SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascinationAlles dankzij God en alles op eigen kracht
is dat dat programma dat je moet lopen bij bepaalde dingenquote:
Ja? Ik ken het eingelijk niet..quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja eens.
Sommige popi jopi shit is trouwens best leuk hoor,
Over de streep is mooi programma
Jepquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is dat dat programma dat je moet lopen bij bepaalde dingen
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is dat dat programma dat je moet lopen bij bepaalde dingen
Moet je eens kijken. Echt tofquote:
mn broertje had toen popi jopie amerikanen op school moest ie dat ook doenquote:
Ik ook hoor. Al wist mijn wiskundeleraar mijn moeder ooit te vertellen dat ik eens moest stoppen met domme vragen stellen met mij ernaast.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:56 schreef Paxcon het volgende:
Wat zijn jullie naar zeg
Wij hielpen nieuwe docenten
Gymquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Wat vonden jullie het minst leuke vak op de middelbare dan?
Techniek denk ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Wat is het voor iets?quote:
Wiskunde.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Deed jij hier ook actief aan mee jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heeft mijn klas met zowel een lerares Engels als een lerares Natuurkunde gedaan. Wat waren we een rot klas.
Ja ik hield mezelf altijd wel stil eigenlijk en braaf dus ik heb daar geen medeschuld aan.quote:
Vrijwel alles was kut qua vakkenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Wiskundequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Het is wel emotioneel vaak jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is het voor iets?
Is het drama en gehuil? Want dan vind ik het niet leuk
Mensen die jouw genialiteit niet doorzien kan ik echt niet serieus nemenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Al wist mijn wiskundeleraar mijn moeder ooit te vertellen dat ik eens moest stoppen met domme vragen stellen met mij ernaast.
Kan ik het helpen dat hij mijn geweldige grappen niet begreep.
Engelsquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Wauw, kon dat?quote:
Oh, niks voor mij denk ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel emotioneel vaak ja![]()
Maar dat is mooi
Havo -> vmboquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wauw, kon dat?
[..]
Oh, niks voor mij denk ik.
Ik hou alleen van emotioneel zoals bij dat programma waar geadopteerde mensen hun ouders gaan zoeken ofzo
hahahaha shit, dat is waar ook hahaquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:58 schreef Fok-it het volgende:
De pauze als leukste vak opschrijven op profielsites
Wiskundequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Tekenen vond ik ook stom, ik kan voor geen meter tekenenquote:
Dat was nog op het vmbo ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen die jouw genialiteit niet doorzien kan ik echt niet serieus nemen
Gelukkig heb je dit forum als uitlaatklep
Heb jij gelukquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Havo -> vmbo![]()
. En nu ga ik weer havo doen zonder wiskunde
Deed ik ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:58 schreef Fok-it het volgende:
De pauze als leukste vak opschrijven op profielsites
dquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Deed jij hier ook actief aan mee ja?
[..]
Ja ik hield mezelf altijd wel stil eigenlijk en braaf dus ik heb daar geen medeschuld aan.
En als 12-jarigequote:
Sowieso en lijmballetjes draaienquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:00 schreef Crack_ het volgende:
Deden jullie ook op de basisschool je hele handen onder 't lijm en dan kon je dat in de les er zo af pulken?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |