Helemaalnaardemavo, Mapima.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Wie is die gast in de eerste video die de hele tijd in de tetten van die chick grijpt? En wie is die chick?
Ik wist wel dat jij op ordinaire typetjes viel.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij op ordinaire typetjes viel.
Ok ik zou jou doen, plannen dit weekend?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:44 schreef ZarB het volgende:
[..]
Google op Sem Veeger. Ze zeggen dat ik daar op lijk.
Waar is zijn monitor?quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:36 schreef erik013 het volgende:
Goed topic. Ik vraag me ook wel vaak af bij sommige types wat voor mensen dat in godsnaam zijn. Sommige soort figuren kom je in het echt gewoon (gelukkig) nooit tegen.
Bij die anti-voetbal posters in KLB zie ik echt zoiets voor me:
[ afbeelding ]
Aw sorry man, andere Fokker is je voor geweest!quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:01 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Ok ik zou jou doen, plannen dit weekend?
[insert rollenspel opmerking om je uit deze situatie te redden]quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:43 schreef ZarB het volgende:
[..]
Aw sorry man, andere Fokker is je voor geweest!
Er is vast wel een stukje van mijn schouder dat op de schouder van Chantal Janzen lijktquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:53 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
[insert rollenspel opmerking om je uit deze situatie te redden]
Ik wil ook niet uit met de echte ZarB maar met de Sem Veeger kant , of als je die heb de nicolette van dam kant of de chantal janzen zijde![]()
![]()
[/insert rollenspel opmerking om je uit deze situatie te redden]
en wauw ik kijk net op de wikipedia van Sem en
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:53 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
[insert rollenspel opmerking om je uit deze situatie te redden]
Ik wil ook niet uit met de echte ZarB maar met de Sem Veeger kant , of als je die heb de nicolette van dam kant of de chantal janzen zijde![]()
![]()
[/insert rollenspel opmerking om je uit deze situatie te redden]
en wauw ik kijk net op de wikipedia van Sem en
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:02 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie hem per ongeluk opgegeten heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |