxcon zijn cola nog met mijn leven mogen beschermen. Een knappe jongen zoals hij is gegarandeerd een slachtoffer voor de homo's.
Zie Etsu
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Paxcon zijn cola nog met mijn leven mogen beschermen. Een knappe jongen zoals hij is gegarandeerd een slachtoffer voor de homo's.
Zie Etsu
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je uit m'n buurt gaatDit moet je niet persoonlijk opvatten, ook al is dat het wel
Dude, FB chat verwijdert nooit chats.quote:
Kan wle.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dude, FB chat verwijdert nooit chats.
Drink jij ofzo?quote:
Inso gaat je hier een emogif voor gevenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt hoor één keer een slok genomen moest ik serieus overgeven
inso welquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso gaat je hier een emogif voor geven
nee hoor vind het ook niet superlekker ofzoquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso gaat je hier een emogif voor geven
speaking of the devilquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee hoor vind het ook niet superlekker ofzo
Oh dacht dat je dat zei laatst, met lekker weer dit datquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee hoor vind het ook niet superlekker ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |