SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascinationA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
jaquote:
Ja. Maar ik bedoel ... Daar leek het stijl, waarschijnlijk omdat het kort was. Maar je hebt ook haar dat bij een korte lengte ook nog krult.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
als ie het laat groeien is het krullend
Recent? Ik heb geen zin om te spitten.quote:
Ik heb met kort haar ook geen krullen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Maar ik bedoel ... Daar leek het stijl, waarschijnlijk omdat het kort was. Maar je hebt ook haar dat bij een korte lengte ook nog krult.
Jouw haar is wel heel erg mooi.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb met kort haar ook geen krullen.
mijn haar krult niet op korte lengtequote:Op woensdag 2 juli 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Maar ik bedoel ... Daar leek het stijl, waarschijnlijk omdat het kort was. Maar je hebt ook haar dat bij een korte lengte ook nog krult.
HOI.quote:
Op woensdag 2 juli 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
Heb ik welquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:06 schreef Ro-ald het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 2 juli 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een pic van jou gezien en je liegt.
goeie quotequote:Op woensdag 2 juli 2014 21:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent een beetje laat. wp had je rug al.
Paar dagen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Snow. Ik heb je gemist. Gelukkig is je kinderfeestje bijna
Ja.quote:
Die krul was een grap. Wat had je gedacht danquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.
Jij ziet er echt totaal anders uit dan ik had gedacht. Maar geen krul.
Positief. Ik dacht dat je lelijker was.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die krul was een grap. Wat had je gedacht danen positief of negatief?
Ik ga er standaard vanuit dat FOK!kers lelijk zijn.quote:
Hij is eigenlijk helemaal niet lelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netjes dat je de 'nog' hebt weggelaten.
pardon LRquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netjes dat je de 'nog' hebt weggelaten.
Net als dat je mij autistisch had verwachtquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga er standaard vanuit dat FOK!kers lelijk zijn.
Ben je toch ook #tjackamodus.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als dat je mij autistisch had verwacht
Gelukkig maar, iedereen miste je al.quote:
Vergeet jezelf niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerst Fok-it nu Toto, sjongejonge.
Nee joh.quote:
Precies.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als dat je mij autistisch had verwacht
Meh.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Vergeet jezelf niet.
[..]
Nee joh.
[..]
Precies.
Nah. Zover ik weet nietquote:
Feestje in je mond?quote:
Ik heb ze erger gezien hoor. En anders een baardje laten staan.quote:
Mijn enige kwaliteit is al besproken ben ik bang. Toch bedankt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Vergeet jezelf niet.
[..]
Nee joh.
[..]
Precies.
Kees was wel een eindbaas jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ziet mijn haar er tegenwoordig uit
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2014 21:32:56 ]
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:15 schreef wietparkiet het volgende:
schriktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ziet mijn haar er tegenwoordig uit(she/her)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ziet mijn haar er tegenwoordig uit![]()
Je lijtk een beetje op Thomas Acda in een snelle oogwenkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ziet mijn haar er tegenwoordig uit“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Moeilijk hè, complimentjes ontvangen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn enige kwaliteit is al besproken ben ik bang. Toch bedankt.
die is nog dikkerquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je lijtk een beetje op Thomas Acda in een snelle oogwenk
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je lijtk een beetje op Thomas Acda in een snelle oogwenk
Was niet lulig bedoeld hoorquote:
Ik geef ze liever aan mijzelf. Ben ik zeer bedreven in.quote:
Kan het nog wel grappig zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was niet lulig bedoeld hoor
Hij is baas
Overdreven bescheidenheid hoort daar ook bij?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef ze liever aan mijzelf. Ben ik zeer bedreven in.
Dat komt omdat ik mensen echt kan doorgronden. Het zal wel door mijn exceptioneel hoge IQ en geweldige sociale vaardigheden komen.
Een bescheiden Mr.Bigstar zou mijn gewaardeerde collega Johannes het noemen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overdreven bescheidenheid hoort daar ook bij?
En je hebt een schattig snoetje.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef ze liever aan mijzelf. Ben ik zeer bedreven in.
Dat komt omdat ik mensen echt kan doorgronden. Het zal wel door mijn exceptioneel hoge IQ en geweldige sociale vaardigheden komen.
Zou je doen 8/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ziet mijn haar er tegenwoordig uit
Maar niet zo geil als Etsuhoer
blablablabla
gewoon deonquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:19 schreef Fok-it het volgende:
Ik durf mijn olifantenfoto niet op fok te zetten
Godver. Jij ook al?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:20 schreef Elan het volgende:
Fera en fokkie passen we bij elkaar eigenlijk.
fera heeft happy alquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:20 schreef Elan het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:20 schreef Elan het volgende:
thnx :$quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou je doen 8/10
Maar niet zo geil als Etsuhoer
Klopt. Elke meet knip ik stiekem wat af en bewaar het in een klein, muf ruikend houten kistje.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom?
Ze geilt wel op mijn borsthaar trouwens
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Elke meet knip ik stiekem wat af en bewaar het in een klein, muf ruikend houten kistje.
Passie voor dieren en een wansmaak qua muziekquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom?
Ze geilt wel op mijn borsthaar trouwens
Ingenieus dat ikdaar nog niks van gemerkt hebquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Elke meet knip ik stiekem wat af en bewaar het in een klein, muf ruikend houten kistje.
alweerquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:23 schreef Snowbells het volgende:
1.5 zak chips + halve pot dip opgegeten
Dikzakquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:23 schreef Snowbells het volgende:
fattyquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:23 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:23 schreef Snowbells het volgende:
Zolang ik de peetvader maar mag worden. We weten beide dat ik daar de perfecte kandidaat voor ben.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ik de peetvader maar mag worden. We weten beide dat ik daar de perfecte kandidaat voor ben.
Vooruitquote:
Nu welquote:
Latursquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:27 schreef wietparkiet het volgende:
Doei schatjes
ik ga weer plantjes roken
Nee hoor. ALleen als hij raar doetquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En vervolgens massaal een TR indienen als hij reageert
Viespeuken.
Even tweede foto toegevoegd nogquote:
Baardmansquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even tweede foto toegevoegd nog![]()
Ik heb gewoon geen enkele foto zonder baardje![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dan? Kinderen vinden mij zelfs oprecht leuk. Het is alleen zelden wederzijds.
hier ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik verveel me echt kapot namelijk
vakantie enzo
Je mag mijn Europees wel makenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik verveel me echt kapot namelijk
vakantie enzo
Oh is goedkoper geworden? Vorige keer vroeg je 500 euro.quote:
LMI stuurt mij geile berichtjes.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:43 schreef Elan het volgende:
[..]
LMI stuurt mij geile berichtjes.
Hij is een strijdplan aan het bedenken dus hou je bek want hij wordt gek anders
zuipenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh is goedkoper geworden? Vorige keer vroeg je 500 euro.
Deal. Dan ga ik nu even op zuipen zetten in de stad
Zuipschuit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh is goedkoper geworden? Vorige keer vroeg je 500 euro.
Deal. Dan ga ik nu even op zuipen zetten in de stad
Heb je vorige TT gezien?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:43 schreef Elan het volgende:
[..]
LMI stuurt mij geile berichtjes.
Hij is een strijdplan aan het bedenken dus hou je bek want hij wordt gek anders
Neeeeee. Daar wordt het alleen erger door.quote:
Nouenquote:
* Toto69 slaat Fera op d'r hoofd met een opblaasbare dildo.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Neeeeee. Daar wordt het alleen erger door.
Ik heb roos of zo.
Nou zeg, rollen verdraaien ook nogquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ik al op gereageerd maar je moet eens kappen met je stoken.
Wie heeft er nou weer een opblaasbare dildo?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
* Toto69 slaat Fera op d'r hoofd met een opblaasbare dildo.
Gij.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie heeft er nou weer een opblaasbare dildo?
`quote:
Als je het me iets eerder had gevraagd had ik me nog voor kunnen bereiden. Nu heb ik te weinig tijd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouen
Kom morgenmiddag 1 uur maar ff voor de bundels en studentenpas. En maandag na t tentamen krijg jij je ¤50
Doritos?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:23 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb ook echt nooit wat aan jou he?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je het me iets eerder had gevraagd had ik me nog voor kunnen bereiden. Nu heb ik te weinig tijd.
Doritos heb je toch geen dip bij nodig?quote:
Ik heb geen dildo.quote:
Salsa dip.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doritos heb je toch geen dip bij nodig?
EN dan?quote:
Oh jawelquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doritos heb je toch geen dip bij nodig?
Ja die taco troep.quote:
Voor een lan-party zeker?quote:
Nodig, nodig. Kan toch een extra zijn voor als je alleen bent?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou ook niet goed zijn als je dat als jonge vrouw al nodig had
Hij is er ziek van geworden heb ik vernomen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Vraag maar aan Paxcon. Ik heb al 2x voor hem gekookt.
Vertelquote:
Hij loog.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is er ziek van geworden heb ik vernomen.
Leuk zeg.quote:
Waarom zo slechte gedachtes over mij?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:51 schreef Elan het volgende:
Of was dat iemand die bij Typisch had gegeten.
Hoe dan ook. Ik zie je er voor aan om mensen te vergiftigen Etsu
Typisch kan goed kokenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:51 schreef Elan het volgende:
Of was dat iemand die bij Typisch had gegeten.
Hoe dan ook. Ik zie je er voor aan om mensen te vergiftigen Etsu
Een dildo?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Nodig, nodig. Kan toch een extra zijn voor als je alleen bent?
Nee, bij jouw leeftijd past breezers drinekn en daarna minderjarige sletjes schuren op een fris-feest.quote:
Ik zou je eerlijk zeggen, ik heb nog nooit iemand geschuurd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, bij jou leeftijd past breezers drinekn en daarna minderjarige sletje schuren op een fris-feest.
Ja?quote:
Weet ik niet. Ben zelf ook meer van de trillingen. Ik heb geen ervaring met dildo's. Maar waarom kan dat niet als jonge vrouw dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Een dildo?
Zo'n trillend ding kan ik nog wel inkomen (inkomen hihi:@) maar een dildo kan je toch niet menen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |