niks? gewoon een vraag.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een achterlijke reactie?
Ten eerste ben ik niet aan het fappen en ten tweede heb ik geen naaktfoto's van mijn vriendin.quote:
quote:
Kom maar opquote:
oke bijzonder wel. is ze onzeker over haar erwtjes op een plankje. als echte puber zou ze jouw wel wat plezier gunnne dmv een naaktfoto hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik niet aan het fappen en ten tweede heb ik geen naaktfoto's van mijn vriendin.
Ik hoef geen naaktfoto's van mijn vriendin.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:15 schreef zeefje het volgende:
[..]
oke bijzonder wel. is ze onzeker over haar erwtjes op een plankje. als echte puber zou ze jouw wel wat plezier gunnne dmv een naaktfoto hoor
en dan nog iets vullenquote:
nee sorry, niet met jouquote:
Jij gaat er wel vol op in hequote:Op woensdag 2 juli 2014 23:15 schreef zeefje het volgende:
[..]
oke bijzonder wel. is ze onzeker over haar erwtjes op een plankje. als echte puber zou ze jouw wel wat plezier gunnne dmv een naaktfoto hoor
vind je haar niet mooi?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik hoef geen naaktfoto's van mijn vriendin.
ohnee? heb jij geen naaktfotos van je vriendinquote:
Meerdere ietsen.quote:
Tss, je weet niet wat je mistquote:
Vind ik wel, betekend niet dat ik gelijk naaktfoto's hoefquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
vind je haar niet mooi?
[..]
ohnee? heb jij geen naaktfotos van je vriendin
oquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vind ik wel, betekend niet dat ik gelijk naaktfoto's hoef
okequote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vind ik wel, betekend niet dat ik gelijk naaktfoto's hoef
Leef je vooral uit!quote:
quote:
ik weet dat mensen fappen op mijn foto hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leef je vooral uit!
Maar stop dan ook met jankmuilen zodra iemand er vol op in gaat tegen jou!
Iets met meten met 2 maten
En toch zul je mij niet horen klagen.quote:
Nee. Niet elke vrouw is zoals jou, naaktfoto's op haar 17e al op internet verspreiden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:16 schreef zeefje het volgende:
ohnee? heb jij geen naaktfotos van je vriendin
ging er maar iets vol inquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leef je vooral uit!
Maar stop dan ook met jankmuilen zodra iemand er vol op in gaat tegen jou!
Iets met meten met 2 maten
Welke foto?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:18 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik weet dat mensen fappen op mijn foto hoor
je klaagt genoeg andersquote:
we hadden het net over ontmaagden, gebeurt tegenwoordig op 12/13 al. denk jij dat die meiden geen fotos van zichzelf maken?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee. Niet elke vrouw is zoals jou, naaktfoto's op haar 17e al op internet verspreiden.
Waarom deed je dat eigenlijk? Lijkt me meer dat jij de onzekere bent hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |