Jij en Air doen elkaarquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Air en ik doen elkaar ook, dan moet je daar ook aan mee doen.
Ado heeft andere plannen las ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja hoor, leef je uit, terwijl ado en ik in de kroeg zitten.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Air en ik doen elkaar ook, dan moet je daar ook aan mee doen.
Vrijdag waarschijnlijk weer, afhankelijk van hoe laat ik terug ben uit Amsterdam.quote:
Dan kan ik niet, dan heb ik een girlsnightquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrijdag waarschijnlijk weer, afhankelijk van hoe laat ik terug ben uit Amsterdam.
tussen 'doen' en 'elkaar' moest nog 'een biertje'met'.quote:
Neem ze mee, mits geen zeikwijven natuurlijk... Maar goed, als GvsE erbij is dan gaat dat feest al niet door.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan kan ik niet, dan heb ik een girlsnight
En daar moet ik dan ook aan meedoenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
tussen 'doen' en 'elkaar' moest nog 'een biertje'met'.
Wij hebben wilde plannen hier in Gorinchemquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem ze mee, mits geen zeikwijven natuurlijk... Maar goed, als GvsE erbij is dan gaat dat feest al niet door.
Weet Ado dat ook? Of heb je zojuist zijn hartje gebroken?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
tussen 'doen' en 'elkaar' moest nog 'een biertje'met'.
Jij moet ook tussen mij en ado, maar dan weer op een heel andere manier.quote:
Waarom heb ik nu een beeld van een buurmeisje dat vrolijk op haar bed staat te springen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn nieuwe matras is fiiiijjjjnnnIk ga ervan genieten. Fijne avond!
Nee dat was zeefje. Al weet ik niet of dat 't hartje van ado is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Weet Ado dat ook? Of heb je zojuist zijn hartje gebroken?
Dit. Air en ik snappen elkaar primaquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij hebben wilde plannen hier in Gorinchem
[..]
Weet Ado dat ook? Of heb je zojuist zijn hartje gebroken?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij moet ook tussen mij en aod, maar dan weer op een heel andere manier.
Omdat je lief en onschuldig bent.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:34 schreef yats het volgende:
Waarom heb ik nu een beeld van een buurmeisje dat vrolijk op haar bed staat te springen?
Oh ja, dan mag ik een wens doenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij moet ook tussen mij en aod, maar dan weer op een heel andere manier.
Zou het? Je moest eens weten...quote:
Op het moment dat wij gelijktijdig binnenkomenquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Op het moment dat wij gelijktijdig binnenkomen
Ik hou je wel bezigquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ondertussen moet Samzz tussen jullie in en mag ik blij zijn dat ik naar een pub met mijn nickname en een kikker als logo mag![]()
![]()
Ik voel mij buitengesloten.
Hoe moet ik dit opvattenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Alsof er op zo'n moment nog iets te wensen overblijft.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oh god nee!!quote:
De Huppel is een coole pub mens. Daar mag je megatrots op zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ondertussen moet Samzz tussen jullie in en mag ik blij zijn dat ik naar een pub met mijn nickname en een kikker als logo mag![]()
![]()
Ik voel mij buitengesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |