Het is à la, en je doet maar. Zalm vreet ik al helemaal niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wacht maar, ik ga een keer zalm á la chocobeer maken
ik dacht dat je geen spellchecker meer was.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is à la, en je doet maar. Zalm vreet ik al helemaal niet.
Wat vind je van mosselen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik dacht dat je geen spellchecker meer was.
gvd
stinkerd
lang niet gegeten, deze herfst maar weer eensquote:
Haha echtquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:07 schreef voederbietel het volgende:
KLB / Slecht met vrouwen.
Kloon van BT gespot?
Al die fevosappen zijn goed te nassen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is m'n nieuwe favoriete juice. Mi kankilekker.
quote:
Dan haal ik er meer van de weekquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Al die fevosappen zijn goed te nassen.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dan haal ik er meer van de week.
flevosapquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flevosap perenijs.
net alsof je een kutje op eetquote:
quote:
Idd beter gewoon lasagne van makenquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daadwerkelijk opeten zou wel tot de nodige bende leiden.
Vetklep.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:49 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]Zin om een kitkat taart te maken.
quote:
wtF?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Waarom niet gewoon knakworstjes uit een Albert Heijn blikje één minuut lang verwarmen op het dekseltje van een Tupperware doosje omdat je geen zin hebt om je borden af te wassen in de magnetron op volle stand en daarna voorzien van het laatste beetje Sweet Honey Smokey Barbecue saus wat je toevallig nog had liggen
![]()
___!
hallo diabetesquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:49 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]Zin om een kitkat taart te maken.
Dus...quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Waarom niet gewoon knakworstjes uit een Albert Heijn blikje één minuut lang verwarmen op het dekseltje van een Tupperware doosje omdat je geen zin hebt om je borden af te wassen in de magnetron op volle stand en daarna voorzien van het laatste beetje Sweet Honey Smokey Barbecue saus wat je toevallig nog had liggen
![]()
___!
is dit hoe jij leeft?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:51 schreef TARDIS. het volgende:
![]()
___!
je bent noord afrikaan, je eet sowieso elke dag zoetquote:
He kale vlegel, met je Bershka hempie, doe jij aan de ramadan ?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je bent noord afrikaan, je eet sowieso elke dag zoet
ik heb kinder chocolade en yoghurt gegeten als avondetenquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
grapje ik heb wok gehaald, geen tijd om te koken door al die tentamendruk
Nu heb je spijt he? Vind je jezelf dik? Voel je je een nul?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb kinder chocolade en yoghurt gegeten als avondeten
gewoon orderen tochquote:
Nee familie wel. Die koekjes bij de koffie, niet normaal zoet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je bent noord afrikaan, je eet sowieso elke dag zoet
Niet echt neequote:Op woensdag 2 juli 2014 20:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nu heb je spijt he? Vind je jezelf dik? Voel je je een nul?
Ja, over 2 uurtjes weer eten. Denk dat ik zo'n taart ga maken met suikerfeest, toepasselijk wel hehequote:
Vast je de gehele ramadan mee?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja, over 2 uurtjes weer eten. Denk dat ik zo'n taart ga maken met suikerfeest, toepasselijk wel hehe
Ik eet nu een dik bord met rijst, kipfilet en groenten. dus neequote:Op woensdag 2 juli 2014 20:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
He kale vlegel, met je Bershka hempie, doe jij aan de ramadan ?
haha met je ramadan stinkmondquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee familie wel. Die koekjes bij de koffie, niet normaal zoet.
Yes, probeer het wel. Vorig jaar heel de ramadan gevast voor eerste keer, maar had toen in Tunesië gedaan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vast je de gehele ramadan mee?
Gewoon tanden poetsen hoor weeniequote:Op woensdag 2 juli 2014 20:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik eet nu een dik bord met rijst, kipfilet en groenten. dus nee
[..]
haha met je ramadan stinkmond
Moet ze dad tegen hem zeggenquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Best wel awkward tijdens Kerst ja
helpt niet hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |