SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat het van LB moestRotzooi is nog post-vakantierotzooi natuurlijk.
Shandaly, nog evenvoor het fijne CB-bezoek!
En LE voor de kruiswoordpuzzels!
[ Bericht 9% gewijzigd door Olf op 03-07-2014 10:00:28 ]
Scherp!quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:33 schreef Cwen het volgende:
LB, mag alsjeblieft die typfout uit de OP?? 1-jarigen, graag!
Enne Sylver, ik ben hier ook al een tijdje illegaal hoor
Ahh idd, een partner in crime!quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:33 schreef Cwen het volgende:
Enne Sylver, ik ben hier ook al een tijdje illegaal hoor
Ik volg Yoga...quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:36 schreef L-E het volgende:
Willen jullie even heel offtopic met me mee denken? Het gaat hier ptss-wise niet zo heel denderenden ik wil graag iets doen waar ik mee verder kom (naast de therapie die ik al volg), iets dat rust in het hoofd brengt. Mijn man kwam met mindfulness, maar dat is idioot duur dus dat zal in the end geldzorgen opleveren
Iemand ervaring met yoga, of andere tips? Ik sta overal voor open!
Olf, Sticker wil dat speldje lenenEn ik wilde heel enthousiast roepen dat ze leuke bretels draagt, maar dat is het tuigje van de stoel zeker?
Het is niet, doordat je yoga gaat doen, je opeens minder stress hebt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:52 schreef L-E het volgende:
Ik wil vooral weten of het ook echt zorgt voor rust in je hoofd en kalmte in je lijf. Hoe ervaar je dat? Ik lees dat het heel stressverlagend werkt, en dat is wel wat ik wil/nodig heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Nou dat inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
Potver dames, jullie krijgen het wel voor je kiezen he?![]()
Lijkt me echt heel naar als je je (af en toe) zo voelt. Hopelijk wordt het eens minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon omdat ze zo liev is <3 en iedereen z'n kind spamt![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef elamanilo het volgende:
Verder lees ik mee met de tips voor L-E. Ik kan ook wel wat ontspanningstips gebruiken
En ook nog :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon omdat ze zo liev is <3 en iedereen z'n kind spamtWat lijkt ze toch veel op Papa.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gulara op 03-07-2014 00:56:00 ]
Typefout dan natuurlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:33 schreef Cwen het volgende:
Nee hoor, de mijne staan er ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:53 schreef Kyara het volgende:
Wat een knappe kindjes weer!
Ben ik nu de enige die zijn foto's in het fototopic zet?Daar zien in elk geval nog meer mensen de leuke kindjes.
voor LE, geen tips hier.
En verder kreeg ik het niet meer bijgelezen....jullie gingen ineens zo hard!
hey alles goed daar aan de andere kant?quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:03 schreef Gulara het volgende:
Ja Fieder doe eens een weekendspam als je knulletje weer beter is.
Ja ook aan het werk. Maar gelukkig niet 's nachts (hoewel in een kantoor zonder raam krijg ik er weinig van meequote:Op donderdag 3 juli 2014 04:15 schreef As1981 het volgende:
[..]
hey alles goed daar aan de andere kant?
Ik dacht bij je eerdere post over opstaan echt hey nog iemand in de nacht.
Oh nee het is gulara daar is het nu ochtend
oh dat is wel een beetje jammer dan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:45 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja ook aan het werk. Maar gelukkig niet 's nachts (hoewel in een kantoor zonder raam krijg ik er weinig van mee)
Hoe lang moet je nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |