https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Nee, het is hier oersaai zonder jouquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:40 schreef roislecxe het volgende:
Ach wegjagen. Goed is goed toch wel he.
yep, en bitcoin is slecht slecht slecht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:40 schreef roislecxe het volgende:
Ach wegjagen. Goed is goed toch wel he.
Draper heeft al aangegeven om al die Silkroad coins aan te wenden om BTC van de grond te krijgen in derdewereldlandenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:40 schreef Maxbet het volgende:
Persco over 20 minuten: http://new.livestream.com/draperuniversity/bitcoin-auction
lees even twee post omlaag, wil je.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:42 schreef roislecxe het volgende:
Zullen we met zn allen een TR maken nu dan? Misschien dat ie dan voorlopig even weg blijft. Of wil iemand dat stuk verdriet houden?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:52 schreef roislecxe het volgende:
Wie zit VOOT weer te crashen![]()
Oh hoewel... misschien kan ik wel een beetje bijkopen trouwens
Quote mij eens niet stuk verdriet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:54 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
regel no. 1 : do not get high on your own supply. Just saying.
{vriendelijke waarschuwing, zeg maar, wat een agressie hier
SC staat voor slowchat, dat wordt op meerdere boards op Fok gewoon toegestaan in centrale SC-topics, niet alleen bij ONZ. Dus neen, we hoeven niet met onze slowbaggerchat in ONZ aan de slag, want dat mag hier gewoon in AEX, na het sluiten van het tijdelijke BIT board + kicken van dit SC-topic naar AEX.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:43 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
lees even twee post omlaag, wil je.
slowbaggerchat is in ONZ, ga je gang.
Post op het roislexe forum.quote:
Sorry, ik ben ook ingestapt op 1400quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:52 schreef roislecxe het volgende:
Wie zit VOOT weer te crashen![]()
Oh hoewel... misschien kan ik wel een beetje bijkopen trouwens
Vind ik prima, maar probeer niet iedereen met een andere mening te kicken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
SC staat voor slowchat, dat wordt op meerdere boards op Fok gewoon toegestaan in centrale SC-topics, niet alleen bij ONZ. Dus neen, we hoeven niet met onze slowbaggerchat in ONZ aan de slag, want dat mag hier gewoon in AEX, na het sluiten van het tijdelijke BIT board + kicken van dit SC-topic naar AEX.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:59 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Pas mijn quotes niet aan, schat.
ik niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:58 schreef Maxbet het volgende:
Wie zou zijn cold storage aan Coinbase toevertrouwen?
http://blog.coinbase.com/(...)orage-wallets-vaults
Ik heb een buy op 1300 gezet voor de zekerheid. Ik wil er nog best een paar extra, maar niet te duur. De andere heb ik onder de 1000 dus mwa...quote:
Ik besef dat je meent alles te kunnen maken, zelfs in deze baggerslowchat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]![]()
Quote mij eens niet stuk verdriet.
Waar kick ik anderen dan met een andere mening? Iedereen hier gebruikt dit topic waar het voor bedoeld is, namelijk slowchat omtrent cryptocurrency. Dat jij dat niet vindt kunnen omdat we maar fraudeurs zouden zijn, ponzi schemes in stand houden en wat niet meer mag je best vinden. Maar ga niet continu verkondigen dat we weg moeten wezen want slowchat is verboden in AEX. Het feit dat dit topic nu in AEX staat maakt dat je daarmee ongelijk hebt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:58 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Vind ik prima, maar probeer niet iedereen met een andere mening te kicken.
We are not in kansas anymore, toto.
Nee hoor, ik slowchat gewoon mee. Maar dat sommige users dat niet leuk vinden omdat dat hun commerciele belangen niet zint, is niet mijn probleem, eerlijkgezegd. Wel de win voor andere users die meelezen. Jullie moeten vooral niet wegwezen, jullie zijn de allerbeste waarschuwing tegen tegen alles wat ik niet in de mond heb genomen, maar jij welquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waar kick ik anderen dan met een andere mening? Iedereen hier gebruikt dit topic waar het voor bedoeld is, namelijk slowchat omtrent cryptocurrency. Dat jij dat niet vindt kunnen omdat we maar fraudeurs zouden zijn, ponzi schemes in stand houden en wat niet meer mag je best vinden. Maar ga niet continu verkondigen dat we weg moeten wezen want slowchat is verboden in AEX. Het feit dat dit topic nu in AEX staat maakt dat je daarmee ongelijk hebt.
Hou jij je eens gewoon in, met je constante gebash op iedereen. Het enige wat je hier al weken aan het doen bent is de hele sfeer vergallen en op iedereen commentaar hebben. Als je zo graag wilt baggeren ga je lekker naar ONZ SC, daar kunnen ze het vast waarderen. Met jouw constante gebash op bitcoin hebben wij niks te maken, er zullen altijd anderen zijn die een andere mening dan de jouwe hebben, als je dat niet aankan donder je gewoon op van FOK! en ga je lekker eens naar buiten, echte mensen ontmoeten. Ik heb topics van je gelezen waar je gewoon serieus kan reageren, het probleem van die topics is dat je niet voor rede vatbaar bent en iedereen gaat bashen die het niet met je eens is. In mijn ogen ben jij een onzeker triest mannetje van 14 jaar oud die het heerlijk vind om normaal denkende mensen te irriteren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:02 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik besef dat je meent alles te kunnen maken, zelfs in deze baggerslowchat.
Maar, do you reel lucky, punk?
Plaats je de quote?Of is dat te moeilijk ?
Mag, he, is je niet kwaliijk te nemen
Ik ben buitengewoon voor rede vatbaar, en binnen AEX is er anders dan BIT zowaar ruimte voor een zinvolle discussie.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou jij je eens gewoon in, met je constante gebash op iedereen. Het enige wat je hier al weken aan het doen bent is de hele sfeer vergallen en op iedereen commentaar hebben. Als je zo graag wilt baggeren ga je lekker naar ONZ SC, daar kunnen ze het vast waarderen. Met jouw constante gebash op bitcoin hebben wij niks te maken, er zullen altijd anderen zijn die een andere mening dan de jouwe hebben, als je dat niet aankan donder je gewoon op van FOK! en ga je lekker eens naar buiten, echte mensen ontmoeten. Ik heb topics van je gelezen waar je gewoon serieus kan reageren, het probleem van die topics is dat je niet voor rede vatbaar bent en iedereen gaat bashen die het niet met je eens is. In mijn ogen ben jij een onzeker triest mannetje van 14 jaar oud die het heerlijk vind om normaal denkende mensen te irriteren.
En nou donder op uit deze SC en ga buiten mensen irriteren, eens kijken of je dan nog steeds zo stoer bent.
ja, twee inhoudelijke regels is verrotte moeilijk.quote:
Roislexe munt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:21 schreef roislecxe het volgende:
Welke munt is trouwens gepumpt op Mintpal
Hier ook, niet te volgen zoquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Echo, echo, of ligt dat aan mijn boxjes?
AUR is 300% omhoog gegaanquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:21 schreef roislecxe het volgende:
Welke munt is trouwens gepumpt op Mintpal
ja, toen ik het typte wist ik dat mijn English gebrekkig wasquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:23 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
ja, toen ik het typte wist ik dat mijn English gebrekkig was
Met al die onzin die je hier post lijkt mij dat zeker niet het geval, het enige wat je hier doet is commentaar geven op alles wat met bitcoin en cryptocurrencies in het algemeent te maken heeft en iedereen uit deze SC die ermee te maken heeft. Je blijft volhouden dat het hier vooral over bagger gaat, terwijl dit zeker niet het geval is. Het is je al meerdere keren gezegd hoe anderen erover denken en wat hun mening daarover is, toch blijf je stug volhouden dat wij met onzin bezig zijn en dat het niks dan hete lucht is. Als je er zo over denkt ben ik er niet om je aan te vallen, ik respecteer je mening en vind het prima dat er mensen zijn die er zo over denken. Als je het niet bevalt hoe wij denken open je er een topic over, wat je dus gedaan hebt, en ga je daar een discussie voeren. Wat denk je op te lossen met dat constante gebagger hier, in een topic vol met cryptocurrency-traders?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:16 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik ben buitengewoon voor rede vatbaar, en binnen AEX is er anders dan BIT zowaar ruimte voor een zinvolle discussie.
Dat jullie (buiten 1 enkele uitzondering) liever binnen jullie eigen parochie blijven, en fijn elke buitenwereld negeren, kan ik niet helpen. Ik kan je alleen zeggen dat het niet werkt om te bukken, en bovendien zeggen dat
als jullie geen enkele discente opinie dulden, moet je fijn buiten elk discussieforum blijven.
Als volwassen niet veertienjarige zelfstandig buiten een inrichting-met-wifi levende kan ik je zeggen dat
a. je met dit soort agressieve bluf niet scoort buiten je eigen goegemeente (en dat is 75% van het probleem, en laat ik me niet verleiden tot commentaar op je levenssituatie, noch je leeftijd);
b. het lullig van een echt discussie forum is dat er altijd mensen zijn die een andere mening hebben dan de jouwe. Leer er mee leven. Beter nog, leer ervan. De horror!
c. ik ben ontzettend stoer. Om alle redenen die je het niet bent.
En dit zegt genoeg...quote:c. ik ben ontzettend stoer. Om alle redenen die je het niet bent.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Natigheid. Hij duidelijk praat altijd en erge slim.
Spreek voor jezelf, ik ben heul geen traderquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:24 schreef Nattekat het volgende:
een topic vol met cryptocurrency-traders?
Heb je je NMC nog vast?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik ben heul geen trader
Hoe gaat het met je DOGE?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je post hier bijna nooitquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik weet niet of je beseft waar je bent.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met al die onzin die je hier post lijkt mij dat zeker niet het geval, het enige wat je hier doet is commentaar geven op alles wat met bitcoin en cryptocurrencies in het algemeent te maken heeft en iedereen uit deze SC die ermee te maken heeft. Je blijft volhouden dat het hier vooral over bagger gaat, terwijl dit zeker niet het geval is. Het is je al meerdere keren gezegd hoe anderen erover denken en wat hun mening daarover is, toch blijf je stug volhouden dat wij met onzin bezig zijn en dat het niks dan hete lucht is. Als je er zo over denkt ben ik er niet om je aan te vallen, ik respecteer je mening en vind het prima dat er mensen zijn die er zo over denken. Als je het niet bevalt hoe wij denken open je er een topic over, wat je dus gedaan hebt, en ga je daar een discussie voeren. Wat denk je op te lossen met dat constante gebagger hier, in een topic vol met cryptocurrency-traders?
Als je zelf in je eigen topic zou reageren als iemand met een antwoord op je domme vraag komt, dan hoef je hier niet eens te zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:26 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik weet niet of je beseft waar je bent.
Maar dit is een discussieforum, en nope je gaat mij niet monddood maken, al helemaal niet zonder inhoudelijike argumenten.
Open er een topic open, dat zou een uniekum zijn, maar wel een bijdrage aan dit forum. Serieus. Want denken jullie pumpers er mee te bereiken door voor eigen parochie te blijven preken? Komop, out to the open?
Ik snap al waar het vandaan kwam, twee tabs open met dezelfde persco levert echo op lolquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik snap al waar het vandaan kwam, twee tabs open met dezelfde persco levert echo op lol
ik weet niet of ik je haat of liefhebquote:
Iedereen heeft mij liefquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:28 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
ik weet niet of ik je haat of liefhebtouché. In het kwadraat.
Ik zal maar eens herhalen wat ik hierboven heb gezegd: dat jij een andere mening hebt, prima, dat je erover wilt discusseren in een eigen topic is ook prima, maar datgene wat mij en zeker ook de rest enorm irriteert is dat gebagger van je. Hoe wil je dat een discussie noemen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:26 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik weet niet of je beseft waar je bent.
Maar dit is een discussieforum, en nope je gaat mij niet monddood maken, al helemaal niet zonder inhoudelijike argumenten.
Open er een topic open, dat zou een uniekum zijn, maar wel een bijdrage aan dit forum. Serieus. Want denken jullie pumpers er mee te bereiken door voor eigen parochie te blijven preken? Komop, out to the open?
wat ben je dan nog wel?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Beetje, ja. Maar al niet om te traden. Weet eigenlijk heul niet wat de prijs doet/heeft gedaan.quote:
Qua prijs dramatisch. Qua hilariteit primaquote:
Maarruh... ook toen je tijd te over had deed je niet echt traden he. Waarom eigenlijk niet?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Beetje, ja. Maar al niet om te traden. Weet eigenlijk heul niet wat de prijs doet/heeft gedaan.
[..]
Qua prijs dramatisch. Qua hilariteit prima
Ben nooit een trader geweestquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maarruh... ook toen je tijd te over had deed je niet echt traden he. Waarom eigenlijk niet?
Heb je al een discussie in deze reeks waargenomen dan? WTF! ?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal maar eens herhalen wat ik hierboven heb gezegd: dat jij een andere mening hebt, prima, dat je erover wilt discusseren in een eigen topic is ook prima, maar datgene wat mij en zeker ook de rest enorm irriteert is dat gebagger van je. Hoe wil je dat een discussie noemen?
Je bent jezelf constant aan het tegenspreken.
Je bent toch vooral mod geweest. Ter bevordering van de discussie enzoquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ben nooit een trader geweest
Is niks voor mij ook. Beetje kleine coins minen omdat er belofte in zit is tof maar daar houdt het ook wel op.
De technische dingen zijn veel leuker voor mij, en Doge
Yep aan hilariteit geen gebrek. Elke dag weer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Beetje, ja. Maar al niet om te traden. Weet eigenlijk heul niet wat de prijs doet/heeft gedaan.
[..]
Qua prijs dramatisch. Qua hilariteit prima
Een persiflage op de stropdasquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh.. welnu..
[ afbeelding ]
Ter vermaeck dan
Waarom zouden we mensen moeten overtuigen? Ik ben geen crypto-reli-fundamentalist o.i.d. met zendingsdrang. Mensen moeten voor zichzelf bepalen of ze BTC kopen, altcoins gaan minen of traden met beide. Als ze het cryptocurrency concept links willen laten liggen > prima. Ik ga ze niet overhalen, ze moeten er zelf in willen stappen en/of handelen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:32 schreef crashbangboom het volgende:
Komaan, en alle mensen in dit topic, overtuig. ipv mensen af te plassen, in jezelf gekeerd te posten, en vooral proberen elke andere mening te bannen.
Kettingbrieven ook niet. Of, wacht....quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een persiflage op de stropdas.
Die dingen zijn ook echt niet meer van deze tijd.
Prima, dan geef ik mijn mening die ik niet mag geven. Prima, toch?:Mogen mensen bepalen wat ze daarmee doen. Wat is het probleem van de bitheads?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waarom zouden we mensen moeten overtuigen? Ik ben geen crypto-reli-fundamentalist o.i.d. met zendingsdrang. Mensen moeten voor zichzelf bepalen of ze BTC kopen, altcoins gaan minen of traden met beide. Als ze het cryptocurrency concept links willen laten liggen > prima. Ik ga ze niet overhalen, ze moeten er zelf in willen stappen en/of handelen.
Heb je al een bedankje op je uitleg over kansspelbelasting?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waarom zouden we mensen moeten overtuigen? Ik ben geen crypto-reli-fundamentalist o.i.d. met zendingsdrang. Mensen moeten voor zichzelf bepalen of ze BTC kopen, altcoins gaan minen of traden met beide. Als ze het cryptocurrency concept links willen laten liggen > prima. Ik ga ze niet overhalen, ze moeten er zelf in willen stappen en/of handelen.
Je mag elke mening geven die je wilt, maar je moet niet verwachten dat we overal dan ja en amen op zeggen. Iets met agree to disagree moet kunnen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:35 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Prima, dan geef ik mijn mening die ik niet mag geven. Prima, toch?:
In deze reeks? Nee, niet echt. Waarom? Omdat deze reeks daar niet voor bedoeld is. We hebben ruim een half jaar een heel forum gehad waar je al je frustratie kwijt kon en waar er genoeg mensen waren om mee te discusseren. Het probleem van sommigen hier is dat een discussie met jou zinloos is en dat je niet meer serieus te nemen bent na al je gebagger hier.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:32 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Heb je al een discussie in deze reeks waargenomen dan? WTF! ?
Disucssie, je hebt alle kans in AEX
Komaan, en alle mensen in dit topic, overtuig. ipv mensen af te plassen, in jezelf gekeerd te posten, en vooral proberen elke andere mening te bannen.
Ik ben gewend dat jullie nergens op reageren wat niet welgevallig is voor juliie portofolio. Dat vind ik nogal zwakjes.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je mag elke mening geven die je wilt, maar je moet niet verwachten dat we overal dan ja en amen op zeggen. Iets met agree to disagree moet kunnen.
Ben je toch niet goed geinformeerd, waarde katje.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In deze reeks? Nee, niet echt. Waarom? Omdat deze reeks daar niet voor bedoeld is. We hebben ruim een half jaar een heel forum gehad waar je al je frustratie kwijt kon en waar er genoeg mensen waren om mee te discusseren. Het probleem van sommigen hier is dat een discussie met jou zinloos is en dat je niet meer serieus te nemen bent na al je gebagger hier.
Bleef jij maar buiten de inner circle.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:38 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat jullie nergens op reageren wat niet welgevallig is voor juliie portofolio. Dat vind ik nogal zwakjes.
Ik ben ook gewend dat ik jullie nooit buiten jullie interne circle jerk topic zie. Idem in het kwadraat.
Ik ben niet de enige hoor.
Maar de vraag is, wel, oprecht, waarom?
Zal ik het aardig zeggen, wel een grote bek, en dan zo'n aftocht? Komaan. Een heel subforum en publiek ligt voor je open? En dat is oprecht niet flauw bedoeld.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bleef jij maar buiten de inner circle.
bad boys bad boysquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bleef jij maar buiten de inner circle.
Geen touw aan vast te knopen dit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:41 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Zal ik het aardig zeggen, wel een grote bek, en dan zo'n aftocht? Komaan. Een heel subforum en publiek ligt voor je open? En dat is oprecht niet flauw bedoeld.
Waar zou ik over geïnformeerd moeten zijn? Ik heb afgelopen weken jou enkel zien baggeren in dit topic, ik heb je enkel zien bashen op andere users en de eindeloze discussie die ik met jou voer draait op niks uit omdat je maar niet aanneemt wat ik zeg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:38 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ben je toch niet goed geinformeerd, waarde katje.
Goeie uitleg. Top.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:43 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Daar zit geen woord bitcoin tussen hoor.
Ik kom niet buiten mijn interne circle topic? Ben anders ook actief in SES hoor. Waarom zouden we moeten reageren op iets wat niet welgevallig zou zijn voor onze portfolio's? Alsof je op elke reactie een tegenreactie zou moeten geven. Soms lees ik dingen en scroll ik verder zonder er een reactie aan te besteden (positief of negatief voor mijn portfolio for that matter). Anders zou ik bij alles wat ik lees wel een reactie moeten gaan geven en dan ben ik mijn hele dag kwijt aan Fok alleen. Lijkt me geen goed idee. Dus ik pak de dingen eruit waar ik op wil reageren en de rest niet. Das niks nieuws t.o.v. jouw berichten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:38 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat jullie nergens op reageren wat niet welgevallig is voor juliie portofolio. Dat vind ik nogal zwakjes.
Ik ben ook gewend dat ik jullie nooit buiten jullie interne circle jerk topic zie. Idem in het kwadraat.
Ik ben niet de enige hoor.
Maar de vraag is, wel, oprecht, waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |