quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:15 schreef wietparkiet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ziet mijn haar er tegenwoordig uit![]()
Je lijtk een beetje op Thomas Acda in een snelle oogwenkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ziet mijn haar er tegenwoordig uit“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Moeilijk hè, complimentjes ontvangen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn enige kwaliteit is al besproken ben ik bang. Toch bedankt.
die is nog dikkerquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je lijtk een beetje op Thomas Acda in een snelle oogwenk
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je lijtk een beetje op Thomas Acda in een snelle oogwenk
Was niet lulig bedoeld hoorquote:
Ik geef ze liever aan mijzelf. Ben ik zeer bedreven in.quote:
Kan het nog wel grappig zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was niet lulig bedoeld hoor
Hij is baas
Overdreven bescheidenheid hoort daar ook bij?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef ze liever aan mijzelf. Ben ik zeer bedreven in.
Dat komt omdat ik mensen echt kan doorgronden. Het zal wel door mijn exceptioneel hoge IQ en geweldige sociale vaardigheden komen.
Een bescheiden Mr.Bigstar zou mijn gewaardeerde collega Johannes het noemen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overdreven bescheidenheid hoort daar ook bij?
En je hebt een schattig snoetje.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef ze liever aan mijzelf. Ben ik zeer bedreven in.
Dat komt omdat ik mensen echt kan doorgronden. Het zal wel door mijn exceptioneel hoge IQ en geweldige sociale vaardigheden komen.
Zou je doen 8/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ziet mijn haar er tegenwoordig uit
Maar niet zo geil als Etsuhoer
blablablabla
gewoon deonquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:19 schreef Fok-it het volgende:
Ik durf mijn olifantenfoto niet op fok te zetten
Godver. Jij ook al?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:20 schreef Elan het volgende:
Fera en fokkie passen we bij elkaar eigenlijk.
fera heeft happy alquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:20 schreef Elan het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:20 schreef Elan het volgende:
thnx :$quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou je doen 8/10
Maar niet zo geil als Etsuhoer
Klopt. Elke meet knip ik stiekem wat af en bewaar het in een klein, muf ruikend houten kistje.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom?
Ze geilt wel op mijn borsthaar trouwens
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Elke meet knip ik stiekem wat af en bewaar het in een klein, muf ruikend houten kistje.
Passie voor dieren en een wansmaak qua muziekquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom?
Ze geilt wel op mijn borsthaar trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |