pure dagbagger meer nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:08 schreef Rezania het volgende:
Denken dat deze troep een deel 2 verdient.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:08 schreef Rezania het volgende:
Denken dat deze troep een deel 2 verdient.
Waarom heb je dan een voetballer als UI?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:10 schreef Dimens het volgende:
Voetbal![]()
20 bezwete mannen die achter een balletje aanrennen.
Van Persiequote:Op woensdag 2 juli 2014 19:10 schreef Dimens het volgende:
Voetbal![]()
20 bezwete mannen die achter een balletje aanrennen.
Waar heb je het over? Dat is Robert Underdunk Terwilliger en dat is geen voetballer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een voetballer als UI?
quote:
Hoerquote:
Depay en van persie alleen op het beeldschermquote:
Goed dat je het hier nog even meldt. Interessant ook.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:14 schreef ZarB het volgende:
Die filmpjes zijn nep.
En ik ben de vriendin van jmf nogmaals. Voor degene die het niet weten Jemappellefrikandelle.
Ik woon in amsterdam en zarb is frans voor bizar. Straattaal frans. Slang dus.
Ik dacht dat ts het misschien niet begrepen had omdat hij exact hetzelfde topic heeft geopend.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goed dat je het hier nog even meldt. Interessant ook.
Meeste foto's zijn idd niet oke. Op tv ziet ie er wel goed uit. En dan te bedenken dat ik niet eens op negers val.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar wat is er nou zo bijzonder knap aan hem dan?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:26 schreef ZarB het volgende:
[..]
Meeste foto's zijn idd niet oke. Op tv ziet ie er wel goed uit. En dan te bedenken dat ik niet eens op negers val.
Ik doelde meer op het feit dat hij een rijke voetballer is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:25 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
Als hij Fok chicks krijgt met zijn bekendheid is er niks jaloers te zijn
Contradictio in terminisquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:27 schreef ZarB het volgende:
Overigens ben ik een heel leuke Fok!chick dus hou je vooroordelen maar bij je
pics?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |