https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Nee, het is hier oersaai zonder jouquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:40 schreef roislecxe het volgende:
Ach wegjagen. Goed is goed toch wel he.
yep, en bitcoin is slecht slecht slecht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:40 schreef roislecxe het volgende:
Ach wegjagen. Goed is goed toch wel he.
Draper heeft al aangegeven om al die Silkroad coins aan te wenden om BTC van de grond te krijgen in derdewereldlandenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:40 schreef Maxbet het volgende:
Persco over 20 minuten: http://new.livestream.com/draperuniversity/bitcoin-auction
lees even twee post omlaag, wil je.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:42 schreef roislecxe het volgende:
Zullen we met zn allen een TR maken nu dan? Misschien dat ie dan voorlopig even weg blijft. Of wil iemand dat stuk verdriet houden?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:52 schreef roislecxe het volgende:
Wie zit VOOT weer te crashen![]()
Oh hoewel... misschien kan ik wel een beetje bijkopen trouwens
Quote mij eens niet stuk verdriet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:54 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
regel no. 1 : do not get high on your own supply. Just saying.
{vriendelijke waarschuwing, zeg maar, wat een agressie hier
SC staat voor slowchat, dat wordt op meerdere boards op Fok gewoon toegestaan in centrale SC-topics, niet alleen bij ONZ. Dus neen, we hoeven niet met onze slowbaggerchat in ONZ aan de slag, want dat mag hier gewoon in AEX, na het sluiten van het tijdelijke BIT board + kicken van dit SC-topic naar AEX.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:43 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
lees even twee post omlaag, wil je.
slowbaggerchat is in ONZ, ga je gang.
Post op het roislexe forum.quote:
Sorry, ik ben ook ingestapt op 1400quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:52 schreef roislecxe het volgende:
Wie zit VOOT weer te crashen![]()
Oh hoewel... misschien kan ik wel een beetje bijkopen trouwens
Vind ik prima, maar probeer niet iedereen met een andere mening te kicken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
SC staat voor slowchat, dat wordt op meerdere boards op Fok gewoon toegestaan in centrale SC-topics, niet alleen bij ONZ. Dus neen, we hoeven niet met onze slowbaggerchat in ONZ aan de slag, want dat mag hier gewoon in AEX, na het sluiten van het tijdelijke BIT board + kicken van dit SC-topic naar AEX.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:59 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Pas mijn quotes niet aan, schat.
ik niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:58 schreef Maxbet het volgende:
Wie zou zijn cold storage aan Coinbase toevertrouwen?
http://blog.coinbase.com/(...)orage-wallets-vaults
Ik heb een buy op 1300 gezet voor de zekerheid. Ik wil er nog best een paar extra, maar niet te duur. De andere heb ik onder de 1000 dus mwa...quote:
Ik besef dat je meent alles te kunnen maken, zelfs in deze baggerslowchat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]![]()
Quote mij eens niet stuk verdriet.
Waar kick ik anderen dan met een andere mening? Iedereen hier gebruikt dit topic waar het voor bedoeld is, namelijk slowchat omtrent cryptocurrency. Dat jij dat niet vindt kunnen omdat we maar fraudeurs zouden zijn, ponzi schemes in stand houden en wat niet meer mag je best vinden. Maar ga niet continu verkondigen dat we weg moeten wezen want slowchat is verboden in AEX. Het feit dat dit topic nu in AEX staat maakt dat je daarmee ongelijk hebt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:58 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Vind ik prima, maar probeer niet iedereen met een andere mening te kicken.
We are not in kansas anymore, toto.
Nee hoor, ik slowchat gewoon mee. Maar dat sommige users dat niet leuk vinden omdat dat hun commerciele belangen niet zint, is niet mijn probleem, eerlijkgezegd. Wel de win voor andere users die meelezen. Jullie moeten vooral niet wegwezen, jullie zijn de allerbeste waarschuwing tegen tegen alles wat ik niet in de mond heb genomen, maar jij welquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waar kick ik anderen dan met een andere mening? Iedereen hier gebruikt dit topic waar het voor bedoeld is, namelijk slowchat omtrent cryptocurrency. Dat jij dat niet vindt kunnen omdat we maar fraudeurs zouden zijn, ponzi schemes in stand houden en wat niet meer mag je best vinden. Maar ga niet continu verkondigen dat we weg moeten wezen want slowchat is verboden in AEX. Het feit dat dit topic nu in AEX staat maakt dat je daarmee ongelijk hebt.
Hou jij je eens gewoon in, met je constante gebash op iedereen. Het enige wat je hier al weken aan het doen bent is de hele sfeer vergallen en op iedereen commentaar hebben. Als je zo graag wilt baggeren ga je lekker naar ONZ SC, daar kunnen ze het vast waarderen. Met jouw constante gebash op bitcoin hebben wij niks te maken, er zullen altijd anderen zijn die een andere mening dan de jouwe hebben, als je dat niet aankan donder je gewoon op van FOK! en ga je lekker eens naar buiten, echte mensen ontmoeten. Ik heb topics van je gelezen waar je gewoon serieus kan reageren, het probleem van die topics is dat je niet voor rede vatbaar bent en iedereen gaat bashen die het niet met je eens is. In mijn ogen ben jij een onzeker triest mannetje van 14 jaar oud die het heerlijk vind om normaal denkende mensen te irriteren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:02 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik besef dat je meent alles te kunnen maken, zelfs in deze baggerslowchat.
Maar, do you reel lucky, punk?
Plaats je de quote?Of is dat te moeilijk ?
Mag, he, is je niet kwaliijk te nemen
Ik ben buitengewoon voor rede vatbaar, en binnen AEX is er anders dan BIT zowaar ruimte voor een zinvolle discussie.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou jij je eens gewoon in, met je constante gebash op iedereen. Het enige wat je hier al weken aan het doen bent is de hele sfeer vergallen en op iedereen commentaar hebben. Als je zo graag wilt baggeren ga je lekker naar ONZ SC, daar kunnen ze het vast waarderen. Met jouw constante gebash op bitcoin hebben wij niks te maken, er zullen altijd anderen zijn die een andere mening dan de jouwe hebben, als je dat niet aankan donder je gewoon op van FOK! en ga je lekker eens naar buiten, echte mensen ontmoeten. Ik heb topics van je gelezen waar je gewoon serieus kan reageren, het probleem van die topics is dat je niet voor rede vatbaar bent en iedereen gaat bashen die het niet met je eens is. In mijn ogen ben jij een onzeker triest mannetje van 14 jaar oud die het heerlijk vind om normaal denkende mensen te irriteren.
En nou donder op uit deze SC en ga buiten mensen irriteren, eens kijken of je dan nog steeds zo stoer bent.
ja, twee inhoudelijke regels is verrotte moeilijk.quote:
Roislexe munt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:21 schreef roislecxe het volgende:
Welke munt is trouwens gepumpt op Mintpal
Hier ook, niet te volgen zoquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Echo, echo, of ligt dat aan mijn boxjes?
AUR is 300% omhoog gegaanquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:21 schreef roislecxe het volgende:
Welke munt is trouwens gepumpt op Mintpal
ja, toen ik het typte wist ik dat mijn English gebrekkig wasquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:23 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
ja, toen ik het typte wist ik dat mijn English gebrekkig was
Met al die onzin die je hier post lijkt mij dat zeker niet het geval, het enige wat je hier doet is commentaar geven op alles wat met bitcoin en cryptocurrencies in het algemeent te maken heeft en iedereen uit deze SC die ermee te maken heeft. Je blijft volhouden dat het hier vooral over bagger gaat, terwijl dit zeker niet het geval is. Het is je al meerdere keren gezegd hoe anderen erover denken en wat hun mening daarover is, toch blijf je stug volhouden dat wij met onzin bezig zijn en dat het niks dan hete lucht is. Als je er zo over denkt ben ik er niet om je aan te vallen, ik respecteer je mening en vind het prima dat er mensen zijn die er zo over denken. Als je het niet bevalt hoe wij denken open je er een topic over, wat je dus gedaan hebt, en ga je daar een discussie voeren. Wat denk je op te lossen met dat constante gebagger hier, in een topic vol met cryptocurrency-traders?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:16 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik ben buitengewoon voor rede vatbaar, en binnen AEX is er anders dan BIT zowaar ruimte voor een zinvolle discussie.
Dat jullie (buiten 1 enkele uitzondering) liever binnen jullie eigen parochie blijven, en fijn elke buitenwereld negeren, kan ik niet helpen. Ik kan je alleen zeggen dat het niet werkt om te bukken, en bovendien zeggen dat
als jullie geen enkele discente opinie dulden, moet je fijn buiten elk discussieforum blijven.
Als volwassen niet veertienjarige zelfstandig buiten een inrichting-met-wifi levende kan ik je zeggen dat
a. je met dit soort agressieve bluf niet scoort buiten je eigen goegemeente (en dat is 75% van het probleem, en laat ik me niet verleiden tot commentaar op je levenssituatie, noch je leeftijd);
b. het lullig van een echt discussie forum is dat er altijd mensen zijn die een andere mening hebben dan de jouwe. Leer er mee leven. Beter nog, leer ervan. De horror!
c. ik ben ontzettend stoer. Om alle redenen die je het niet bent.
En dit zegt genoeg...quote:c. ik ben ontzettend stoer. Om alle redenen die je het niet bent.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Natigheid. Hij duidelijk praat altijd en erge slim.
Spreek voor jezelf, ik ben heul geen traderquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:24 schreef Nattekat het volgende:
een topic vol met cryptocurrency-traders?
Heb je je NMC nog vast?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik ben heul geen trader
Hoe gaat het met je DOGE?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je post hier bijna nooitquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik weet niet of je beseft waar je bent.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met al die onzin die je hier post lijkt mij dat zeker niet het geval, het enige wat je hier doet is commentaar geven op alles wat met bitcoin en cryptocurrencies in het algemeent te maken heeft en iedereen uit deze SC die ermee te maken heeft. Je blijft volhouden dat het hier vooral over bagger gaat, terwijl dit zeker niet het geval is. Het is je al meerdere keren gezegd hoe anderen erover denken en wat hun mening daarover is, toch blijf je stug volhouden dat wij met onzin bezig zijn en dat het niks dan hete lucht is. Als je er zo over denkt ben ik er niet om je aan te vallen, ik respecteer je mening en vind het prima dat er mensen zijn die er zo over denken. Als je het niet bevalt hoe wij denken open je er een topic over, wat je dus gedaan hebt, en ga je daar een discussie voeren. Wat denk je op te lossen met dat constante gebagger hier, in een topic vol met cryptocurrency-traders?
Als je zelf in je eigen topic zou reageren als iemand met een antwoord op je domme vraag komt, dan hoef je hier niet eens te zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:26 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik weet niet of je beseft waar je bent.
Maar dit is een discussieforum, en nope je gaat mij niet monddood maken, al helemaal niet zonder inhoudelijike argumenten.
Open er een topic open, dat zou een uniekum zijn, maar wel een bijdrage aan dit forum. Serieus. Want denken jullie pumpers er mee te bereiken door voor eigen parochie te blijven preken? Komop, out to the open?
Ik snap al waar het vandaan kwam, twee tabs open met dezelfde persco levert echo op lolquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik snap al waar het vandaan kwam, twee tabs open met dezelfde persco levert echo op lol
ik weet niet of ik je haat of liefhebquote:
Iedereen heeft mij liefquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:28 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
ik weet niet of ik je haat of liefhebtouché. In het kwadraat.
Ik zal maar eens herhalen wat ik hierboven heb gezegd: dat jij een andere mening hebt, prima, dat je erover wilt discusseren in een eigen topic is ook prima, maar datgene wat mij en zeker ook de rest enorm irriteert is dat gebagger van je. Hoe wil je dat een discussie noemen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:26 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik weet niet of je beseft waar je bent.
Maar dit is een discussieforum, en nope je gaat mij niet monddood maken, al helemaal niet zonder inhoudelijike argumenten.
Open er een topic open, dat zou een uniekum zijn, maar wel een bijdrage aan dit forum. Serieus. Want denken jullie pumpers er mee te bereiken door voor eigen parochie te blijven preken? Komop, out to the open?
wat ben je dan nog wel?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Beetje, ja. Maar al niet om te traden. Weet eigenlijk heul niet wat de prijs doet/heeft gedaan.quote:
Qua prijs dramatisch. Qua hilariteit primaquote:
Maarruh... ook toen je tijd te over had deed je niet echt traden he. Waarom eigenlijk niet?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Beetje, ja. Maar al niet om te traden. Weet eigenlijk heul niet wat de prijs doet/heeft gedaan.
[..]
Qua prijs dramatisch. Qua hilariteit prima
Ben nooit een trader geweestquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maarruh... ook toen je tijd te over had deed je niet echt traden he. Waarom eigenlijk niet?
Heb je al een discussie in deze reeks waargenomen dan? WTF! ?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal maar eens herhalen wat ik hierboven heb gezegd: dat jij een andere mening hebt, prima, dat je erover wilt discusseren in een eigen topic is ook prima, maar datgene wat mij en zeker ook de rest enorm irriteert is dat gebagger van je. Hoe wil je dat een discussie noemen?
Je bent jezelf constant aan het tegenspreken.
Je bent toch vooral mod geweest. Ter bevordering van de discussie enzoquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ben nooit een trader geweest
Is niks voor mij ook. Beetje kleine coins minen omdat er belofte in zit is tof maar daar houdt het ook wel op.
De technische dingen zijn veel leuker voor mij, en Doge
Yep aan hilariteit geen gebrek. Elke dag weer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Beetje, ja. Maar al niet om te traden. Weet eigenlijk heul niet wat de prijs doet/heeft gedaan.
[..]
Qua prijs dramatisch. Qua hilariteit prima
Een persiflage op de stropdasquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh.. welnu..
[ afbeelding ]
Ter vermaeck dan
Waarom zouden we mensen moeten overtuigen? Ik ben geen crypto-reli-fundamentalist o.i.d. met zendingsdrang. Mensen moeten voor zichzelf bepalen of ze BTC kopen, altcoins gaan minen of traden met beide. Als ze het cryptocurrency concept links willen laten liggen > prima. Ik ga ze niet overhalen, ze moeten er zelf in willen stappen en/of handelen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:32 schreef crashbangboom het volgende:
Komaan, en alle mensen in dit topic, overtuig. ipv mensen af te plassen, in jezelf gekeerd te posten, en vooral proberen elke andere mening te bannen.
Kettingbrieven ook niet. Of, wacht....quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een persiflage op de stropdas.
Die dingen zijn ook echt niet meer van deze tijd.
Prima, dan geef ik mijn mening die ik niet mag geven. Prima, toch?:Mogen mensen bepalen wat ze daarmee doen. Wat is het probleem van de bitheads?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waarom zouden we mensen moeten overtuigen? Ik ben geen crypto-reli-fundamentalist o.i.d. met zendingsdrang. Mensen moeten voor zichzelf bepalen of ze BTC kopen, altcoins gaan minen of traden met beide. Als ze het cryptocurrency concept links willen laten liggen > prima. Ik ga ze niet overhalen, ze moeten er zelf in willen stappen en/of handelen.
Heb je al een bedankje op je uitleg over kansspelbelasting?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waarom zouden we mensen moeten overtuigen? Ik ben geen crypto-reli-fundamentalist o.i.d. met zendingsdrang. Mensen moeten voor zichzelf bepalen of ze BTC kopen, altcoins gaan minen of traden met beide. Als ze het cryptocurrency concept links willen laten liggen > prima. Ik ga ze niet overhalen, ze moeten er zelf in willen stappen en/of handelen.
Je mag elke mening geven die je wilt, maar je moet niet verwachten dat we overal dan ja en amen op zeggen. Iets met agree to disagree moet kunnen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:35 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Prima, dan geef ik mijn mening die ik niet mag geven. Prima, toch?:
In deze reeks? Nee, niet echt. Waarom? Omdat deze reeks daar niet voor bedoeld is. We hebben ruim een half jaar een heel forum gehad waar je al je frustratie kwijt kon en waar er genoeg mensen waren om mee te discusseren. Het probleem van sommigen hier is dat een discussie met jou zinloos is en dat je niet meer serieus te nemen bent na al je gebagger hier.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:32 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Heb je al een discussie in deze reeks waargenomen dan? WTF! ?
Disucssie, je hebt alle kans in AEX
Komaan, en alle mensen in dit topic, overtuig. ipv mensen af te plassen, in jezelf gekeerd te posten, en vooral proberen elke andere mening te bannen.
Ik ben gewend dat jullie nergens op reageren wat niet welgevallig is voor juliie portofolio. Dat vind ik nogal zwakjes.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je mag elke mening geven die je wilt, maar je moet niet verwachten dat we overal dan ja en amen op zeggen. Iets met agree to disagree moet kunnen.
Ben je toch niet goed geinformeerd, waarde katje.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In deze reeks? Nee, niet echt. Waarom? Omdat deze reeks daar niet voor bedoeld is. We hebben ruim een half jaar een heel forum gehad waar je al je frustratie kwijt kon en waar er genoeg mensen waren om mee te discusseren. Het probleem van sommigen hier is dat een discussie met jou zinloos is en dat je niet meer serieus te nemen bent na al je gebagger hier.
Bleef jij maar buiten de inner circle.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:38 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat jullie nergens op reageren wat niet welgevallig is voor juliie portofolio. Dat vind ik nogal zwakjes.
Ik ben ook gewend dat ik jullie nooit buiten jullie interne circle jerk topic zie. Idem in het kwadraat.
Ik ben niet de enige hoor.
Maar de vraag is, wel, oprecht, waarom?
Zal ik het aardig zeggen, wel een grote bek, en dan zo'n aftocht? Komaan. Een heel subforum en publiek ligt voor je open? En dat is oprecht niet flauw bedoeld.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bleef jij maar buiten de inner circle.
bad boys bad boysquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bleef jij maar buiten de inner circle.
Geen touw aan vast te knopen dit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:41 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Zal ik het aardig zeggen, wel een grote bek, en dan zo'n aftocht? Komaan. Een heel subforum en publiek ligt voor je open? En dat is oprecht niet flauw bedoeld.
Waar zou ik over geïnformeerd moeten zijn? Ik heb afgelopen weken jou enkel zien baggeren in dit topic, ik heb je enkel zien bashen op andere users en de eindeloze discussie die ik met jou voer draait op niks uit omdat je maar niet aanneemt wat ik zeg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:38 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ben je toch niet goed geinformeerd, waarde katje.
Goeie uitleg. Top.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:43 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Daar zit geen woord bitcoin tussen hoor.
Ik kom niet buiten mijn interne circle topic? Ben anders ook actief in SES hoor. Waarom zouden we moeten reageren op iets wat niet welgevallig zou zijn voor onze portfolio's? Alsof je op elke reactie een tegenreactie zou moeten geven. Soms lees ik dingen en scroll ik verder zonder er een reactie aan te besteden (positief of negatief voor mijn portfolio for that matter). Anders zou ik bij alles wat ik lees wel een reactie moeten gaan geven en dan ben ik mijn hele dag kwijt aan Fok alleen. Lijkt me geen goed idee. Dus ik pak de dingen eruit waar ik op wil reageren en de rest niet. Das niks nieuws t.o.v. jouw berichten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:38 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat jullie nergens op reageren wat niet welgevallig is voor juliie portofolio. Dat vind ik nogal zwakjes.
Ik ben ook gewend dat ik jullie nooit buiten jullie interne circle jerk topic zie. Idem in het kwadraat.
Ik ben niet de enige hoor.
Maar de vraag is, wel, oprecht, waarom?
Ik weet dat je mensen niet kunt dwingen om te lezen wat er staat, maar vrij naar Lucebert toch: lees wat er staatquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar zou ik over geïnformeerd moeten zijn? Ik heb afgelopen weken jou enkel zien baggeren in dit topic, ik heb je enkel zien bashen op andere users en de eindeloze discussie die ik met jou voer draait op niks uit omdat je maar niet aanneemt wat ik zeg.
Briljante uitleg zelfs. Is niet aan een ieder besteed, dat mag, alle soorten en maten van users.quote:
Dat was om te testen of je wel of geen reactie wilde op wat je eigenlijk probeerde te zeggen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:46 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Briljante uitleg zelfs. Is niet aan een ieder besteed, dat mag, alle soorten en maten van users.
Potverdomme, SES, respectquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik kom niet buiten mijn interne circle topic? Ben anders ook actief in SES hoor. Waarom zouden we moeten reageren op iets wat niet welgevallig zou zijn voor onze portfolio's? Alsof je op elke reactie een tegenreactie zou moeten geven. Soms lees ik dingen en scroll ik verder zonder er een reactie aan te besteden (positief of negatief voor mijn portfolio for that matter). Anders zou ik bij alles wat ik lees wel een reactie moeten gaan geven en dan ben ik mijn hele dag kwijt aan Fok alleen. Lijkt me geen goed idee. Dus ik pak de dingen eruit waar ik op wil reageren en de rest niet. Das niks nieuws t.o.v. jouw berichten.
Welke vraag? Waarom wat? Waarom ik handel in cryptocurrency? Omdat ik het idee heb dat dit net zoals internet ooit begon mogelijkheden heeft en biedt die uit kunnen groeien tot iets anders. Dan neem ik het risico wel om mijn inleg kwijt te zien raken in het worst case scenario. Door aan de zijlijn te staan sta je er maar bij en kijk je er naar. Prima als je het drie keer niets vindt, maar als je het potentieel wel ziet tja, dan is het toch niet vreemd om erin te stappen? Of om op fora met medegenoten erover te babbelen?
Ow jippie, is het morgen weer school:quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat was om te testen of je wel of geen reactie wilde op wat je eigenlijk probeerde te zeggen.
Niet dus![]()
Gewoon het zoveelste nikszeggende trollberichtje waarmee je buitengewoon blij bent dat iemand reageert.
Nah, ik heb je genoeg aandacht gegeven voor vandaag. Veel plezier met de anderen nog even, maar die zullen je ook zo wel weer op de negeermodus ztten zoals altijd want je hebt in al die maanden nog geen enkele zinnige post bijgedragen.
Houdoe
Das geen argument, das gewoon reageren op jouw stelling dat iedereen hier moi inclusief enkel blijft hangen in dit topic en nergens anders. Ik volg nog tig andere topics, maar daar lurk ik meer. Een andere mening toegedaan zijn is net zoals elk andere mening van even vele waarde. Of elke mening dan meteen even waardevol is? Dat hangt er maar net vanaf wie die mening leest, want iedereen vindt iets anders meer of minder waardevolquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:54 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Potverdomme, SES, respectDat is geen argument, dat leren ze je vast ook in SES.
Je bent daarentegen wel een stapje voor op je bitheadtopicgenoten. Yep, prima als je daar internet 3.0 in ziet, en prima als je daar een gok op waagt. Daar kan ik het niet met je oneens over zijn, dat ik high risk/high reward.
Babbelen met medegenoten prima. Maar, buitengewoon oprecht, is dan de mening van een ander niet inmens waardevol? Hoef je het niet mee eens te zijn, maar als iemand simpelweg feitelijk constateert dat je medegenoten het als een geeneens veredeld casino beschouwen, waarom wordt de observator dan medegogenloos (no phun @ doge) neergeschoten?
Jullie zitten in een subforum waar mensen graag goede investeringsideeen horen.
Jullie (algemeen he) reet in jullie eigen kont steken, heeft nul nut.
Niet dat het mij aan mijn kont roest, het is jullie eigen aars. En dan ben ik de boeman?
Echt de omgekeerde wereld, zeg
dat wordt eem weekend dwingeloo dan. Ik leidt met je mee (incl. typo gozert)quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:06 schreef roislecxe het volgende:
Nog een week of 4 dan is de planning om een dik deel uit te cashen voor de vakantie...
Kom ik 3 weken erna terug: BTC op 1200 natuurlijk
Ik geef toe dat het eng is om je mening te verkondigingen in kringen waar die niet gewenst zijn. Ik zou daarom wel iets meer respect van je verwachten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das geen argument, das gewoon reageren op jouw stelling dat iedereen hier moi inclusief enkel blijft hangen in dit topic en nergens anders. Ik volg nog tig andere topics, maar daar lurk ik meer. Een andere mening toegedaan zijn is net zoals elk andere mening van even vele waarde. Of elke mening dan meteen even waardevol is? Dat hangt er maar net vanaf wie die mening leest, want iedereen vindt iets anders meer of minder waardevol
Voor de rest heb ik de wijsheid niet in pacht, dus ik zou niet weten of anderen hier in AEX zitten te wachten op crypto jehova's. Daar heb ik ook geen behoefte aan in het echte leven. Iets met wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander niet. Als ik er behoefte aan heb komt dat uit mezelf, niet omdat iemand mij overhaalt met argumenten of visies. Dus nogmaals.. ik ga mij niet mengen in andere AEX topics, want dan volg ik toch alleen maar topics over dingen die mij niet interesseren. En ik ga die AEX topics ook niet bevuilen met het blijven hameren op crypto, daar is deze SC nou net voor.
Als je dat niet wilt of kan begrijpen > het zij zo. Meer heb ik er niet over te zeggen want anders ga ik in herhaling vallen.
Das nogal de captain obvious uithangen, want das simpelweg een feit aan elke loterij, de organisatie wint altijd. (net zoals bij blackjack de bank altijd wint in the end) En misschien zijn niet allen hier ziende blind noch hebben oogkleppen op maar hebben van te voren weloverwogen besloten in crypto's in te stappen. Dat kan toch? Dan kan je die mensen wel betichten ziende blind te zijn, maar das nogal raar niet? En een ongewenste mening elders verkondigen vind ik niet eng, dat vind ik vechten tegen de bierkaai, ala Don Quichot tegen windsmolens vechten e.d. ofwel zonde van mijn tijd. Niks meer, niks minder.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:12 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Maar of je eenieder die erop wijst dat de staatsloterij elke maand winst behaalt, en dus niet iedereen kan winnen meteen verkettert? Hmmmm..
Ik ga niet over jouw tijd, maar vind het althans fijn dat we het eens zijn dat bitcoinsbets een loterij zijn. Laten we er dan ook niet meer van maken. Rood of Zwart, weg met de mystiek.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das nogal de captain obvious uithangen, want das simpelweg een feit aan elke loterij, de organisatie wint altijd. (net zoals bij blackjack de bank altijd wint in the end) En misschien zijn niet allen hier ziende blind noch hebben oogkleppen op maar hebben van te voren weloverwogen besloten in crypto's in te stappen. Dan kan je die mensen wel betichten ziende blind te zijn, maar das nogal raar niet? En een ongewenste mening elders verkondigen vind ik niet eng, dat vind ik vechten tegen de bierkaai, ala Don Quichot tegen windsmolens vechten e.d. ofwel zonde van mijn tijd. Niks meer, niks minder.
Of het een loterij is moet de tijd uitwijzen. Voor als nog blijf ik optimistisch in de hoop op rendement, zij het wel realistisch. Want mijn inleg beschouw ik toch al als verloren. Vandaar regel #1: investeer niet meer dan dat je bereid bent te verliezenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:19 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik ga niet over jouw tijd, maar vind het althans fijn dat we het eens zijn dat bitcoinsbets een loterij kan zijn. Laten we er dan ook niet meer van maken. Rood of Zwart, weg met de mystiek.
Pardon, dat is toch de eigenschap van een loterij: tijd? Als ook optimischme? Als een inleg die je a priori als verloren beschouwt?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Of het een loterij is moet de tijd uitwijzen. Voor als nog blijf ik optimistisch in de hoop op rendement, zij het wel realistisch. Want mijn inleg beschouw ik toch al als verloren. Vandaar regel #1: investeer niet meer dan dat je bereid bent te verliezen
Da's mooi, maar je hebt die zojuist als loterij bestempeld.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:24 schreef Joosie200 het volgende:
In ander nieuws.. die Freshcoin heeft een reactie opgeleverd van de Fractalcoin devver: kortweg copycat, maar das juist de beste vorm van vleierij.
De kansen? Die zijn er als je laag inkoopt en hoog verkoopt zoals met elk aandeel. Of als je long gaat in BTC en wat je aan BTC koopt jarenlang wegzet en na 5 jaar je inleg vertienvoudigd ziet of gereduceerd tot nul. Hangt er maar net vanaf hoe hoog risico je wilt lopen, obligaties zijn ook veiliger dan aandelen. Een 100% is niet te garanderen, maar wel te maken als je bij blijft wat nu in het nieuws is op de tamtam bij twitter + aanhoudt: laag inkopen, hoog verkopen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:26 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Da's mooi, maar je hebt die zojuist als loterij bestempeld.
Wat zijn de kansen dan, ik ben flexibel ook wil de meerderheid dat niet horen
over bitcoin vs. aandelen is een inhoudelijk topic over waar niemand in deze topicreeks zijn smoel laat zien. waarom niet eigenlijk?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De kansen? Die zijn er als je laag inkoopt en hoog verkoopt zoals met elk aandeel. Of als je long gaat in BTC en wat je aan BTC koopt jarenlang wegzet en na 5 jaar je inleg vertienvoudigd ziet of gereduceerd tot nul. Hangt er maar net vanaf hoe hoog risico je wilt lopen, obligaties zijn ook veiliger dan aandelen.
Omdat mensen geen interesse hebben in andere mensen overtuigen met argumenten? Omdat ze geen zin hebben om zich in die discussie te mengen? Omdat ze er niet vanaf weten? Omdat..quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:30 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
over bitcoin vs. aandelen is een inhoudelijk topic over waar niemand in deze topicreeks zijn smoel laat zien. waarom niet eigenlijk?
Dit lijkt me een vrij duidelijk argument CBB. Zij willen dat liever nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Omdat mensen geen interesse hebben in andere mensen overtuigen met argumenten? Omdat ze geen zin hebben om zich in die discussie te mengen? Omdat ze er niet vanaf weten? Omdat..
Dat had je 38 minuten eerder moeten posten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit lijkt me een vrij duidelijk argument CBB. Zij willen dat liever niet.
Doe het ff rustig aan hier in het topic. Wat zij willen, moeten ze zelf weten. Zij komen niet in dat topic dus bevestigen ze je mening. Probeer er na vandaag eens een dagje uit te blijven![]()
.
Omdat er mensen zijn die niet (willen) traden, zowel in crypto als aandelen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Omdat mensen geen interesse hebben in andere mensen overtuigen met argumenten? Omdat ze geen zin hebben om zich in die discussie te mengen? Omdat ze er niet vanaf weten? Omdat..
wat willen die dan, GC?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn die niet (willen) traden, zowel in crypto als aandelen?
Doe dat linkje maar weg. werkt niet goed helaas...quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:37 schreef Joosie200 het volgende:
Als je nu eens zou linken naar dat topic zou dat al een begin zijn. Ik zie alleen maar een riks aan gesloten topics hier in AEX en verder niks waarin staat: aandelen vs crypto: let's get ready to rumble o.i.d.
Na vandaag... nog 23.5 uur ellende aankijken dusquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit lijkt me een vrij duidelijk argument CBB. Zij willen dat liever niet.
Doe het ff rustig aan hier in het topic. Wat zij willen, moeten ze zelf weten. Zij komen niet in dat topic dus bevestigen ze je mening. Probeer er na vandaag eens een dagje uit te blijven![]()
.
ik weet niet wat je ziet, maar je ziet verkeerd. En wilkeurige clikc op een naam in dit topic reekst naar een gesloten topic, maar moet je eens op mijn naam klikken, of god verhoede op AEX.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:37 schreef Joosie200 het volgende:
Als je nu eens zou linken naar dat topic zou dat al een begin zijn. Ik zie alleen maar een riks aan gesloten topics hier in AEX en verder niks waarin staat: aandelen vs crypto: let's get ready to rumble o.i.d.
Yep, korte pijn is beter dan auw auw auw voor weken, maanden, jaren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Na vandaag... nog 23.5 uur ellende aankijken dus![]()
Naja das beter dan nog weken.
Dit is serieus de eerste keer dat ik dat zegquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Voor de 25e keer
En hij doet het na een F5 hoor nu
Oh sorryquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is serieus de eerste keer dat ik dat zeg
Ik heb één ding gezworen: IK ga nooit met minder dan 0,3btc uit BC stappen... sta nu iets daaronderquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Maarre al in VOOT gestapt of toch maar niet?
DIE neem je het graf in. Begraven of cremeeren? In het eerste geval moeten we immers trouwens die shit te printen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb één ding gezworen: IK ga nooit met minder dan 0,3btc uit BC stappen... sta nu iets daaronder
But... but whyquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb één ding gezworen: IK ga nooit met minder dan 0,3btc uit BC stappen... sta nu iets daaronder
of 0.01 als je geluk hebtquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
But... but why![]()
Zul je zien dat je morgen wakker wordt en het is nog 0.19 ofzo als je pech hebt.
Nah, ik wordt morgen wakker met 0,30BTC. (en vast ook een BC koers op 30k ofzoquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
But... but why![]()
Zul je zien dat je morgen wakker wordt en het is nog 0.19 ofzo als je pech hebt.
ik denk dat je morgen wakker word met een onvoldoende voor spellingquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, ik wordt morgen wakker met 0,30BTC. (en vast ook een BC koers op 30k ofzo)
En ik ga nu direct een bepaald getal die nu 1000 is veranderen naar 500ms. Het gaat me niet snel genoeg
Moet...verleiding...weerstaan...BC...staat...te...laagquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:59 schreef roislecxe het volgende:
Voot staat nu bijna 400 punten onder de high van vandaag... just saying. Mart kocht op 1400, hij staat nu 1200. Prima buy nu om het wellicht te verdubbelen. Wou dat ik nog meer vrij had numaar ik heb al 14.500 van die krengen, gemiddeld op 1057 gekocht.
zolang die onder je IQ staat >> kopen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet...verleiding...weerstaan...BC...staat...te...laag![]()
![]()
ontroerend mooi, inderdaad. en belachelijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:00 schreef Nattekat het volgende:
Wel mooi dat iedere keer wanneer ik in een andere coin wil stappen (VRC voor de pump van 27 naar 50, nu VOOT) BC belachelijk laag staat
Heerlijk, lekker geld bijstorten, smullen dit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Werkt prima. Heerlijk zo.
went wel, bukken nat katjes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:05 schreef Nattekat het volgende:
BC gaat onder de 20k duiken... altijd een pijnlijk moment
Mja, eigenlijk was dit wel te voorzien. En kopen onder de 5k vanmiddag had makkelijk gekund. Beetje gemiste kans hier...quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:06 schreef Joosie200 het volgende:
MIN naar Mintpal en bam vlam in de pan lol
allemaal voorzien, iedereen short. Och, niet gelezen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk was dit wel te voorzien. En kopen onder de 5k vanmiddag had makkelijk gekund. Beetje gemiste kans hier...
quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:14 schreef roislecxe het volgende:
Dark heeft er ook weer een 0 bij trouwens.
S6 ermeequote:Op donderdag 3 juli 2014 01:16 schreef Nattekat het volgende:
Order op 22k lijkt me hoog genoeg om geen spijt van te krijgen lijkt me...
dat ga ik met VOOT ook proberen. Als die de 2k aantikt kan ik er met 100% uit. En dat zie ik nog wel gebeuren binnenkort.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:17 schreef Joosie200 het volgende:
En zoals Ed al tegen me zei vanochtend, dat is nu om in de praktijk te brengen. Mijn inleg uit MIN probeer ik nu te halen om dat nu in VOOT te stoppen. Zit ik met pure winst in MIN, beetje in VOOT en 50/50 in VRC/RZR. Portfolio uitgebreid met gesloten knip
Hopen kan. Zeuren ook. Maar ge zijt gewaarschuwd. Ik denk dat je leergeld genoeg is om in dit soort sprookjes nog te geloven... spaar uw geld, heer.....quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
S6 ermeeHopen dat ie hem vannacht aftikt en VOOT nog niet naar de maan is gegaan.
Maar niet zeuren als ie weg vertrokken is heGe zijt gewaarschuwed
Dat zeg ik, uw tranen roeren me. Niet doen hoor, trap er niet in.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
dat ga ik met VOOT ook proberen. Als die de 2k aantikt kan ik er met 100% uit. En dat zie ik nog wel gebeuren binnenkort.
RZR maakt me alleen maar droeviger elke dag
Ik snap dit niet denk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon morgenmiddag blijven posten, dat kan weer
als het genoeg pijn doet, snap je dat vanzelf.quote:
komaan, wil je ook nog in je slaap geslagen worden?quote:
Zit je short dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha. het is echt super dat je dat zo 1-2-3 kan fixen
Kan dat op mobiel?quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha. het is echt super dat je dat zo 1-2-3 kan fixen
Trustequote:Op donderdag 3 juli 2014 01:46 schreef Joosie200 het volgende:
Zo uitleg eruit, nu op de loer liggen voor een goede entry in VOOT. En daarmee ga ik naar bed toe, trusten allen
quote:
Trustenquote:
Nou, leg eens uit, of is dat teveel moeite voor een woord.quote:
De vorige twee posts die ik quote waren absurde onzin van onzinposters, maar hier heb ik nog vaak het idee dat het over een skipass ofzo heb. WAAR heb je het in 's hemelsnaam over, en wat is je beleggersoverweging?quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:51 schreef Joosie200 het volgende:
Ahum uitleg eruit, nee inleg eruit. Tijd voor bed
[..]
[..]
Trusten![]()
En zolang Moonerals een nieuwe Super gaat worden/zijn maakt die onder de 100 gehouden RZR voor nu mij niks uitZeker niet als mijn VOOT buy wordt aangetikt en dat na Minerals een tweede stijger wordt. Dan mogen VRC/RZR slome gletjsers zijn die nog ver gaan reiken en zijn MIN/VOOT puur sprintertjes voor de korte termijn
Niemand die je naar de mond praat, da's waar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:22 schreef roislecxe het volgende:
Nah niemand meer hier. Ik ga ook maar es slapen
Waarom zet je dan ook een stoploss bij een coin die op het punt staat om Nitesend te releasen en gehyped wordt op Twitter?quote:Op donderdag 3 juli 2014 07:48 schreef peterselieplukkker het volgende:
Oeps, mijn stoploss iets te hoog gezet bij foot. :-(
Omdat ik gisteren heb zitten handelen als afleiding nadat ik slecht medisch nieuws over familie lid heb meegekregen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 07:51 schreef edraket31 het volgende:
[..]
L
Waarom zet je dan ook een stoploss bij een coin die op het punt staat om Nitesend te releasen en gehyped wordt op Twitter?
Ouch, that sucks!quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:23 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Omdat ik gisteren heb zitten handelen als afleiding nadat ik slecht medisch nieuws over familie lid heb meegekregen.
En waarom zouden ze enthousiast zijn?quote:Op donderdag 3 juli 2014 07:53 schreef DaMart het volgende:
Tip: op Twitter zag ik een aantal mensen enthousiast over Maiacoin (Maia) praten. Is een van de eerste X15-coins. Ik ga in ieder geval een poging wagen om rond de 4000 in te stappen. PoW eindigt over een paar weken, dus wie weet zit er een leuke winst in.
Overigens is deze coin gisteren toegevoegd op Bittrex. Staat nu op -55% t.o.v. startkoers, maar als hij het normale patroon van nieuwe coins op Bittrex volgt, zou hij vandaag weer wat kunnen gaan klimmen.
Je weet t zelf toch altijd beter?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:11 schreef Nattekat het volgende:
BC wordt gedumpt nu... ik wil er nu echt zo snel mogelijk uit...
Misschien nog wat advies van Edje?
Na mijn post zag ik dat er nog een pagina was op Bitcointalk waarop iemand opmerkte dat de dev's wel heel makkelijk geld verdienen door een hoge premine en een beloning van 5 coins per block dat door anderen gemined is. Ik heb mijn buy order dus ook maar even weggehaald inderdaadquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:30 schreef edraket31 het volgende:
[..]
En waarom zouden ze enthousiast zijn?
Omdat het hun eigen coin is!!
Veel volume voor een nieuwe coin die niet veel bijzonders heeft naast X15.....grote kans dat t fakevolume is van tradingbots.
POW duurt nog een paar weken, dus nog een paar weken grote prijsdruk van miners.
En kijk eens naar de premine!
Misschien heb ik t mis, maar ik loop liever een keer wat winst mis dan dat ik echt verlies.
Ik ben echt blij dat je dit forum binnengelopen bent en alles deelt met ons. Eerst Super die naar de maan ging, toen MIN, en nu Voot waarbij het ook weer de goede kant op gaat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:13 schreef edraket31 het volgende:
Erg verleidelijk om nu even gedeeltelijk uit RZR te stappen en MIN en VOOT bij te kopen.....
Ik denk namelijk dat ze RZR nog even laten sudderen tot einde POW, begin volgende week, dus op zijn vroegst eind v/h weekend meer kopers
inderdaadquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat je dit forum binnengelopen bent en alles deelt met ons. Eerst Super die naar de maan ging, toen MIN, en nu Voot waarbij het ook weer de goede kant op gaat.
Denk je dat RZR nog steeds naar de 250k of hoger kan kruipen? Duurt wel ontzettend lang voor er iets gebeurt en het zakt ook steeds verder weg...
quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:33 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
inderdaadWijze lessen van Ed
Sinds ik een logo krijg van TOTO69quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]![]()
En sinds wanneer ben jij een vrouwtje geworden.
quote:
Dezelfde twijfel.... stomme stoploss verkocht op 1300.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:37 schreef Joosie200 het volgende:
Jammer dat ik niet aan boord kon bij VOOT. Maarja, was misschien te hoopvol om nog op 1212 in te kunnen stappenWetende dat ie toch wel zal stijgen, maajra, ik hoopte op een korte spike naar de 1200 om daarna vrolijk door te gaan. Niks van dat alles. Is VOOT nog de moeite op 1600?
Nee, qua coins heb ik je advies altijd opgevolgd. Qua nieuws en langetermijn weet ik het verder ook niet.quote:
Al gezien dat WKC ook weer langzaam omhoog kruipt?quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:48 schreef roislecxe het volgende:
Voot gaat echt keihard. Misschien te hard... Nu heb ik wel zoiets van... sellen net boven de 1700 en terughalen op 1580 ofzo nou wel mooi zijn.
Buysupport is ook mager.
Jup. Heb een sell gezet op een voor mezelf acceptabel verliesje. Wil er gewoon vanaf nu.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al gezien dat WKC ook weer langzaam omhoog kruipt?
Je kunt nu onder de 16 erin.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:37 schreef Joosie200 het volgende:
Jammer dat ik niet aan boord kon bij VOOT. Maarja, was misschien te hoopvol om nog op 1212 in te kunnen stappenWetende dat ie toch wel zal stijgen, maajra, ik hoopte op een korte spike naar de 1200 om daarna vrolijk door te gaan. Niks van dat alles. Is VOOT nog de moeite op 1600?
Aaaaaaand it's gone ja. Gaat gewoon te snel die VOOTquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je kunt nu onder de 16 erin.
Edit: Oh het is alweer opgevreten
quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:16 schreef Nattekat het volgende:
Order op 22k lijkt me hoog genoeg om geen spijt van te krijgen lijkt me...
quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
S6 ermeeHopen dat ie hem vannacht aftikt en VOOT nog niet naar de maan is gegaan.
Maar niet zeuren als ie weg vertrokken is heGe zijt gewaarschuwed
quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik haat BC, meer dan ooit...
Stijg nou kreng
Stuur maar een kaartje als je lekker van je bij elkaar gesprokkelde vakantie genietquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat je dit forum binnengelopen bent en alles deelt met ons. Eerst Super die naar de maan ging, toen MIN, en nu Voot waarbij het ook weer de goede kant op gaat.
Denk je dat RZR nog steeds naar de 250k of hoger kan kruipen? Duurt wel ontzettend lang voor er iets gebeurt en het zakt ook steeds verder weg...
twitter:BTCarchitect twitterde op donderdag 03-07-2014 om 00:04:19Buy #vrc and #rzr or your balls wiill fall off and you'll have nothing to scratch reageer retweet
Jaja, daar heb ik gewoon over heengelezen... Toch ben ik het meer dan zat nu, bij de volgende kans ga ik eruit.quote:
Ik heb een buy order gezet op 20... 10% winst is bijna gegarandeerdquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik haat BC, meer dan ooit...
Stijg nou kreng
Die tweet heb ik ook gezien jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:00 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Stuur maar een kaartje als je lekker van je bij elkaar gesprokkelde vakantie geniet![]()
Je vergeet er nog een paar, maar ga hier niet aan borstklopperij doen. Heb zelf namelijk de schurft aan die tweets van "if you followed my advice....."
RZR: die gaat zeker nog omhoog, gisteren weer een prepump. Zoals ik straks al schreef, verwacht ik nu dat ze 'm laten sudderen tot ie POS gaat. Ik ben er van overtuigd dat ie VRC achterna gaat qua koersontwikkeling en zeker ook qua ontwikkelingen. Daar zit echt een heel profi team achter die gesteund worden door een paar whales. RZR zit nu op bodem, vandaar dat ik toch maar niet deels uitstap. Wil ook niet teveel op 1 (of 2) paarden wedden.
Een tweet van iemand die ik erg hoog heb zitten:twitter:BTCarchitect twitterde op donderdag 03-07-2014 om 00:04:19Buy #vrc and #rzr or your balls wiill fall off and you'll have nothing to scratch reageer retweet
Danku, met jouw reputatie gaat BC omhoog nu voor ie de 20k raaktquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een buy order gezet op 20... 10% winst is bijna gegarandeerd.
Alleen de wallet is disabled van FRAC. Je kunt nog wel tradenquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jup. Heb een sell gezet op een voor mezelf acceptabel verliesje. Wil er gewoon vanaf nu.
En Frac is disabled. Ook al tijd leuk.
Weet je wat het is?quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, qua coins heb ik je advies altijd opgevolgd. Qua nieuws en langetermijn weet ik het verder ook niet.
Kleindochter bedoel je toch. 31 is toch je geboortejaar?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:12 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Weet je wat het is?
Het zal me worst wezen of je mijn advies wel/niet volgt.....Ik heb al vaker hier gezegd dat iedereen zijn eigen manier van traden heeft. Wat mij stoort is de wijze waarop je van alles roept, wat (mijns inziens) vaak niet gefundeerd is. En echt elke keer heb je wel weer een bijdehand antwoord om jezelf eruit te lullen. Ik hoef écht helemaal geen gelijk te krijgen als we het niet met elkaar eens zijn, maar kom met gefundeerde antwoorden en geen gebakken lucht. Heb al vaak genoeg gedacht: "laat maar zitten, het is overduidelijk dat ie zelf niet door heeft waarover ie het heeft"
Zoals anderen hier al eens zeiden: "tis nog een jonge hond", maar als je jezelf een ietsiepietsie anders zou opstellen, dan zou ik misschien niet eens boos worden als mijn knappe, welgevormde blonde 16 jarige dochter met jou thuis zou komen![]()
alhoewel ik haar niet snel met een vakkenvullende nerd, die achter stokjes aanfietst zie thuiskomen
Dank, uiteraard leuk om te horenquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar af en toe mag toch gezegd worden dat het wordt gewaardeerd wat je doet
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:12 schreef DaMart het volgende:
Ze hebben ook Stottercoin op Bittrex:
[..]
haha, 31 was mijn leeftijd toen ik internet ontdekte en op FOK! de username EdRaket al vergeven wasquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kleindochter bedoel je toch. 31 is toch je geboortejaar?
Dan maakt dat jou 40 of 41, dan kan dat van die 16jarige welquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:18 schreef edraket31 het volgende:
[..]
haha, 31 was mijn leeftijd toen ik internet ontdekte en op FOK! de username EdRaket al vergeven was
No, thanks......heb altijd vriendinnen die veel jonger zijn dan mezelfquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan maakt dat jou 40 of 41, dan kan dat van die 16jarige wel
Als je echt van 31 was geweest had ik je wel aan mn buurvrouwtje kunnen koppelen, die is van 22
"Aldus Ed, typend op z'n Ipad vanaf de rand van de Grand Canyon, zittend naast zijn Harley en z'n blonde golddigger"quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:23 schreef edraket31 het volgende:
[..]
No, thanks......heb altijd vriendinnen die veel jonger zijn dan mezelf![]()
iets met midlife hé
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
"Aldus Ed, typend op z'n Ipad vanaf de rand van de Grand Canyon, zittend naast zijn Harley en z'n blonde golddigger"![]()
Never forget: het is internet....misschien ben ik wel een afgekeurde lopende band medewerker die met 0,1btc stoer loopt te doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
"Aldus Ed, typend op z'n Ipad vanaf de rand van de Grand Canyon, zittend naast zijn Harley en z'n blonde golddigger"![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:12 schreef edraket31 het volgende:
alhoewel ik haar niet snel met een vakkenvullende nerd, die achter stokjes aanfietst zie thuiskomen
En daar maak je de foutquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verder mooi verwoord verder, als ik zeg dat er iets kan gebeuren kijk ik naar de koers en niets dan de koers. Dit werkt enkel op de korte termijn en lijkt meestal wel uit te komen.
Wat bij mij nu een grote rol speelt is de enorme frustratie dat ik al ruim een maand vastzit in een coin die met niks dan goed nieuws en mooie ideeën komt en dat zelfs buywalls compleet kapotgevreten worden zonder goede reden. Lange tijd bleef ik holden met het idee dat het wel goed zou komen, daar ben ik nu niet meer zeker van.
Mwa... loopt weer langzaam op naar de 2 na de keiharde faalweek die erg duur was een tijdje geledenquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:56 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Nog winst gemaakt afgelopen maand?
0,18btc verliesquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:56 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Nog winst gemaakt afgelopen maand?
Oh nice. Ja ik kwam een beetje in een neerwaartse spiraal terecht na dat XLB drama waar ik van 8 btc naar uiteindelijk 0,8 btc gingquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mwa... loopt weer langzaam op naar de 2 na de keiharde faalweek die erg duur was een tijdje geleden
Jij?
Zo dan, dat moet wel pijn gedaan hebbenquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:00 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Oh nice. Ja ik kwam een beetje in een neerwaartse spiraal terecht na dat XLB drama waar ik van 8 btc naar uiteindelijk 0,8 btc gingHad het echt helemaal gehad toen met crypto's. Maar vorige week all in in mineral gegaan en heb nu weer 5,6 btc als ik nu zou verkopen
Dus het gaat gelukkig weer de goede kant op.
Ik hang er nog steeds op 143 in. Al een week ofzoquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:05 schreef DaMart het volgende:
Ah, mijn buy voor RZR op 91500 is erdoor. Dat leek me nog wel een veilige koers om in te stappen.
Gister toegevoegd jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:05 schreef brombeer_ het volgende:
Oh haha zie nu pas dat mineral op mintpal staat. Had van mijn eigenlijk nog wel wat langer mogen duren. Uptrend zat er nog goed in.
Ik zit er op Mintpal in rond de 115 gemiddeld... had gisteren met lichte winst kunnen verkopen, maar was te afwachtend.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik hang er nog steeds op 143 in. Al een week ofzo
Ziet eruit als die vorige coin die een scam bleek te zijnquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit er op Mintpal in rond de 115 gemiddeld... had gisteren met lichte winst kunnen verkopen, maar was te afwachtend.
Overigens heeft iemand hier ook een kostbaar invoerfoutje gemaakt zo te zien: https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-FCN
Mja, dit is één order van 22 satoshi, tegen meerdere van 10000 satoshi en meer daarvoor. Lijkt me dus eerder een invoerfout dan een bewuste dumpquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ziet eruit als die vorige coin die een scam bleek te zijn
Nouja waard... over 0.01btc is de coin ook opquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, dit is één order van 22 satoshi, tegen meerdere van 10000 satoshi en meer daarvoor. Lijkt me dus eerder een invoerfout dan een bewuste dump.
Bittrex vult je sellorder ook in tegen het hoogste buyorder, dus als je hem per ongeluk op 22 zet, pakt hij eerst de hogere nog mee en die waren allemaal op hetzelfde moment ingevuld.
Dan heb je wel mazzel trouwens, een coin die 10000 waard kan zijn, voor 22 kopen.
Dan een buy voor 1 satoshi neerzetten en verkopen voor 10000quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nouja waard... over 0.01btc is de coin ook op
Kon ik dat maar, maar ja, werk hequote:Op donderdag 3 juli 2014 12:23 schreef roislecxe het volgende:
Zo, ben maar es naar buiten verkast. Prima weer zo. terras vanmiddag denk
Nicequote:Op donderdag 3 juli 2014 13:01 schreef roislecxe het volgende:
Wie zit voot omlaag te duwen, stop der es mee.
Neuquote:
Is een grafiek van Coinigy https://www.coinigy.com/quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neu
En ik zou toch zweren dat ik op Twitter een bitcoinwisdom grafiekje van VOOT zag...
Volgens mij worden er geen posts overgeslagen? Denk niet dat die er is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan je vermaak weer laten verschijnen
Takquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:34 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ga dan eens de volgende euroknaller voor ons opzoeken
BTC lijkt eindelijk in een uptrend.te zitten na 5 maanden. Mag het onderhandquote:
Ja dat mag, maar wel met scherpe fluctuaties het liefst. Altcoins durf ik sowieso niet meer aan sinds RBBT crap coinquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
BTC lijkt eindelijk in een uptrend.te zitten na 5 maanden. Mag het onderhand
Was het maar weer december 2013 hequote:Op donderdag 3 juli 2014 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja dat mag, maar wel met scherpe fluctuaties het liefst. Altcoins durf ik sowieso niet meer aan sinds RBBT crap coinen TIPS
Jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Was het maar weer december 2013 he
Is dat de MacDonalds-coin?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tak![]()
Of Macd omdat dat grappig klinkt en ik las er iets van op Twitter. Verder weet ik het niet, ben echt te lui om iets te doen vandaag.
Wat zei je?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Danku, met jouw reputatie gaat BC omhoog nu voor ie de 20k raakt
quote:07/03/2014 11:04:55 AM Buy 0.00020020 100.00000000 100.00000000 0.00020020 0.02007005
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |