Maar nooit over mijn leuter, of het moet over het feit gaan dat hij te weinig gebruikt word waar hij het meest geschikt voor isquote:
Zit ik niet op, geen toegang...En dat hoeft ook niet zo nodigquote:
Jij bent 14?quote:
Ja. zo jong!quote:
Zegt de meid die op haar 16/17de naaktfoto's van haarzelf online pleurde?quote:
Zou ze ook verzoekjes doen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Zegt de meid die op haar 16/17de naaktfoto's van haarzelf online pleurde?
Misschien ben je wel wat te jong voor hier..quote:
Ik zwijg er verder over als je het niet erg vindt. Straks heb ik het weer gedaan.quote:
quote:
ging over dat je het wilde doen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nu door de vakantie vaak.
Wat bedoel je met emotionele band? Sorry ben niet zo slim heb veel uitleg nodig.
We kunnen heel goed met elkaar praten, ja.
Zij is net 2 maanden 14.
ja klopt ik deed dat. maar ik deed dat niet voor seks.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zegt de meid die op haar 16/17de naaktfoto's van haarzelf online pleurde?
dat zeiden ze tegen mij ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien ben je wel wat te jong voor hier..
Zal ik je op je falie geven als het zover komt?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zwijg er verder over als je het niet erg vindt. Straks heb ik het weer gedaan.
Graag!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik je op je falie geven als het zover komt?
Ga dan nog ff door met uitlokken dan.quote:
Flikker op!! Ik ben niet aan het uitlokken!! Dat laat ik in dezen over aan zeefjequote:
Van alles.quote:
laquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker op!! Ik ben niet aan het uitlokken!! Dat laat ik in dezen over aan zeefje
laat je het uitlokken aan mij overquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker op!! Ik ben niet aan het uitlokken!! Dat laat ik in dezen over aan zeefje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |