Ik ben afgestudeerd van een MBO opleidingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Dat nog niet. Moet er maar weer eens werk van makenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Klinkt als best wel kutwerk![]()
En heb je een hypotheekadviseur? Die zou zulke shit wel voor je roggelen.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:26 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben afgestudeerd van een MBO opleiding
mbo dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Als ik een truckje mee heb met usb/mp3 ondersteuning dan pompt dit door de speakersquote:
Ook niet. Meer het geluk van centraal wonen en dichtbij scholen wonenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Studentenhuizen gelukkig nooit last van gehad
Ja op zich is dat wel lekkerquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat nog niet. Moet er maar weer eens werk van maken! Eigenlijk te lui geweest het afgelopen jaar
![]()
Beetje lekker goedkoop wonen en je spaarrekening zien groepen
Ik moet dagelijks een uur heen en een uur terug reizenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ook niet. Meer het geluk van centraal wonen en dichtbij scholen wonen
Het was gewoon toevallig dat mijn ouders besloten te verhuizen toen ik van school wisselde.
Dit daarom ICT gedaan omdat de school 400meter van mijn huis wasquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ook niet. Meer het geluk van centraal wonen en dichtbij scholen wonen
Het was gewoon toevallig dat mijn ouders besloten te verhuizen toen ik van school wisselde.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:26 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben afgestudeerd van een MBO opleiding
Ook MBO gedaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor die meuk die ik doe kun je toch amper studeren![]()
kek accentjequote:Op woensdag 2 juli 2014 21:50 schreef Mansjester het volgende:
Graag de mening van appelen over mijn ABN
Haha, dat kan ook jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja op zich is dat wel lekker![]()
Ik heb eigenlijk alleen een huis gekocht omdat ik moest verhuizen voor mijn werk en huren te duur vond
Denken dat accentloos bestaatquote:
Ik hossel wel een baantje voor je in Den Haagquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:29 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Haha, dat kan ook ja
Ik ben ook nog aan het rondkijken voor een andere baan, misschien houd dat me tegen. Als dat van Den Haag nou door was gegaan
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dit daarom ICT gedaan omdat de school 400meter van mijn huis was![]()
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:29 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik hossel wel een baantje voor je in Den Haag
Wat voor baan was dat dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]!
Nah, was meer omdat daar iets open ging en ik best ver in de procedure was maar uiteindelijk er net uitgevallen
Ding is nog steeds niet open though
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jij had ook een accent
Al viel dat mij niet echt erg op want leek op mijn accent van vroegàh
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jij had ook een accent
Al viel dat mij niet echt erg op want leek op mijn accent van vroegàh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |