Ik vind het ook best eng dat 40+ al acceptabel is voor mijn leeftijdquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
In mijn geval 40+... Dat is toch wel oud.
TGND en zeefje hebben wel een punt. Dat leeftijdverschil is nu wel groot. Als ik 60 ben en miljonair is het ongetwijfeld weer een ander verhaal, maar tegen die tijd vind ik hen te oud.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vraag mij af wat de dames te oud vinden
Wie noem jij oud?quote:
dat ben je zelf al bijna tochquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het ook best eng dat 40+ al acceptabel is voor mijn leeftijd
Ik vind je niet oud hoorquote:
Nog 5 jaar, 3 maanden en 11 dagen!quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
TGND en zeefje hebben wel een punt. Dat leeftijdverschil is nu wel groot. Als ik 60 ben en miljonair is het ongetwijfeld weer een ander verhaal, maar tegen die tijd vind ik hen te oud.
quote:
Dat zeg ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog 5 jaar, 3 maanden en 11 dagen!
Zullen we gewoon gaan zuipen zonder die zeikwijven hiero?quote:
Dat is heul niet bijnaquote:
Ja goed plan. De chickies versieren we daar dan welquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we gewoon gaan zuipen zonder die zeikwijven hiero?
Daar zit ik nog ver onder...quote:
Ik geef eerlijk toe dat ik, wanneer ik iemand helemaal het einde vind, me niet druk maak om de leeftijd, eigenlijk. Dan boeit het me niet of hij 25, 35 of in de 50 is. Maar goed, die laatste groep kom ik zo goed als niet tegenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het ook best eng dat 40+ al acceptabel is voor mijn leeftijd
Hear hear!quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:28 schreef Adolecens het volgende:
Ja goed plan. De chickies versieren we daar dan wel
HALLO IK ZEIK NIET MAG IK MEE????quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet raar.quote:
Och, huillie. Ik mag toch wel leuk meedoenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij goed. Gaan we naar de Huppel.quote:
Ik weet nog dat Vlinderman 5 jaar ouder bleek te zijn als ik dacht, dat was wel ff schrikkenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe dat ik, wanneer ik iemand helemaal het einde vind, me niet druk maak om de leeftijd, eigenlijk. Dan boeit het me niet of hij 25, 35 of in de 50 is. Maar goed, die laatste groep kom ik zo goed als niet tegen.
Air en ik doen elkaar ook, dan moet je daar ook aan mee doen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, huillie. Ik mag toch wel leuk meedoen.
Just say whenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij goed. Gaan we naar de Huppel.
Ja hoor, leef je uit, terwijl ado en ik in de kroeg zitten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
Och, huillie. Ik mag toch wel leuk meedoen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |