SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat het van LB moestRotzooi is nog post-vakantierotzooi natuurlijk.
Shandaly, nog evenvoor het fijne CB-bezoek!
En LE voor de kruiswoordpuzzels!
[ Bericht 9% gewijzigd door Olf op 03-07-2014 10:00:28 ]
Scherp!quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:33 schreef Cwen het volgende:
LB, mag alsjeblieft die typfout uit de OP?? 1-jarigen, graag!
Enne Sylver, ik ben hier ook al een tijdje illegaal hoor
Ahh idd, een partner in crime!quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:33 schreef Cwen het volgende:
Enne Sylver, ik ben hier ook al een tijdje illegaal hoor
Ik volg Yoga...quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:36 schreef L-E het volgende:
Willen jullie even heel offtopic met me mee denken? Het gaat hier ptss-wise niet zo heel denderenden ik wil graag iets doen waar ik mee verder kom (naast de therapie die ik al volg), iets dat rust in het hoofd brengt. Mijn man kwam met mindfulness, maar dat is idioot duur dus dat zal in the end geldzorgen opleveren
Iemand ervaring met yoga, of andere tips? Ik sta overal voor open!
Olf, Sticker wil dat speldje lenenEn ik wilde heel enthousiast roepen dat ze leuke bretels draagt, maar dat is het tuigje van de stoel zeker?
Het is niet, doordat je yoga gaat doen, je opeens minder stress hebt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:52 schreef L-E het volgende:
Ik wil vooral weten of het ook echt zorgt voor rust in je hoofd en kalmte in je lijf. Hoe ervaar je dat? Ik lees dat het heel stressverlagend werkt, en dat is wel wat ik wil/nodig heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Nou dat inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
Potver dames, jullie krijgen het wel voor je kiezen he?![]()
Lijkt me echt heel naar als je je (af en toe) zo voelt. Hopelijk wordt het eens minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon omdat ze zo liev is <3 en iedereen z'n kind spamt![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef elamanilo het volgende:
Verder lees ik mee met de tips voor L-E. Ik kan ook wel wat ontspanningstips gebruiken
En ook nog :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon omdat ze zo liev is <3 en iedereen z'n kind spamtWat lijkt ze toch veel op Papa.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gulara op 03-07-2014 00:56:00 ]
Typefout dan natuurlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:33 schreef Cwen het volgende:
Nee hoor, de mijne staan er ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:53 schreef Kyara het volgende:
Wat een knappe kindjes weer!
Ben ik nu de enige die zijn foto's in het fototopic zet?Daar zien in elk geval nog meer mensen de leuke kindjes.
voor LE, geen tips hier.
En verder kreeg ik het niet meer bijgelezen....jullie gingen ineens zo hard!
hey alles goed daar aan de andere kant?quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:03 schreef Gulara het volgende:
Ja Fieder doe eens een weekendspam als je knulletje weer beter is.
Ja ook aan het werk. Maar gelukkig niet 's nachts (hoewel in een kantoor zonder raam krijg ik er weinig van meequote:Op donderdag 3 juli 2014 04:15 schreef As1981 het volgende:
[..]
hey alles goed daar aan de andere kant?
Ik dacht bij je eerdere post over opstaan echt hey nog iemand in de nacht.
Oh nee het is gulara daar is het nu ochtend
oh dat is wel een beetje jammer dan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:45 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja ook aan het werk. Maar gelukkig niet 's nachts (hoewel in een kantoor zonder raam krijg ik er weinig van mee)
Hoe lang moet je nog?
Jaaa, lief is dat he <3!quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Zo grappig .. ik word net voor het eerst wakker van een zingende dreumes. Geen idee welk liedje ze zong en het melodietje herkende ik ook niet. Maar het klonk echt grappig!
Haha zie je mij er niet in bedoel je? (of weet je helemaal niet hoe ik eruit zie)quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:14 schreef L-E het volgende:
Die met die katLijkt hij op zn vader Suiker? En het is gewoon echt een blondie geworden!
Ik ken jou alleen van foto's maar ik zie jou er idd niet inquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:17 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Haha zie je mij er niet in bedoel je? (of weet je helemaal niet hoe ik eruit zie)
Hij lijkt érg op z'n vader ja
Spirit
Hij heeft mijn mond/voortandenquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken jou alleen van foto's maar ik zie jou er idd niet in
Maar mogen foto's alleen maar in het fototopic eigenlijk?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:54 schreef Kyara het volgende:
Ok, ik ga jullie input in de groep gooien.![]()
Ik vond het enorm zwaar en werd er soms hefrustreerd van omdat ik niet meer alles kon wat ik of dreumes wilde.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:47 schreef L-E het volgende:
Ben jij zo een hormonenbom ja Twinkle?
Ik ben zo benieuwd hoe het is om zwanger te zijn met een dreumesje. Ik heb alleen de ervaring van het schoolgaande kind, en dat was (meestal) goed te combineren, maar met een kleiner kindje lijkt het me zo zwaar, vooral fysiek.
En de pasmaaropjes tijdens een zwangerschap:
Haha, klopt. Een verslaving aan Fok kost tijdquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:19 schreef Spirit82 het volgende:
Nou snap ik wel waarom jezo vroeg op moet staan Omen
Dit vind ik ook wel eigenlijk!quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:05 schreef Spirit82 het volgende:
Mag je hier geen foto's plaatsen ofzoHet gaat over je dreumes en dit is het dreumestopic. Ik vind het leuk om voor de vaste bezoekers hier soms een foto te plaatsen. Aan het fototopic en de mensen die daar posten heb ik geen behoefte (no offence, maar ik "ken" de meesten daar niet).
Mijn eerste gedachte was "Nietus!! Jij was toch een stuk jonger dan ik!?" en toen pas viel het kwartje dat het over aantal weken zwangerschap ging ipv eigen leeftijd...quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ben nu 36 en een beetje Omen!.. 27 juli due date
![]()
Fieder ik heb heel veel werkervaring op de financiele adm. Maar geen bijbehorende diploma's. Nu in de crisis merk ik dat ik daar op afgerekend word. Via een verkort traject kan ik er alsnog aan komen zonder al te veel inspanning/moeite/tijd. Dus dat heb ik er wel voor over.
quote:
+1quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:20 schreef kleinzusje het volgende:
Straks teruglezen ............................
Dat heb ik dus op een ICT afdeling. 15 jaar ervaring. Maar geen bijbehorende diploma's dus lig ik er in de eerste ronde vaak al uit want andere hebben die dus wel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ben nu 36 en een beetje Omen!.. 27 juli due date
![]()
Fieder ik heb heel veel werkervaring op de financiele adm. Maar geen bijbehorende diploma's. Nu in de crisis merk ik dat ik daar op afgerekend word. Via een verkort traject kan ik er alsnog aan komen zonder al te veel inspanning/moeite/tijd. Dus dat heb ik er wel voor over.
Echt waar? Wat apart.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik dus op een ICT afdeling. 15 jaar ervaring. Maar geen bijbehorende diploma's dus lig ik er in de eerste ronde vaak al uit want andere hebben die dus wel.
Daar waar ik gewerkt heb hebben ze er ook nooit moeilijk over gedaan. Ik was systeembeheerder. Maar nu met de crisis en solliciteren merk ik dat ze meer gaan voor papiertjes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:28 schreef Skoap het volgende:
[..]
Echt waar? Wat apart.
Ik heb enkel een MBO (IT) opleiding. Maar ik heb nu een baan waarvoor HBO het minimum is, maar daar is nooit moeilijk over gedaan door mijn werkervaring. (En ik heb meerdere succesvolle sollicitaties voor functies op HBO niveau)
Maar misschien dat het aan de richting/functie ligt.
Ja ik keek wel even verbaasd, ze heeft het de afgelopen dagen vaker gezegd dus het was geen ongeluk, ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:28 schreef elamanilo het volgende:
Nohh wat een goeie picknick Ophelia <3 En wat een ontwikkeling, dat ze 'ik' gaat benoemen!
Waarom denk ik dan altijd dat jullie een Manduca hebben?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:54 schreef Spirit82 het volgende:
We hebben geen draagzakMaar dat is toch anders dan zo lekker knusbovenop je
Laat eens zien dan!quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:02 schreef elamanilo het volgende:
Jemig, ik zag net een plaatje op pinterest en in 1 klap rammelen gewoon al m'n eierstokken eruit
Ik ben maar even zwanger geweest in combinatie met een dreumes (2 weken om precies te zijn) en dat had voor- en nadelen. Mijnes sliep nog 2x per dag dus dat gaf mij de mogelijkheid om ook even te rusten. Maar hij liep dus niet waardoor ik echt heel wat afgesleept heb met hem, dat werd wel zwaar vond ik.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:47 schreef L-E het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe het is om zwanger te zijn met een dreumesje. Ik heb alleen de ervaring van het schoolgaande kind, en dat was (meestal) goed te combineren, maar met een kleiner kindje lijkt het me zo zwaar, vooral fysiek.
Als we op stap gaan en ze gaat mee tijdens haar slaapje dan gaat ze in de hop tye. Dan slaapt ze zoquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:11 schreef Spirit82 het volgende:
Ooohhh op je slapen nog![]()
Ik wil ook weer een baby
ik vind Toverland geweldig. Helemaal als de oudste straks wat langer is. Een meter is het mooist.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:26 schreef Twinkle20 het volgende:
En Kyara jij had er zelfs twee in je buik! Echt petje af! (Of ja.. waarschijnlijk dealde je gewoon met die situatie omdat je niet anders kon). Mijn frustratie komt ook niet door Djenna hoor. Haar verzorgen gaat verder prima en met zijn tweetjes hebben we dikke pret![]()
Het probleem ligt echt bij mezelf/in mijn hoofd![]()
Tally Toverland is bij mij om de hoek!![]()
Hebben ze nog steeds dat waterland gedeelte? Zal wel lekker zijn
Das net een mininin! Jaja, goed lezen mensenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:01 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ohh ik moest terugzoeken, maar hier issie <3 Dat kleine frummeltje, ik was instant verliefd!
Ik ben nu 36quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:26 schreef Twinkle20 het volgende:
En Kyara jij had er zelfs twee in je buik! Echt petje af! (Of ja.. waarschijnlijk dealde je gewoon met die situatie omdat je niet anders kon). Mijn frustratie komt ook niet door Djenna hoor. Haar verzorgen gaat verder prima en met zijn tweetjes hebben we dikke pret![]()
Het probleem ligt echt bij mezelf/in mijn hoofd![]()
Tally Toverland is bij mij om de hoek!![]()
Hebben ze nog steeds dat waterland gedeelte? Zal wel lekker zijn
Ja Shandaly alleen weet ik even niet meer hoeveel wij nu scheelde. Niet zo super veel toch? Ik ben nu 29 (toen bij jou 18... ik moest toen nog niet aan kids denken joh
)
Hihi je hebt gelijk ja, denk dat daar dat eierstokkengerammel van komtquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Das net een mininin! Jaja, goed lezen mensen
Echt waar? Ik had jou veul jonger geschat joh!quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:48 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik ben nu 36En ik dacht er toen al wel aan, maar vond dat het nog niet kon ivm studie van ML, toen nog VL... maar die zwangerschap van C. was wel de eerste toen waardoor ik serieus ging rammelen...
toen kyan begin van de maand uit zijn schoenen bleek gegroeit (binnen een maand) was ik na 5 winkels allang blij dat ik iets in zijn maat vond wat ook nog kon deze zomer. Meeste is wintercollectie nu. Dus ik hoop dat je gaat slagen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:12 schreef elamanilo het volgende:
Hmmm, ik ben zo langzamerhand een beetje op schoenenjacht.... Maar mèèèèn, ik vind het helemaal niet makkelijk om iets naar m'n zin te vinden!
Tips?! Ik zoek een beetje iets boho/edgy/klassiek achtigs?! Bruin/koper of grijzig, dat het bij veel dingen past ook. Niet al té duur, want ze kruipt ook nog wel eens een beetje
Soms heeft de Zara wel leuke dingen, maar op dit moment niets naar m'n zin.
Verder vond ik alleen maar dingen in Amerika of zo, die dan daar ook weer waren uitverkocht in haar maat en verder onbetaalbaar waren natuurlijk.
Dus, als iemand iets leuks weet, gooi het in de groep please!
Ik ben naar een schoenenwinkel gegaan en heb de schoenen gekocht waar ze het best op liepquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:12 schreef elamanilo het volgende:
Hmmm, ik ben zo langzamerhand een beetje op schoenenjacht.... Maar mèèèèn, ik vind het helemaal niet makkelijk om iets naar m'n zin te vinden!
Tips?! Ik zoek een beetje iets boho/edgy/klassiek achtigs?! Bruin/koper of grijzig, dat het bij veel dingen past ook. Niet al té duur, want ze kruipt ook nog wel eens een beetje
Verder vond ik alleen maar dingen in Amerika of zo, die dan daar ook weer waren uitverkocht in haar maat en verder onbetaalbaar waren natuurlijk.
Elefanten! De dunne, soepele zool is nl nog steeds heel belangrijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:12 schreef elamanilo het volgende:
meerdal en zeker lekker. Eerst weekje cp en daarna nog vijf dagen beekse bergen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Lekker As! Zit je dan op Loohorst of Meerdal?
Dat maakt niets uit hoor! Maar ze sleet zo snel door haar Aapies heen dat ik maar schoentjes heb gekochtquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:49 schreef Sylver_ het volgende:
Ik vraag me af of ik eigenlijk ook al schoenen moet kopen voor NoraZe loopt nog niet zelf, alleen aan mijn hand. Op het moment draagt ze buiten altijd die Bambino slofjes van leer, maar ik weet eigenlijk niet of dat wel goed is.
Ah gelukkig, vroeg me ineens af of ze niet een beter voetbed nodig had.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:56 schreef Cwen het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit hoor! Maar ze sleet zo snel door haar Aapies heen dat ik maar schoentjes heb gekocht
Beterschap, As!
Ik doe dan altijd tomaatjes aanbieden. Daar zijn ze hier gek op.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:09 schreef Spirit82 het volgende:
Oohh komkommer bij het avondeten is nog wel een idee! Niet dat ze dat eet, maar dan kan ze daarmee klooien in plaats van al haar eten in het rond te gooien
Ik heb dat boek niet maar volgens mij is er wel een sprong rond de 14 maandenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:10 schreef Spirit82 het volgende:
Ik weet niet waarom ze wakker wordt... Hey wil iemand even in het grote gele boek kijken of er rond 14 mnd een sprong is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag van badje naar badje![]()
[ Bericht 29% gewijzigd door kleinzusje op 03-07-2014 22:17:28 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ze wil dat ik haar tilquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:16 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik vind zwanger zijn icm een dreumes tot nu toe hartstikke meevallen eigenlijk. Ze loopt al een jaar zelf, slaapt ong. van 12 tot 3 elke dag en kan zichzelf vaak wel goed vermaken waarbij ze alleen de hele dag tegen me kletst.
Ik maak het mezelf sommige dagen moeilijk omdat ik gewoon vind dat zij ook recht heeft op leuke dingen doen, ook al ben ik wat gammel die dag. Dus we gaan gewoon stukjes fietsen, kinderboerderij, badje in de tuin, picknicken in huis (net als Otje en Ophelia), bos, naar oma's etc. ook al kan ik dan 's avonds niet meer op of om
.
Ik kan me voorstellen dat het tillen wel heel zwaar was, Kyara. Dat merk ik ook wel. Gelukkig zit ze nu in de fase van 'zelf doen!'. Tillen is voor baby's!
Knap hoor !quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja ik keek wel even verbaasd, ze heeft het de afgelopen dagen vaker gezegd dus het was geen ongeluk, ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier haalt hij nog steeds alles wat hij nodig heeft uit de borst, maar als dat niet zo was zou ik na het avondeten wel iets van een papfles geven ja. Dat eten trekt wel bij, je vuilnisbak komt vanzelf weer bij zinnenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:05 schreef Spirit82 het volgende:
Ach As, zo zieligBeterschap!
Sylver, blote voeten schijnt het beste te zijn tot ze echt goed kunnen lopen. Voor buiten heb ik shoesme babyflex gekocht toen ze ook daar steeds meer wilde lopen (die slofjes zaterdag haar in de weg) en daar stapte ze in de winkel echt zo op weg
Ik heb nog een vraag! Mijn enorme, allesetende vuilnisbak wil opeens na een paar happen niet meer etenGeen ontbijt, geen fruit, geen lunch, geen avondeten, zelfs geen toetje! Zouden jullie weer een late fles introduceren? Slapen is namelijk ook ruk
En bieden jullie alternatieven aan of laten jullie het zo?
Neem de mijne maar een dagjequote:Op donderdag 3 juli 2014 15:11 schreef Spirit82 het volgende:
Ooohhh op je slapen nog![]()
Ik wil ook weer een baby
Breng maar langs!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Neem de mijne maar een dagje![]()
Die ligt de hele tijd op je te knuffelen
Openbaar ?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:29 schreef LadyBlack het volgende:
Spirit, checken ik bied dr inderdaad vanalles aan als ik denk dat ze nog wat wil. En die fles als ze dat lekker vindt
E is momenteel heel wiebelig dus die wordt ook even verwend. Heb haar vandaag thuisgehouden want ze begon al met verhoging. Ging opzich prima dus we zijn naar een vriendin geweest. En toen zaten vriendin & ik lekker te kletsen en voor ons liepen / kropen 3 blote kindertjes bij de zandbak
Nee in de achtertuin! Eén blauwe schelp met zand en één met (zand)waterquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Openbaar ?
Daar doe ik een badpakje aan.
Is hier in het park zelfs verplicht
Ik heb de energie niet op op alle foto's te reageren en wil die van mij weer snel weghalen. Vind het gewoon leuker om haar even aan jullie te tonen met verhaaltje er bij. Ieder zn keusquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
KZ lekker genieten van de tweede keer aanloop naar verjaardagmet je mooie meiske!
Overigens wat betreft foto's: ik lurk al heel lang in OUD dus vind t zelf leuk om daar de kindjes te volgen, en to be really honest; meer publiek = meer complimentjes over mn kind![]()
![]()
![]()
Ik ook. Maar volgens mij was LB bij een vriendin die een zandbak had.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Openbaar ?
Daar doe ik een badpakje aan.
Is hier in het park zelfs verplicht
Ik hoop dat hij morgen niet om 6 uur bij mij staat!quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:37 schreef kleinzusje het volgende:
Knap hoor Goitske dat Jan in zn peuterbedje ligt !
Dat kind staat op de vorige pagina, schelequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:40 schreef L-E het volgende:
Ik doe in het openbaar ook altijd een badpakje aan, maar dat is dan weer 'sneu voor dat jochie' enzo![]()
kz, ik heb jouw dochter echt nog nooit gezien volgens mij.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat kind staat op de vorige pagina, schele
Wat ben je toch een vriendelijk en warm mensquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat kind staat op de vorige pagina, schele
Je houdt van mequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vriendelijk en warm mens
Na mijn eigen meting is het maat 22 wat we nodig hebben! Maar ik ga van de week ook even langs de winkelquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:17 schreef kleinzusje het volgende:
Schoentjes had ik van Bitterend overgenomen. Mn meisje liep met 1 jaar los en buiten waren die rode Bardossa's ideaal. Verder altijd op blote voeten.
Ela: welke maat zoek je ?
Elke dag buiten en tsja...................... mijn engel valt ook wel eensquote:
Woon in Apeldoorn, een vriendin woont in Nijmegenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef Kyara het volgende:
Lieve foto KZ!
Welkom Sylver!
Goitske, klinkt alsof je hier in de buurt zit. De leemkuil kwam ik als kind heel vaak. Lang geleden dat ik daar ben geweest.
LB, klinkt lief!
Hier ook badpakjes (en zwemvbroekjes). En eigenlijk ook in de achtertuin. Wonen in een woonwijk dus je kijkt zo de achtertuin vanuit andere woningen. Vind ik gewoon niet zo prettig idee.
En ? Gevonden ?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:40 schreef L-E het volgende:
Ik doe in het openbaar ook altijd een badpakje aan, maar dat is dan weer 'sneu voor dat jochie' enzo![]()
kz, ik heb jouw dochter echt nog nooit gezien volgens mij.
Ik zeg niet dat het niet kan hè? Ik voel me daar zelf gewoon niet zo prettig bij. Dat is iets andersquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Goitske het volgende:
Woon in Apeldoorn, een vriendin woont in Nijmegen
Ohja jan loopt in de tuin bloot, als dat al niet meer kan!
In het park moet het ! Helaasquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:53 schreef L-E het volgende:
In de achtertuin in blote kont vind ik echt geen probleem hoor. Ik wil niet te veel bezig zijn met andermans mogelijk zieke geest.
Ja kz, ik heb dr dankzij een vriendelijke tip van Spirit gezien! Ze is leuk
Wij moeten ook met schoentjes bezig, denk ik.
Hier ook vooral "mij" in het dagelijks leven hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Knap hoor !
Hier is het "mij" en "jou"
Overigens zou ik dr op een strand of in een park ook wel bloot laten lopen hoor, als ik niet op warm weer had gerekend en geen badpakje mee zou hebben. En op vakantie, maar dan gaan we ook naar een blotebillencampingquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:53 schreef L-E het volgende:
In de achtertuin in blote kont vind ik echt geen probleem hoor. Ik wil niet te veel bezig zijn met andermans mogelijk zieke geest.
Echt?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Na mijn eigen meting is het maat 22 wat we nodig hebben! Maar ik ga van de week ook even langs de winkel
Dat rekt wel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar badpakjes zijn wel verschrikkelijk schattigIk moet die van E nog maar even opzoeken. Die was maat 68....
Ja hequote:Op donderdag 3 juli 2014 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
Anders kom ik ff bij jou nog shoppen Kyara Die roze met pijpjes was té cute!
Ze heeft het zo snel koud. Na vijf minuten in een peuterbadje binnen loopt ze al te klappertanden.quote:
Wetsuit houdt warmte buitenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ze heeft het zo snel koud. Na vijf minuten in een peuterbadje binnen loopt ze al te klappertanden.
Agos echt?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ze heeft het zo snel koud. Na vijf minuten in een peuterbadje binnen loopt ze al te klappertanden.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:11 schreef Skoap het volgende:
Ik ben echt fan van P20 zonnebrand crème echt super spul.
1x per dag insmeren is echt genoeg.
Otjes wetsuitje isoleert prima in ieder geval.quote:
Pi heeft maat 23 (maar gaat volgens mij wel zachtjes aan richting 24). Of het groot is weet ik niet, maar ik hoop dat hij niet blijft hangen bij maat 38 anders kukelt ie om later.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:35 schreef elamanilo het volgende:
KZ ik zag haarincl. kapotte knietjes <3
LB&Kyara, is het echt zo groot?! Volgens mij zijn d'r voeten wel 12,5cm ja! Ik had zelf nog veeeeeeel grotere voeten toen ik baby en dreumes (en peuter, kleuter enzo) was. Maar nu een nette maat 38
En vindt ie later ook moeilijk herenschoenen in zijn maat in Nl.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:12 schreef Gulara het volgende:
[..]
Pi heeft maat 23 (maar gaat volgens mij wel zachtjes aan richting 24). Of het groot is weet ik niet, maar ik hoop dat hij niet blijft hangen bij maat 38 anders kukelt ie om later.
Herenschoenen maat 38 is idd ellende, mijn vader is ervaringsdeskundige...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:46 schreef -mandy- het volgende:
[..]
En vindt ie later ook moeilijk herenschoenen in zijn maat in Nl.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:52 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Herenschoenen maat 38 is idd ellende, mijn vader is ervaringsdeskundige...
J. groeit nu trouwens bijna uit zn maat 20. Van shoesme that is, want ik had schoentjes besteld een maat groter, en die zijn echt 2cm te groot. Shoesme babyflex bevalt hier trouwens goed. Mijn tip: passen in de winkel, en dan op internet de zelfde zoeken tegen 30% korting, dan is t nog te doen (want die prijzen, ¤55 voor schoentjes van nog geen 12cm)
Dit is precies hoe het met Riley ook was.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:50 schreef Fieder het volgende:
Hij is 3 dagen flink ziek geweest, hele hoge koorts. Nu is de koorts gezakt en zijn de vlekjes verschenen. Van de vlekjes zelf heeft hij volgens mij geen last. Nog wel snel moe en hij valt de hele tijd om als hij loopt.
Maar aan de beterende hand dus![]()
Dat was de oudstequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:31 schreef kleinzusje het volgende:
Oh en echt hoor, voor 19 juli ben ik super sociaal en betrokken en reageer op iedereen ! Maar nu ben ik druk met slingers knippen en peuterbadjes bezoeken.![]()
![]()
Tally: Hoe merk je die heimwee ?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:10 schreef Troeta het volgende:
Fieder, ik heb het idee dat jij zelf met dat keukentje gaat spelen....
Hier ligt ze ook vaak zo!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:46 schreef vencodark het volgende:
Vraagje: is het normaal dat Aiden doodleuk met zijn beentjes tot boven zijn knieën klem zit tussen de spijlen van z'n bedje?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:43 schreef Fieder het volgende:
L kreeg net post of hij de zorg in het ziekenhuis wil evaluerenmet inlogcode en al
Venco wat zielig! Is hij een onrustige slaper?
Dat is wel een groot verschil inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:14 schreef elamanilo het volgende:
Oh, op deze website: http://www.leerwiki.nl/Maattabel_voor_de_baby_peuter_of_kleuter zou ze maat 20 hebben trouwens.. Toch maar even bij de winkel checken dus deze week!
En bij nog een andere website is het weer maat 21
Ik was hier twee weken geleden bij Shoesme en toen waren alleen de sandaaltjes niet in de sale.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:02 schreef mousemicky het volgende:
Ik ben van plan om af te wachten tot de shoesme concept store hier in de stad grote sale heeft, en dan groots in te slaan. Ik vind dat er toch geen grote verschillen in zomer en winterschoenen zijn voor jongens. Ik houd niet van donker/bruin voor kleine ukjes, dus groene of blauwe leren gympen kunnen best het hele jaar rond (mits geen sneeuw en -15).
Ahwquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:06 schreef Omentielvo het volgende:
Vandaag naar de kinderboerderij gegaan. Was erg gezellig. Riley wilde een schaap kussen
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:14 schreef Sylver_ het volgende:
Omg! Mijn baby bijna-dreumes stond net heel lang los! En ze zette ook nog een stapje!![]()
![]()
Sorry! Ego-post. Even bijlezen nu
Jij hoeft alleen maar een foto te plaatsen om te patsenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:28 schreef kleinzusje het volgende:
Mag ik vlak voor haar 2e verjaardag een pats lijstje maken ? Ja he , mag wel he ?
's Ochtends brood wil hij niet, alleen z'n papfles.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:22 schreef Troeta het volgende:
Misschien in de ochtend ook brood ipv pap?
Ik heb zelf altijd minder honger als ik wat vast eet in de ochtend.
Maar water is goed toch!
O, dan ben ik misschien alweer te laatquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik was hier twee weken geleden bij Shoesme en toen waren alleen de sandaaltjes niet in de sale.
Kassa en betalen hier.quote:
Dat had ik dan weer niet helemaal scherp gelezen, maar ik ben weer bij.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:40 schreef olivia_321 het volgende:
Hoeveel dreumesjes kregen er logopedie de afgelopen week? (al heeft de logopediste gisteren afgezegd, ze had keelontsteking en geen stem meer)
Okquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:40 schreef olivia_321 het volgende:
Hoeveel dreumesjes kregen er logopedie de afgelopen week? (al heeft de logopediste gisteren afgezegd, ze had keelontsteking en geen stem meer)
Dit jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:09 schreef elamanilo het volgende:
Kleinzusje![]()
Bijna jarig
Wat heb je voor haar gekocht?
[ Bericht 9% gewijzigd door LadyBlack op 05-07-2014 21:02:56 ]
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
Haha wat zit D er ook schattig in MandyHeeft t geholpen?
Ik zit straks in mn eentje te kijken; vriendje is naar een verjaardag, en mijn geplande gezelschap is net zwanger en durft niet te komen met E's mysterieuze vlekjes![]()
Daarover gesproken: ik denk zelf dat het gewoon warmteuitslag is, maar lijk de enige te zijnZe heeft heel grote grillige, beetje dikke rode vlekken op dr romp, in de nek, liezen en oksels. De warme plekken dus. Op armen en benen zitten heel kleine vlekjes, in haar gezicht zat niets. Vanavond bij het eten zag en voelde ik dat haar rechterwang rood en warm was. Dat lijkt me van een doorkomende kies (wat ook deels de verhoging en het slechte humeur verklaart; ik mag maar een meter van haar af zo'n beetje).
Een foto van de vlekjes:Dat zou volgens mij toch wel de aanloop naar waterpokken kunnen zijn hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt waar? Vriendin die vanmiddag hier was zei dat haar kinderen al heel snel blaasjes kregen. En E had deze vlekken gisteravond ook al.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat zou volgens mij toch wel de aanloop naar waterpokken kunnen zijn hoor.
Die heeft ze al gehad geloof ik! Tenminste, toen had ze heel hoge koorts en de dag erna vlekjes. Maar die waren kleiner.quote:
Uhm..... die had ze 19 juni. Dus da's wat laat om nu nog last van te hebben.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:07 schreef Spirit82 het volgende:
Is het geen zesde ziekte?
En E heeft niet toevallig een week terug de BMR prik gehad?
Heel fijn hoor, even meedenken! En ik hoop eigenlijk dat iemand gewoon zegt; ja dit is warmteuitslag, zo ziet mijn kind er nu ook uit.quote:
BIj mij ziet een allergische reactie er soms zo'n beetje zo uit. Maar ik had ook dat soort vlekken in de aanloop naar de echte waterpokken. Van Otje heb ik geen foto's meer van het begin. BIj mij waren de vlekken wel roder overigens.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heel fijn hoor, even meedenken! En ik hoop eigenlijk dat iemand gewoon zegt; ja dit is warmteuitslag, zo ziet mijn kind er nu ook uit.
Want de andere symptomen horen ook allemaal bij kiezen / ontwikkelingssprong, en met al die vlekjesziekten kun je toch niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |