Ik wil, wat het voor mij doet, geen idee.quote:
Wat heeft fax jou aangedaan dat je zo reageert?quote:
Pittig!quote:
Andere aanwijzing geven dan 'ruige seks' voortaan. Blijkbaar levert dat niet op waar jij behoefte aan hebt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil, wat het voor mij doet, geen idee.
Ik wil een vorm van pijn niet harder, sneller, dieper.
Ik wil de volgende dag naar mijn lichaam kijken en blauwe plekken zien
I know, ben ook trots op haar.quote:
Hoe lang wil ze er over doen?quote:
Maandje. Kosten geschat op 1000.-quote:
Working on it!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andere aanwijzing geven dan 'ruige seks' voortaan. Blijkbaar levert dat niet op waar jij behoefte aan hebt.
Nog niemand.quote:
Nou dat is dan toch gemeen om te zeggen, stoute huppel! Ik maak je zo af met twister.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou dat is dan toch gemeen om te zeggen, stoute huppel! Ik maak je zo af met twister.
Mag ik het een verschrikkelijk nummer vinden?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:52 schreef AirwiN het volgende:
@Huppel
... laat ze dit nummer horen, als je de juiste voor je hebt, hoef je niks meer uit te leggen.
Durf eerst maar eens op te komen dagenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou dat is dan toch gemeen om te zeggen, stoute huppel! Ik maak je zo af met twister.
Hele onderneming zeg.quote:
Heeft niks met durven te maken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik het een verschrikkelijk nummer vinden?
[..]
Durf eerst maar eens op te komen dagen
Ja hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag ik het een verschrikkelijk nummer vinden?
Ja, het is wel heul tof, ze heeft me alles laten zien. Maar je hebt veel lef en doorzettingsvermogen nodig.quote:
Dat lijkt mij ook. Die afstand is niet niks.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, het is wel heul tof, ze heeft me alles laten zien. Maar je hebt veel lef en doorzettingsvermogen nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |