abonnement Unibet Coolblue
pi_149315144
quote:
5s.gif Op maandag 2 februari 2015 23:31 schreef Terecht het volgende:

[..]

Wat concludeer jij nu uit dit filmpje?
Genoeg, dat die man zegtdat er al bomb-sniffing dogs waren en extra veel speciale politie wisten ze in ieder geval dat er wat aan zat te komen, toch konden ze het niet voorkomen? raar.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  maandag 2 februari 2015 @ 23:38:23 #202
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149315254
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 23:20 schreef Summers het volgende:

[..]

hoezo voor julie ? niet voor jezelf :?
;) Ik vind het niet nodig..
Het enige wat ik zou willen zien is camera beelden van een verhoor ruimte toen Ibragim Todashev ondervraagd werd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 2 februari 2015 @ 23:44:12 #203
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_149315372
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 23:33 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Genoeg, dat die man zegtdat er al bomb-sniffing dogs waren en extra veel speciale politie wisten ze in ieder geval dat er wat aan zat te komen, toch konden ze het niet voorkomen? raar.
En wat concludeer je hier dan uit? Dat die bommen zijn afgegaan ondanks dat die speciale eenheden aanwezig waren kan van alles te betekenen hebben:

1. Die speciale eenheden waren niet op de juiste tijd op de juiste plaats.
2. Die speciale eenheden waren niet voldoende getraind om de bommen op te sporen (dat is de reden waarom ze aan het trainen waren!).
3. Die speciale eenheden zitten in het complot.
4. Er waren geen bommen.
5. Anders, namelijk....
pi_149315669
De foto van Jeff Bauman die in een rolstoel wordt voortgeduwd door onze heldhaftige mexicaan zegt eigenlijk genoeg over het hele gebeuren.

Want er staan ook foto's online dat er brancards worden gebruikt voor andere 'gewonden' terwijl gewoon rustig op de rolstoel kan worden weggebracht of als er zelfs nog amputees op de grond liggen.

Als je beide benen verliest verlies je veel bloed geloof mij maar, binnen paar minuten kan je doodbloeden.

Ze wilden in 2012 al eens oefenen voor een marathon bombing toevallig.

Maakt niet uit wat ik er van denk, wat ik hoef geen meningen te veranderen hier, wat sommigen wel graag zouden willen.

Het gaat er om dat het gewoon allemaal niet echt klopt, verhalen, foto's, informatie en dat geeft voor mij genoeg reden om vraagtekens te zetten bij wat er echt is gebeurd.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 00:02:35 #205
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_149315705
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 23:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

;) Ik vind het niet nodig..
Het enige wat ik zou willen zien is camera beelden van een verhoor ruimte toen Ibragim Todashev ondervraagd werd.
Dat overtuigt de ander iig niet van de versie die jij gelooft .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 3 februari 2015 @ 00:08:42 #206
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149315838
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 00:02 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat overtuigt de ander iig niet van de versie die jij gelooft .
Klopt, maar als er zoveel dit geloven waarom heeft nog noooit iemand de moeite gedaan om iemand er op een nomrale manier mee in gesprek te gaan ( ik zeg normaal want de meeste deden niet normaal)
Uitvragen voor gerecht slepen, etc..
Nog nooit, bij geen enkele false flag waar van de mensen gewoon wereldwijd bekend zijn. hoe moeilijk moet het zijn om die lui van SH Boston autstralie charly habdo etc even laten uitvragen door mensen met wat kritische vragen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 00:23:44 #207
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_149316110
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 00:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

Klopt, maar als er zoveel dit geloven waarom heeft nog noooit iemand de moeite gedaan om iemand er op een nomrale manier mee in gesprek te gaan ( ik zeg normaal want de meeste deden niet normaal)
Uitvragen voor gerecht slepen, etc..
Nog nooit, bij geen enkele false flag waar van de mensen gewoon wereldwijd bekend zijn. hoe moeilijk moet het zijn om die lui van SH Boston autstralie charly habdo etc even laten uitvragen door mensen met wat kritische vragen.
De waarheid is niet per definitie de zienswijze van meerderheid en de waarheid komt ook niet per definitie van de msm . Om welke situatie het ook gaat , de waarheid heeft maar 1 verhaal en met al die zaken komen ze met een ongelooflijk waardig verhaal die niet klopt en op opzet wijst . Sinds wanneer stappen we daar overheen ? moet ik in mijn denkwijze klassejustitie meerekenen waarbij een criminele daad van een buurman in een onderzoek wel 1 verhaal moet hebben die moet kloppen om de waarheid te zijn ondersteund met feiten maar bij grote zaken mag alles elkaar tegenspreken en hoeft er geen kloppend verhaal te zijn ? Sorry maar daar zie ik geen waarheid in . In al die tijd komen er bijv van SH UITSLUITEND zaken naar boven die erop wijzen dat het nep is dus ik zou bij god niet weten op basis van wat ik het nog zou moeten geloven .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 3 februari 2015 @ 00:25:08 #208
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_149316144
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 00:01 schreef epicbeardman het volgende:
De foto van Jeff Bauman die in een rolstoel wordt voortgeduwd door onze heldhaftige mexicaan zegt eigenlijk genoeg over het hele gebeuren.

Want er staan ook foto's online dat er brancards worden gebruikt voor andere 'gewonden' terwijl gewoon rustig op de rolstoel kan worden weggebracht of als er zelfs nog amputees op de grond liggen.

Als je beide benen verliest verlies je veel bloed geloof mij maar, binnen paar minuten kan je doodbloeden.
En wat concludeer je hier dan uit? Waarom is het van belang dat Jeff Bauman in een rolstoel werd gezet ipv een brancard? Wat betekent dat volgens jou?
quote:
Ze wilden in 2012 al eens oefenen voor een marathon bombing toevallig.

Maakt niet uit wat ik er van denk, wat ik hoef geen meningen te veranderen hier, wat sommigen wel graag zouden willen.

Het gaat er om dat het gewoon allemaal niet echt klopt, verhalen, foto's, informatie en dat geeft voor mij genoeg reden om vraagtekens te zetten bij wat er echt is gebeurd.
Punt is dat jij op geen enkel moment daadwerkelijk uitlegt waarom dingen niet echt kloppen. Waarom geef je bijv geen antwoord op mijn post #203?
  dinsdag 3 februari 2015 @ 00:35:18 #209
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
  dinsdag 3 februari 2015 @ 00:54:58 #210
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149316574
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 00:23 schreef Summers het volgende:

[..]

De waarheid is niet per definitie de zienswijze van meerderheid en de waarheid komt ook niet per definitie van de msm . Om welke situatie het ook gaat , de waarheid heeft maar 1 verhaal en met al die zaken komen ze met een ongelooflijk waardig verhaal die niet klopt en op opzet wijst . Sinds wanneer stappen we daar overheen ? moet ik in mijn denkwijze klassejustitie meerekenen waarbij een criminele daad van een buurman in een onderzoek wel 1 verhaal moet hebben die moet kloppen om de waarheid te zijn ondersteund met feiten maar bij grote zaken mag alles elkaar tegenspreken en hoeft er geen kloppend verhaal te zijn ? Sorry maar daar zie ik geen waarheid in . In al die tijd komen er bijv van SH UITSLUITEND zaken naar boven die erop wijzen dat het nep is dus ik zou bij god niet weten op basis van wat ik het nog zou moeten geloven .
Het gaat niet om de meerderheid, het gaat om simpele feiten, als ik we maar op gevoel moeten af gaan ( zie vorige topics) kom ik met meer zwaar onlogische dingen en tegenstrijdig heden.

Het zou in scene zijn gezet!
Mooi maar..
het is een openbare locatie zogenaamde acteurs en niet acteurs liepen door elkaar.
Er hoeft er maar 1 niet acteur te zijn geweest die medische hulp zou gaan verlenen aan een zogenaamd gewonde en bepaaalde dingen op vallen en aangezien er zo'n 3 doden en meer dan 100 gewonden waren.. komt dat me als practisch onmogelijk.

Maar dan zou je de niet acteurs toch kunnen weren uit dat exacte gebied .. zodat puur en alleen acteurs er bij kunnen?

Ook lastig aangezien het een openbaar en inmens event is, iedereen wil bij de eind streep zijn, om hun vrienden famillie aan te moedigen!

Reactie tijd, de rook trekt op camera's staan er op gericht fotograven en journalisten waren al ter plekke plus een groot aantal camera's voor het filmen van de deelnemers,duizenden die meededen.
Conclussie het was live!

fake bommen.
Props bloed kleding stukken scheren ruiten laten knallen en litters bloed neer gooien in record tijd!
De rook trok in een paar tellen op fotografen camera mensen hulpverleners dagjes mensen famillie leden etc etc konden dit allemaal vast leggen, er is ook zat beeld van!

Andere optie, andere locatie in scene gezet.
Kom ik weer op deelnemers route door de stad openbaar evenement etc.

Cgi, kom ik weer exact op de zelfde problemen als net terecht!

Ziekenhuizen,ambulance personeel eerste hulp post er waren honderden gewonden.. niemand die ook daar meld he deze wond was er al, of he deze wond komt daar niet door. of huh je arm was al foetsie of je been etc, he deze gast is geenenens dood!

En ga nog maar even door..
De mensen die in het complot moeten zitten zou in de duizenden moeten lopen , en niemand maar dan ook niemand treed daarvan naar buiten!

Politie agenten, hulpverleners ziekenhuispersoneel dagjes mensen famillie leden, deelnemers bewoners winkel eigenaren, schoonmaak ploeg de hele stad!

Hoe los je dat op?
Om al die duizenden mensen voor altijd het zwijgen op te leggen..
Bom gooien op Boston, mensen executeren die in de buurt waren?

Hoe?

Sorry maar dit zijn maar een paar vragen en simpele logica waar ik met mijn pet niet bij kan!

Dus als jij me kan vertellen hoe!
Vertel het me maar!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 09:44:52 #211
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_149318904
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 00:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het gaat niet om de meerderheid, het gaat om simpele feiten, als ik we maar op gevoel moeten af gaan ( zie vorige topics) kom ik met meer zwaar onlogische dingen en tegenstrijdig heden.

Het zou in scene zijn gezet!
Mooi maar..
het is een openbare locatie zogenaamde acteurs en niet acteurs liepen door elkaar.
Er hoeft er maar 1 niet acteur te zijn geweest die medische hulp zou gaan verlenen aan een zogenaamd gewonde en bepaaalde dingen op vallen en aangezien er zo'n 3 doden en meer dan 100 gewonden waren.. komt dat me als practisch onmogelijk.

Maar dan zou je de niet acteurs toch kunnen weren uit dat exacte gebied .. zodat puur en alleen acteurs er bij kunnen?

Ook lastig aangezien het een openbaar en inmens event is, iedereen wil bij de eind streep zijn, om hun vrienden famillie aan te moedigen!

Reactie tijd, de rook trekt op camera's staan er op gericht fotograven en journalisten waren al ter plekke plus een groot aantal camera's voor het filmen van de deelnemers,duizenden die meededen.
Conclussie het was live!

fake bommen.
Props bloed kleding stukken scheren ruiten laten knallen en litters bloed neer gooien in record tijd!
De rook trok in een paar tellen op fotografen camera mensen hulpverleners dagjes mensen famillie leden etc etc konden dit allemaal vast leggen, er is ook zat beeld van!

Andere optie, andere locatie in scene gezet.
Kom ik weer op deelnemers route door de stad openbaar evenement etc.

Cgi, kom ik weer exact op de zelfde problemen als net terecht!

Ziekenhuizen,ambulance personeel eerste hulp post er waren honderden gewonden.. niemand die ook daar meld he deze wond was er al, of he deze wond komt daar niet door. of huh je arm was al foetsie of je been etc, he deze gast is geenenens dood!

En ga nog maar even door..
De mensen die in het complot moeten zitten zou in de duizenden moeten lopen , en niemand maar dan ook niemand treed daarvan naar buiten!

Politie agenten, hulpverleners ziekenhuispersoneel dagjes mensen famillie leden, deelnemers bewoners winkel eigenaren, schoonmaak ploeg de hele stad!

Hoe los je dat op?
Om al die duizenden mensen voor altijd het zwijgen op te leggen..
Bom gooien op Boston, mensen executeren die in de buurt waren?

Hoe?

Sorry maar dit zijn maar een paar vragen en simpele logica waar ik met mijn pet niet bij kan!

Dus als jij me kan vertellen hoe!
Vertel het me maar!
getuigenverklaringen komen al niet overeen met de officiele versie en organisaties zoals fema hebben hele draaiboeken met heel veel mensen en nepslachtoffers die meewerken aan oefeningen inclusief alle hulpdiensten en nepbommen om datgene wat ze oefenen zo realistisch mogelijk na te spelen .

In een serieus politieonderzoek hoef ik niet aan te komen met een verhaal die getuigenverklaringen tegenspreken , ik hoef niet aan te komen met zogenaamd bewijs in foto's die gefotoshopped zijn enz . Waarom zou ik dat wel aannemen ? Dat gaat juist in tegen alle logica .

Dit soort gebeurtenissen worden ook nog eens in meerdere dagen geschoten ( zie bijv SH waarbij iemand op de ene shot haar door de war heeft en op een andere shot keurig gekapt is of verschillende jassen en op de ene shot oorbellen in en op de andere niet enz ) Op die manier zijn heel veel vragen over de onmogelijkheid wel beantwoord en je hebt meer speling om dingen in elkaar te flansen .

Misschien moet je zelf eens met andere ogen gaan kijken naar de beelden en ook scenario's gaan overwegen die je eerder voor onmogelijk hield om het te kunnen of te willen inzien .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 3 februari 2015 @ 09:59:15 #212
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149319157
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:44 schreef Summers het volgende:

[..]

getuigenverklaringen komen al niet overeen met de officiele versie en organisaties zoals fema hebben hele draaiboeken met heel veel mensen en nepslachtoffers die meewerken aan oefeningen inclusief alle hulpdiensten en nepbommen om datgene wat ze oefenen zo realistisch mogelijk na te spelen .

In een serieus politieonderzoek hoef ik niet aan te komen met een verhaal die getuigenverklaringen tegenspreken , ik hoef niet aan te komen met zogenaamd bewijs in foto's die gefotoshopped zijn enz . Waarom zou ik dat wel aannemen ? Dat gaat juist in tegen alle logica .

Dit soort gebeurtenissen worden ook nog eens in meerdere dagen geschoten ( zie bijv SH waarbij iemand op de ene shot haar door de war heeft en op een andere shot keurig gekapt is of verschillende jassen en op de ene shot oorbellen in en op de andere niet enz ) Op die manier zijn heel veel vragen over de onmogelijkheid wel beantwoord en je hebt meer speling om dingen in elkaar te flansen .

Misschien moet je zelf eens met andere ogen gaan kijken naar de beelden en ook scenario's gaan overwegen die je eerder voor onmogelijk hield om het te kunnen of te willen inzien .
Oke maar stel voor ik was op die dag naar Boston gegaan om te gaan hardlopen..
je weet wel dat wereldwijde evenement waar duizenden mensen aan mee doen, waar gewoon iedereen aan mee kan doen..
Hoe zorg je er voor dat Ik ga rennen en ik kom rond dat tijdstip aan, want het moment dat de explosieven af gingen was toenn de amateurs binnen kwamen.. Ik er niks van gemerkt heb de bevolking niks merkt!
PLus je kan al vtv inloggen op de live streeam van de hele marathon dus al die renners en amateurs en al dat publiek wat in beeld was... HOE?

Mijn zussen waren betrokken bij de monstertruck ramp in haaksbergen mijn nichtje was spporloos na de klap mijn zwager vond haar links van de truck achter een hek wat omgevallen was, mijn zus melde dat ze met mijn andere zwager was mee gelopen..
ze zijn allemaal goed terecht gekomen op paar schrammen en builen na..
omdat deze verklaring tegenstrijdig is, kan ik dus concluderen ( als ik jou gedachte wijze volg)
dat het monstertruck ongeluk niet plaats gevonden heeft?
Omdat de verklaringen anders zijn?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 10:20:43 #213
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_149319560
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Oke maar stel voor ik was op die dag naar Boston gegaan om te gaan hardlopen..
je weet wel dat wereldwijde evenement waar duizenden mensen aan mee doen, waar gewoon iedereen aan mee kan doen..
Hoe zorg je er voor dat Ik ga rennen en ik kom rond dat tijdstip aan, want het moment dat de explosieven af gingen was toenn de amateurs binnen kwamen.. Ik er niks van gemerkt heb de bevolking niks merkt!
PLus je kan al vtv inloggen op de live streeam van de hele marathon dus al die renners en amateurs en al dat publiek wat in beeld was... HOE?

Mijn zussen waren betrokken bij de monstertruck ramp in haaksbergen mijn nichtje was spporloos na de klap mijn zwager vond haar links van de truck achter een hek wat omgevallen was, mijn zus melde dat ze met mijn andere zwager was mee gelopen..
ze zijn allemaal goed terecht gekomen op paar schrammen en builen na..
omdat deze verklaring tegenstrijdig is, kan ik dus concluderen ( als ik jou gedachte wijze volg)
dat het monstertruck ongeluk niet plaats gevonden heeft?
Omdat de verklaringen anders zijn?
Als het verhaal achteraf klopt is er toch geen tegenstrijdigheid meer ? Bij Boston en andere zaken staan die tegenstrijdigheden er nog steeds en daar moet je het maar mee doen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 3 februari 2015 @ 10:33:06 #214
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149319863
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:20 schreef Summers het volgende:

[..]

Als het verhaal achteraf klopt is er toch geen tegenstrijdigheid meer ? Bij Boston en andere zaken staan die tegenstrijdigheden er nog steeds en daar moet je het maar mee doen .
Nee het klopt niet en ik zal vertellen hoe dat komt.
Shock! Verwarring paniek adrenaline etc.
Eigen interpertatie, en je hebt een beeld voor ogen maar iemand van een andere hoek kan wat anders opvatten.

Dat is al 1 punt het andere is dat wanneer iets in scene word gezet op 2 verschillende locaties hoe zorg je er voor dat mensen die gewoon op locatie zijn om hun famillie aan te moedigen of deelnemers niet op de verkeerde momenten live door beeld lopen alles voor de rest SPOT ON is ..
hoe flik je dat?
Want als ik naar een marathon ga kan ik gewoon naar de finisch lopen en vandaar vrienden aanmoedigen.. Het is Immers een wereldwijd bekend openbaar sport evenement!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 11:15:22 #215
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_149320989
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee het klopt niet en ik zal vertellen hoe dat komt.
Shock! Verwarring paniek adrenaline etc.
Eigen interpertatie, en je hebt een beeld voor ogen maar iemand van een andere hoek kan wat anders opvatten.

Dat is al 1 punt het andere is dat wanneer iets in scene word gezet op 2 verschillende locaties hoe zorg je er voor dat mensen die gewoon op locatie zijn om hun famillie aan te moedigen of deelnemers niet op de verkeerde momenten live door beeld lopen alles voor de rest SPOT ON is ..
hoe flik je dat?
Want als ik naar een marathon ga kan ik gewoon naar de finisch lopen en vandaar vrienden aanmoedigen.. Het is Immers een wereldwijd bekend openbaar sport evenement!
Als iemand dan een explosie laat afgaan weten we ook zeker dat jij wegrent en niet meer helder na kan denken maar ik begrijp al je what ifs niet , er is genoeg beeldmateriaal en verklaringen om je mening op te baseren en veel van je vragen hoor je aan degenen te stellen die met een tegenstrijdig verhaal komen . Een burger zou dit niet kunnen flikken en niemand zou genoegen nemen met een tegenstrijg verhaal en er zou doorgespit worden totdat het verhaal wel klopt en de waarheid boven tafel was . Al moest je 100 getuigen opnieuw verhoren . Dat gebeurd allemaal niet en de media laat het massaal afweten en heeft nooit kritische vragen gesteld en kopieren braaf met oogkleppen op . Als burgers wereldwijd de fouten eruit kunnen pikken dan kan een journalist dat ook .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_149321064
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Als iemand dan een explosie laat afgaan weten we ook zeker dat jij wegrent en niet meer helder na kan denken maar ik begrijp al je what ifs niet , er is genoeg beeldmateriaal en verklaringen om je mening op te baseren en veel van je vragen hoor je aan degenen te stellen die met een tegenstrijdig verhaal komen . Een burger zou dit niet kunnen flikken en niemand zou genoegen nemen met een tegenstrijg verhaal en er zou doorgespit worden totdat het verhaal wel klopt en de waarheid boven tafel was . Al moest je 100 getuigen opnieuw verhoren . Dat gebeurd allemaal niet en de media laat het massaal afweten en heeft nooit kritische vragen gesteld en kopieren braaf met oogkleppen op . Als burgers wereldwijd de fouten eruit kunnen pikken dan kan een journalist dat ook .
Hoezo kan je niet meer helder nadenken? Is dat niet van verschillende factoren afhankelijk?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 3 februari 2015 @ 11:28:57 #217
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149321335
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Als iemand dan een explosie laat afgaan weten we ook zeker dat jij wegrent en niet meer helder na kan denken maar ik begrijp al je what ifs niet , er is genoeg beeldmateriaal en verklaringen om je mening op te baseren en veel van je vragen hoor je aan degenen te stellen die met een tegenstrijdig verhaal komen . Een burger zou dit niet kunnen flikken en niemand zou genoegen nemen met een tegenstrijg verhaal en er zou doorgespit worden totdat het verhaal wel klopt en de waarheid boven tafel was . Al moest je 100 getuigen opnieuw verhoren . Dat gebeurd allemaal niet en de media laat het massaal afweten en heeft nooit kritische vragen gesteld en kopieren braaf met oogkleppen op . Als burgers wereldwijd de fouten eruit kunnen pikken dan kan een journalist dat ook .
mooi voorbeeld iets hardere explosie van 13 mei 2000 in Enschede, ik rende er naar toe.

En geef eens een mooi voorbeeld van een tegenstrijdig verhaal, of beter nog, beelden die niet overeen komen.

Zoals ik al zei mijn zus en zwager beweerden allebei wat anders dat had met verschillenden factoren en perspectief te maken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149323927
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 00:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het gaat niet om de meerderheid, het gaat om simpele feiten, als ik we maar op gevoel moeten af gaan ( zie vorige topics) kom ik met meer zwaar onlogische dingen en tegenstrijdig heden.

Het zou in scene zijn gezet!
Mooi maar..
het is een openbare locatie zogenaamde acteurs en niet acteurs liepen door elkaar.
Er hoeft er maar 1 niet acteur te zijn geweest die medische hulp zou gaan verlenen aan een zogenaamd gewonde en bepaaalde dingen op vallen en aangezien er zo'n 3 doden en meer dan 100 gewonden waren.. komt dat me als practisch onmogelijk.

Maar dan zou je de niet acteurs toch kunnen weren uit dat exacte gebied .. zodat puur en alleen acteurs er bij kunnen?

Ook lastig aangezien het een openbaar en inmens event is, iedereen wil bij de eind streep zijn, om hun vrienden famillie aan te moedigen!

Reactie tijd, de rook trekt op camera's staan er op gericht fotograven en journalisten waren al ter plekke plus een groot aantal camera's voor het filmen van de deelnemers,duizenden die meededen.
Conclussie het was live!

fake bommen.
Props bloed kleding stukken scheren ruiten laten knallen en litters bloed neer gooien in record tijd!
De rook trok in een paar tellen op fotografen camera mensen hulpverleners dagjes mensen famillie leden etc etc konden dit allemaal vast leggen, er is ook zat beeld van!

Andere optie, andere locatie in scene gezet.
Kom ik weer op deelnemers route door de stad openbaar evenement etc.

Minuten lang bedoel je of blijf je claimen dat 't 7 seconden was?

Grotendeels van de normale publiek heeft meteen weg gerennen,dat zie je ook duidelijk in de vids,zoveel normale publiek waren er niet naar de 'bom'.
Maar natuurlijk de (niet normale publiek) helden en redders(crisis actors enz.) hebben gewoon daar gebleven want ze wisten goed dat 't geen echte bom was.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149324018
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 00:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het gaat niet om de meerderheid, het gaat om simpele feiten, als ik we maar op gevoel moeten af gaan ( zie vorige topics) kom ik met meer zwaar onlogische dingen en tegenstrijdig heden.

Het zou in scene zijn gezet!
Mooi maar..
het is een openbare locatie zogenaamde acteurs en niet acteurs liepen door elkaar.
Er hoeft er maar 1 niet acteur te zijn geweest die medische hulp zou gaan verlenen aan een zogenaamd gewonde en bepaaalde dingen op vallen en aangezien er zo'n 3 doden en meer dan 100 gewonden waren.. komt dat me als practisch onmogelijk.

Maar dan zou je de niet acteurs toch kunnen weren uit dat exacte gebied .. zodat puur en alleen acteurs er bij kunnen?

Ook lastig aangezien het een openbaar en inmens event is, iedereen wil bij de eind streep zijn, om hun vrienden famillie aan te moedigen!

Reactie tijd, de rook trekt op camera's staan er op gericht fotograven en journalisten waren al ter plekke plus een groot aantal camera's voor het filmen van de deelnemers,duizenden die meededen.
Conclussie het was live!

fake bommen.
Props bloed kleding stukken scheren ruiten laten knallen en litters bloed neer gooien in record tijd!
De rook trok in een paar tellen op fotografen camera mensen hulpverleners dagjes mensen famillie leden etc etc konden dit allemaal vast leggen, er is ook zat beeld van!

Andere optie, andere locatie in scene gezet.
Kom ik weer op deelnemers route door de stad openbaar evenement etc.

Cgi, kom ik weer exact op de zelfde problemen als net terecht!

Ziekenhuizen,ambulance personeel eerste hulp post er waren honderden gewonden.. niemand die ook daar meld he deze wond was er al, of he deze wond komt daar niet door. of huh je arm was al foetsie of je been etc, he deze gast is geenenens dood!

En ga nog maar even door..
De mensen die in het complot moeten zitten zou in de duizenden moeten lopen , en niemand maar dan ook niemand treed daarvan naar buiten!

Politie agenten, hulpverleners ziekenhuispersoneel dagjes mensen famillie leden, deelnemers bewoners winkel eigenaren, schoonmaak ploeg de hele stad!

Hoe los je dat op?
Om al die duizenden mensen voor altijd het zwijgen op te leggen..
Bom gooien op Boston, mensen executeren die in de buurt waren?

Hoe?

Sorry maar dit zijn maar een paar vragen en simpele logica waar ik met mijn pet niet bij kan!

Dus als jij me kan vertellen hoe!
Vertel het me maar!
Ik denk er zijn zeker mensen die weet heel goed dat 't allemaal raar was.
Denk je dat als ze gaan CNN/MSM bellen met zulke info dat ze krijgt ook 'n interview op internationale TV?
Ik denk van niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149324395
CNN en MSM staan ook onder elkaar in ht telefoonboek.

Ik ben er vrij zeker van dat er genoeg media zijn die een dergelijk verhaal (het zijn acteurs) willen plaatsen, mits maar onderbouwd. Het zou ongeveer de scoop van de eeuw zijn voor je bedrijf, namelijk.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:31:03 #221
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149324449
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Minuten lang bedoel je of blijf je claimen dat 't 7 seconden was?

Grotendeels van de normale publiek heeft meteen weg gerennen,dat zie je ook duidelijk in de vids,zoveel normale publiek waren er niet naar de 'bom'.
Maar natuurlijk de (niet normale publiek) helden en redders(crisis actors enz.) hebben gewoon daar gebleven want ze wisten goed dat 't geen echte bom was.
nou bij 7 seconden kan je duidelijk door de rook heen kijken daarom hield ik het op 7 seconden.

Want. je weet 100% zeker dat alle mensen zeker weg rennen? dat niemand richting slachtoffer loopt behalve acteurs?
Je weet dit hoe, staat in het script? gewone burgers en omstanders hebben dit script niet gelezen he!

Of doen alleen wij Nederlanders dat?
Ondanks dranghekken lopen gewone burgers naar slachtoffer en chauffeur!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 13:31:52 #222
249559 crew  Lavenderr
pi_149324477
Boston Marathon bombing defense likely to focus on dead brother

BOSTON – The best chance to save the life of Boston Marathon bombing suspect Dzhokhar Tsarnaev might be to put his dead brother on trial.

When Tsarnaev's case begins, his lawyers are likely to pin their hopes -- and the bombings themselves -- on his older brother, Tamerlan: a Golden Gloves boxer, college student, husband and father who also followed radical Islam was named by a friend as a participant in a grisly 2011 triple slaying.

"He was the eldest one and he, in many ways, was the role model for his sisters and his brother," said Elmirza Khozhugov, the former husband of Tamerlan's sister, Ailina.

"You could always hear his younger brother and sisters say, `Tamerlan said this,' and `Tamerlan said that.' Dzhokhar loved him. He would do whatever Tamerlan would say," Khozhugov told The Associated Press in the weeks after the bombings.

Three people were killed and more than 260 were injured when two homemade pressure-cooker bombs exploded near the finish line of the iconic race on April 15, 2013.

Hele artikel: http://www.foxnews.com/us(...)cus-on-dead-brother/
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:34:15 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149324542
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk er zijn zeker mensen die weet heel goed dat 't allemaal raar was.
Denk je dat als ze gaan CNN/MSM bellen met zulke info dat ze krijgt ook 'n interview op internationale TV?
Ik denk van niet.
Oooooooh jawel hoor!
Als ik roep : er word hier wat verzwegen!!!! weet half nederland wel, waarover ik het heb!

Journalisten willen dat heeeeel graag naar buiten brengen zeker als het nieuws nog vers is!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149324567
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

nou bij 7 seconden kan je duidelijk door de rook heen kijken daarom hield ik het op 7 seconden.

Want. je weet 100% zeker dat alle mensen zeker weg rennen? dat niemand richting slachtoffer loopt behalve acteurs?
Je weet dit hoe, staat in het script? gewone burgers en omstanders hebben dit script niet gelezen he!

Of doen alleen wij Nederlanders dat?
Ondanks dranghekken lopen gewone burgers naar slachtoffer en chauffeur!
Joh, er wilden ook volop mensen het Pentagon inlopen nadat dat geraakt was. Niet iedereen is een schijthaas die gelijk als Usain Bolt wegsprint, de meerderheid wil kijken of er iemand te helpen is.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_149324960
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

Oooooooh jawel hoor!
Als ik roep : er word hier wat verzwegen!!!! weet half nederland wel, waarover ik het heb!

Journalisten willen dat heeeeel graag naar buiten brengen zeker als het nieuws nog vers is!
Dan heb je 'n naief vertrouw in journalisten.imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')