Ik luisterde op de middelbare school nog veel dromerige dance muziek ook. Dat is ook een beetje geëscaleerd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
niet kempi luisteren op speaker op middelbare school
Toen ik een 6 had voor wiskunde hing ik bijna de vlag uit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
Weet ook nog wel toen een autistische jongen zijn rapport kreeg hij helemaal liep te janken in de aula omdat hij een 6je had gekregen voor een vak
Ik had in 1e 2 6enquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
Weet ook nog wel toen een autistische jongen zijn rapport kreeg hij helemaal liep te janken in de aula omdat hij een 6je had gekregen voor een vak
Oja, rapporten. Leuk was dat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen ik een 6 had voor wiskunde hing ik bijna de vlag uit.
Je bent wel oké hoor.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oja, rapporten. Leuk was dat.
Had voor alle vakken wel een voldoende (al deed ik geen reet) uiteindelijk, maar we werkten ook aan V's, O's, en G's voor huiswerk, inzet, houding etc. Bij 'houding' voor alle vakken een O.
Ik merkte dat jij op dat moment genoeg liefde genoot van andere mensen. Een overdaad aan liefde kan niet goed zijn. Dan ga je naast je schoenen lopen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het deed me behoorlijk pijn toen je voor N. koos ipv voor mij, inderdaad.
Haha.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook
Ik werd elke periode gebeld door mijn mentrix `Ja Stefan, schrik niet, maar je staat een 3 gemiddeld
En als ik te laat de wiskunde les binnen kwam `Nou je hoeft geen briefje te halen, want je krijgt al genoeg straf als je je cijfer terug ziet''
Dat is nogal een understatement.quote:
Pff lekker makkelijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha.
Ik had één keer serieus een soort black out tijdens een proefwerk. Dat proefwerk mocht ik overdoen en toen had ik een 8. Daarna nooit meer een 8 gehaald voor wiskunde.
Ik mocht dat proefwerk maken in een stil kantoortje in plaats van een drukke klas. Serieus, dat was zoveel fijner.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |