Kan je niet die pedo uit het huis schoppen boven de kinderopvang. Dan ben je de baas van de straatquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Studiotje het volgende:
Nee maar, ja..huisje vinden in Amersfoort is moeilijk. Voor sociale huur (
) is de wachttijd rond de 6 jaar. Particulier huren is kapot duur. Kopen zit er nog even niet in en ik ga niet in een of andere studentenhuis wonen waar bij je alles moet delen
Dus jalanger bij paps en mams en genoeg sparen voor een kekke inrichting
Hypotheekverstrekkers afspraken gehad. Het gaat op het moment gewoon nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Gewoon kopen joh, heb ik ook gedaan
Is een bejaardenflat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kan je niet die pedo uit het huis schoppen boven de kinderopvang. Dan ben je de baas van de straat
Ik heb echt precies hetzelfdequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Studiotje het volgende:
Nee maar, ja..huisje vinden in Amersfoort is moeilijk. Voor sociale huur (
) is de wachttijd rond de 6 jaar. Particulier huren is kapot duur. Kopen zit er nog even niet in en ik ga niet in een of andere studentenhuis wonen waar bij je alles moet delen
Dus jalanger bij paps en mams en genoeg sparen voor een kekke inrichting
Gewoon fulltime werk en thuis wonen is ¤ 2000.- sparen per vier wekenquote:
Je hebt een vast contract maar krijgt geen hypotheek?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hypotheekverstrekkers afspraken gehad. Het gaat op het moment gewoon nietookal vast contract en weet ik het
Dit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:19 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gewoon fulltime werk en thuis wonen is ¤ 2000.- sparen per vier weken
Wat zou merel hiervan vinden. Ze wilt een man niet een jongetje wat nog thuis woontquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:19 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gewoon fulltime werk en thuis wonen is ¤ 2000.- sparen per vier weken
Illegaal plaatjes op internet gooienquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:20 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je hebt een vast contract maar krijgt geen hypotheek?![]()
Wat voor werk doe je dan
Ik wil wel bij Merel gaan wonenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:20 schreef AF_ het volgende:
[..]
Wat zou merel hiervan vinden. Ze wilt een man niet een jongetje wat nog thuis woont
Ik pleur releases (cd releases) op digitale kanalen (iTunes, Spotify en nog 50 meer). En daarnaast bouw ik websites, onderhoud ik websites en ontwerp ik ze. En bannertjes e.d.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:20 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je hebt een vast contract maar krijgt geen hypotheek?![]()
Wat voor werk doe je dan
Die wordt dan uit huis getrapt door thijsquote:
Wtf, gaat dat niet automatisch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik pleur releases (cd releases) op digitale kanalen (iTunes, Spotify en nog 50 meer). En daarnaast bouw ik websites, onderhoud ik websites en ontwerp ik ze. En bannertjes e.d.
Studentenhuizen gelukkig nooit last van gehadquote:
Gaat aardig automatisch, maar je moet de shit controleren en managen dat het er naartoe gaat. Klinkt fucking makkelijk. Maar die controle eisen zijn echt veel zwaar het aan moet voldoen. (En dan is het niet 1 label, maar een stuk of 20 met elke week releases)quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:22 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wtf, gaat dat niet automatisch?![]()
Maar waarom geen hypotheek dan?
* Pizzalucht maakt trouwens ook websites voor de kost
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:22 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik luister nog steeds die ene Youtube link van Studio, best chilliebillie
Ik zag heul snel een ninja editquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Gaat aardig automatisch, maar je moet de shit controleren en managen dat het er naartoe gaat. Klinkt fucking makkelijk. Maar die controle eisen zijn echt veel zwaar het aan moet voldoen. (En dan is het niet 1 label, maar een stuk of 20 met elke week releases)
Ze vertrouwen het zaakje niet, lijkt. Ik weet het ook niet. En als ze ergens mee kwamen dan kon ik net een garagebox kopen
Klinkt als best wel kutwerkquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Gaat aardig automatisch, maar je moet de shit controleren en managen dat het er naartoe gaat. Klinkt fucking makkelijk. Maar die controle eisen zijn echt veel zwaar het aan moet voldoen. (En dan is het niet 1 label, maar een stuk of 20 met elke week releases)
Ze vertrouwen het zaakje niet, lijkt. Ik weet het ook niet. En als ze ergens mee kwamen dan kon ik net een garagebox kopen
Moeilijk ook als je niet gestudeerd hebtquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Studentenhuizen gelukkig nooit last van gehad
Gaat luisterenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |